Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.2 vti 82k vs 110k


Harasek

Recommended Posts

Ja som sa pítal v servise a nie je to len odporúčanie,ale skôr povinnosť /mam to už aj v tech prevkaze ako palivo N98/ bolo mi povedané že v prípade

poškodenia motora môžem prísť o záruku z dôvodu používania nevhodného paliva.Čo nechcem. Aj keď na Slovensku nádrž N95 cca 60€ nádrž

N98 cca70€ je to dosť rozdiel.

 

Aj keď môj osobný názor je že ide o emisie. Toto nariadenie prišlo práve keď sa dostal iný Francúzky výrobca aut do problémov.

Upraveno uživatelem modelar22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo ak je problém vo vytváraní carbónu ako pri 1,6 thp http://m.autorevue.cz/tvorba-karbonu-je-novy-strasak-modernich-benzinovych-ojetin

A z tohto dôvodu odporúčajú taktovať lepšie benzín. Hoci cena medzi 95 1,21€ a 100 1,36€ oktánoví u nás na SVK na Slovnaft je 0,15€, čiže na 40 litrov berme je to cca 6€ navyše, ale ked si to vezme oproti nafte je to už 0,35€ a pri 40 l je to krásnych 14€. Takže aka vyhoda benzin diesel ??? U mňa len nervy z toho

Upraveno uživatelem luki52
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě.Jenom doporučí,ale nevysvětlí.A řešení?Nevím jak kde,ale u násje např rozdíl n95 versus 98 6Kč,a to už je rána.Našel jsem v sousedním městě eurooil s rozdílem 2,10Kč,ale znamená to jezdit tankovat 21 km tam a zase 21 km zpět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě.Jenom doporučí,ale nevysvětlí.A řešení?Nevím jak kde,ale u násje např rozdíl n95 versus 98 6Kč,a to už je rána.Našel jsem v sousedním městě eurooil s rozdílem 2,10Kč,ale znamená to jezdit tankovat 21 km tam a zase 21 km zpět

No, ranec to je, ale tankovat nejezdíš každý den, takže pořád máš rozdíl 3,90Kč/l (2,10~6,00) , což při natankování nádrže cca 50l paliva činí 195 Kč/nádrž. Nevím jakou máš spotřebu svého auta, ale i kdyby tě stál provoz 2 Kč/km, tak se ti to pořád vyplatí, jelikož ušetříš 111 Kč na nádrži. ;)

Upraveno uživatelem Hookis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ja mam za 3 mesiace cca 7777 km, motor ide v pohode, benzin striedam, 2 nadrze 95+VIF a jedna nadrž 100 oktanovy...pocity, na dlhe cesty je jedno aky, ale 100 oktanovy je lepsi v nizkych a vysokych otackach, v strednych je to jedno, ale velky rozdiel nie je

post-41867-0-86709500-1463474188_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ako som písal v predošlých príspevkoch mal som v TP zapísanú ako palivo N98 (auto bolo objednané pred 15.01 2016 a prevzaté po 15.01..)

Reklamoval som to u dovozcu kde sa my ospravedlnili za admin. omyl a vystavili tlačivo z ktorým predajca išiel na okresný úrad  kde vystavili nový TP kde je už uvedená N95.

 

 

Moja dlhodobá spotreba je 5,2 l po asi 4000km najazdených na 98

 

Teraz tankujem na shell nitro95 teda z VIF.

Upraveno uživatelem modelar22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Práve som dočítal článok že Škodovka do Octávie montuje motor 1,0 TSI (85kW) 3 valec  konštrukčne

podobný  ako má Peugeot  110k. V článku sa tiež píše že planovaná  životnosť tohto motora je 350 000 km . Takže s tím zakarbonovaním  motora to nebude až tak zlé ako sa straší. Alebo žeby zase išli ďalší hlavou proti múru ? To sa mi nezdá . Skrátka  tlaky na emisie a spotrebu sú tu s tým nič nenarobíme.

Nakoniec  vrtochy  počasia tomu dávajú  za pravdu . A tak nám neostáva nič iné len si zvyknúť na charakteristický zvukový prejav 3 valca .A myslím že kým zľudovie elektromobil  dočkáme sa aj 2 valcov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdravím ve spolek :-) Po přečtení celého vlákna si dovoluji položit dotaz. Objednal jsem si auto s již novým faceliftem 1,2 110 k. Zajímalo by mě, jaký nakonec dáváte vy kdo máte auto po 15.1.2016 do nádrže benzín a jestli sledujete nějaký problém.

Já jsem tuto informaci zjišťoval jak v prodejnách tak i u automechaniků a bylo mi i prodejcem řečeno, že to v podstatě nemusím řešit a že mohu dávat 95 + VIF. Že kdo ví jaká je kvalita 98 u no name benzinek a že asi bude i lepší dávat tu 95 z nějaké značkové benziny a přidávat VIF. 

Ještě jsem přemýšlel o naftě, ale bylo mi to rozmluveno z důvodu krátkých tras. 15 km práce a 15 zpět. Jinak většinou kratší pojíždky, občas výlet.

No a jako poslední by mě zajímalo jak jste zajížděli a co je pro dobrý chod motoru do budoucna lepší.

Díky za odpovědi.

Upraveno uživatelem Schimi66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caw schimi66, asi si mal zobrať naftu a by si mal krásny pokoj čo tankovať, tam nie je problém akú, či klasickú či kvalitnejšiu a by si jazdil viac za rovnaké peniaze. Nechápem aký je problém to vysvetliť a každý nech sa rozhodne čo bude tankovať. Ale keďže tento motor nie je určený len na náš trh, ale aj v iných krajinách, viď http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/automotive-innovation/clean-car/petrol-engine-new-generation  kde je najlepšia informácia aké palivo môže použiť v tomto motore, tiež sa čudujem, že v prílohe majú udané RON 91-98.

Ja tankujem väčšinou už len 95 ale len na kvalitných benzinkách ako Slovnaft, OMW a Schell a stále pridávam VIF, lebo ťažko posúdiť či má význam tankovať 100 oktánový benzín, keďže sám PSA ho neodporúča, ale preventívne každú 3 nádrž tam dám ten drahý 100 oktánový benzín !!!!

Čiže je to úplne na tebe čo budeš tankovať. Ako dokážeš a ako ti dokážu v prípade poruchy motora, že si tankoval správne palivo ???

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...