Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.2 vti 82k vs 110k


Harasek

Recommended Posts

čau pežoťáci

už jsem si říkal, že do tohoto vlákna nic nenapíšu. Vše již bylo řečené. Nakonec jsem to nevydržel. Takže naposled. Pro všechny kdo si nejsou jisti jaké palivo se má tankovat do současných přeplňovaných motorů 1,2 přikládám první stránku garanční knížky.

Tankujte do nádrže to co uznáte za vhodné. Ideální je směs v poměru 33% BA98 + 33% NM + 33% E85 + 1% kapří moči.

palivo_1.2_turbo.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak mě napadlo sem napsat, že bez vyplnění a razítka je ten záručák neplatnej, ale protože tady jde o poskytnutí snad i seriózní informace, tak si ten sarkasmus odpustím. :roll

Mimochodem, na odběr moči musíte kapra buď vytáhnout z vody a osušit, nebo napíchnout jehlou, abyste ji neměli ředěnou říční/rybniční vodou a neuscpávali se vám proto vstřiky! :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsme objednávali novou 208 tak jsem se na toto v Peugotu ptal a bylo mi řečeno že už je pro tyto motory vyrobené po 1.5. nový předpis a že se tankuje N95, že problem je již vyřešen, tak jak to tedy je?

 

PS: Nas se to netýká, budeme mit nepřeplňovaný motor, ale ptali jsem se tam i na toto.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veverko 

dát sem vyplněnou garanční knížku, tak to bych si musel vyžádat souhlas majitele vozu a to určitě dělat nehodlám 

Radek Hurvajz 

zatím se nic nezměnilo a stále platí, že turbo má předepsaný N98 - 100 oktanů 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Mám 2008 vyrobenou 02.2017. V servisní knížce mám uveden BA 95, ale vzhledem k nízkým otáčka v kterých se drží model se 110k budu dávat nějakou 100 oktanovku, abych minimalizoval detonační vznícení palivové směsi. Přece jen kompresní poměr 10,5:1 je už dost na hraně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Jsme preve pred touto volbou a mame dilema. Ne ani tak kvuli spotrebe, jako spis kvuli vykonu motoru. Jeli jsme se 110k i s 82k, ale motor byl uplne novy, nezajety a jen chvili a po rovine. Doporucili byste klidne pro jizdu po meste 82k? Mame na ceste jeden prudsi kopec se zatackami. I tam by to 82k davalo? Da se s tim obcas nekdo predjet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem teď půjčenou 301 s 82k  jako náhradní auto a jede to dobře. Při delšim stoupání tomu trochu dochází dech ale žádná hrůza, z křižovatky to vystřelí pěkně svižně když je potřeba jen při předjíždění musí člověk počítat že už tam neni takový zrychlení a vyhlídnout si větší mezeru. A má nižší spotřebu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Norfolk napsal:

Pokud bych nehledel na finance, nebudu kupovat Peugeot 2008.... Jde o to, jak moc je 82k motor dostacujici

Myslel jsem u 2008 o která se tady bavíme.Ale možná jsem blbec a dotaz jsem nepochopil.Omlouvám se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni treba se omlouvat. Ale myslel jsem, ze jasne, ze vaham mezi levnejsim a drazsim motorem, protoze se mi nechce davat 30 tisic navic, pokud by byl 82k motor dostacujici. Takze doporuceni, ze pokud bych nekoukal na penize, tak si mam koupit ten lepsi je pro mne nic nerikajici. Kdyz by clovek nekoukal na penize, pak by temer vzdy kupoval to lepsi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám doma 308 se 130k variantou toho motoru, jel jsem i se 110k variantou. Ta 130k jede úžasně (na kategorii, ať mě nikdo nechytá za slovo), i ta 110k je opravdu výborná.

Jako druhé auto mám Renault Thalia z podpisu, výkonově je to podobné jako ta 82k varianta. Parametry jako zrychlení a max rychlost má Thalia o něco lepší než 2008 - je nižší a o cca 200kg lehčí.

V obou autech sedím několikrát do týdne, takže můžu srovnávat. A výsledek? To srovnávat prostě nejde. Ten oturbený motor jede o tolik líp, že není o jednu, ale o dvě ligy jinde. Pokud plánuješ jezdit sám, nejezdíš po dálnici (nebo ne často) a řízení je pro tebe nutlé zlo, tak ti ta "bezturbá" varianta tak nějak stačit bude. Ale pokud neplatí předchozí věta a nebo máš řízení aspoň trochu rád, tak si kup ten 110k motor.

Jinak v ceníku 2008 je u varianty Active se 110k poznámka, že tato motorizace je dočasně nedostupná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...