modelar22 Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 (upraveno) Ja som sa pítal v servise a nie je to len odporúčanie,ale skôr povinnosť /mam to už aj v tech prevkaze ako palivo N98/ bolo mi povedané že v prípade poškodenia motora môžem prísť o záruku z dôvodu používania nevhodného paliva.Čo nechcem. Aj keď na Slovensku nádrž N95 cca 60€ nádrž N98 cca70€ je to dosť rozdiel. Aj keď môj osobný názor je že ide o emisie. Toto nariadenie prišlo práve keď sa dostal iný Francúzky výrobca aut do problémov. Upraveno 11. duben 2016 uživatelem modelar22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 Pravdu se asi nikdy nedozvíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 Bodejť, "The truth is out there...", jenomže kde je sviňa schovaná?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 hoooodně hluboko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki52 Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 (upraveno) Čo ak je problém vo vytváraní carbónu ako pri 1,6 thp http://m.autorevue.cz/tvorba-karbonu-je-novy-strasak-modernich-benzinovych-ojetin A z tohto dôvodu odporúčajú taktovať lepšie benzín. Hoci cena medzi 95 1,21€ a 100 1,36€ oktánoví u nás na SVK na Slovnaft je 0,15€, čiže na 40 litrov berme je to cca 6€ navyše, ale ked si to vezme oproti nafte je to už 0,35€ a pri 40 l je to krásnych 14€. Takže aka vyhoda benzin diesel ??? U mňa len nervy z toho Upraveno 11. duben 2016 uživatelem luki52 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 11. duben 2016 Sdílet Odesláno 11. duben 2016 no právě.Jenom doporučí,ale nevysvětlí.A řešení?Nevím jak kde,ale u násje např rozdíl n95 versus 98 6Kč,a to už je rána.Našel jsem v sousedním městě eurooil s rozdílem 2,10Kč,ale znamená to jezdit tankovat 21 km tam a zase 21 km zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hookis Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 (upraveno) no právě.Jenom doporučí,ale nevysvětlí.A řešení?Nevím jak kde,ale u násje např rozdíl n95 versus 98 6Kč,a to už je rána.Našel jsem v sousedním městě eurooil s rozdílem 2,10Kč,ale znamená to jezdit tankovat 21 km tam a zase 21 km zpět No, ranec to je, ale tankovat nejezdíš každý den, takže pořád máš rozdíl 3,90Kč/l (2,10~6,00) , což při natankování nádrže cca 50l paliva činí 195 Kč/nádrž. Nevím jakou máš spotřebu svého auta, ale i kdyby tě stál provoz 2 Kč/km, tak se ti to pořád vyplatí, jelikož ušetříš 111 Kč na nádrži. Upraveno 14. duben 2016 uživatelem Hookis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarynvikin Odesláno 20. duben 2016 Sdílet Odesláno 20. duben 2016 zdar tak to vypadá, že se po tříměsíčním čekání dočkám v pondělí novýho bělouše P 2008.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 s jakým motorem? Jinak přeju,at to zbývající čekánírychle uteče.Až bude doma,tak se rozepiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 ČB 19.4.2016 N95 27,20 Kč, N98 28,90 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarynvikin Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 miroska původně jsem přemýšlel o 110 konících, ale nakonec jsem rád, že mám atmosféru........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarynvikin Odesláno 16. květen 2016 Sdílet Odesláno 16. květen 2016 ........tak už jsem najezdil tisíc kilásků........vše funguje.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 16. květen 2016 Sdílet Odesláno 16. květen 2016 to je ale překvapení... ...nový moderní vůz má za sebou už 1.000 km a stále funguje S takovou se celkem divím, že si vůbec nějaké auto kupuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki52 Odesláno 17. květen 2016 Sdílet Odesláno 17. květen 2016 Ja mam za 3 mesiace cca 7777 km, motor ide v pohode, benzin striedam, 2 nadrze 95+VIF a jedna nadrž 100 oktanovy...pocity, na dlhe cesty je jedno aky, ale 100 oktanovy je lepsi v nizkych a vysokych otackach, v strednych je to jedno, ale velky rozdiel nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarynvikin Odesláno 18. květen 2016 Sdílet Odesláno 18. květen 2016 JVT ......to "vše funguje " jsem myslel jako pochvalu......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modelar22 Odesláno 7. červen 2016 Sdílet Odesláno 7. červen 2016 (upraveno) Ako som písal v predošlých príspevkoch mal som v TP zapísanú ako palivo N98 (auto bolo objednané pred 15.01 2016 a prevzaté po 15.01..) Reklamoval som to u dovozcu kde sa my ospravedlnili za admin. omyl a vystavili tlačivo z ktorým predajca išiel na okresný úrad kde vystavili nový TP kde je už uvedená N95. Moja dlhodobá spotreba je 5,2 l po asi 4000km najazdených na 98 Teraz tankujem na shell nitro95 teda z VIF. Upraveno 7. červen 2016 uživatelem modelar22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modelar22 Odesláno 9. červen 2016 Sdílet Odesláno 9. červen 2016 Práve som dočítal článok že Škodovka do Octávie montuje motor 1,0 TSI (85kW) 3 valec konštrukčne podobný ako má Peugeot 110k. V článku sa tiež píše že planovaná životnosť tohto motora je 350 000 km . Takže s tím zakarbonovaním motora to nebude až tak zlé ako sa straší. Alebo žeby zase išli ďalší hlavou proti múru ? To sa mi nezdá . Skrátka tlaky na emisie a spotrebu sú tu s tým nič nenarobíme. Nakoniec vrtochy počasia tomu dávajú za pravdu . A tak nám neostáva nič iné len si zvyknúť na charakteristický zvukový prejav 3 valca .A myslím že kým zľudovie elektromobil dočkáme sa aj 2 valcov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki52 Odesláno 10. červen 2016 Sdílet Odesláno 10. červen 2016 Ktorý výrobca nemá v ponuke 3valec s turbom o objeme okolo 1.0-1.2 l, takže buď každý motor by mal byt zakarbonovaný alebo nie, čas nám ukáže. Inak, mne sa zvukový prejav 1.2 puretech páči oveľa viac, ako 4valec 1.2tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schimi66 Odesláno 23. červen 2016 Sdílet Odesláno 23. červen 2016 (upraveno) Zdravím ve spolek :-) Po přečtení celého vlákna si dovoluji položit dotaz. Objednal jsem si auto s již novým faceliftem 1,2 110 k. Zajímalo by mě, jaký nakonec dáváte vy kdo máte auto po 15.1.2016 do nádrže benzín a jestli sledujete nějaký problém. Já jsem tuto informaci zjišťoval jak v prodejnách tak i u automechaniků a bylo mi i prodejcem řečeno, že to v podstatě nemusím řešit a že mohu dávat 95 + VIF. Že kdo ví jaká je kvalita 98 u no name benzinek a že asi bude i lepší dávat tu 95 z nějaké značkové benziny a přidávat VIF. Ještě jsem přemýšlel o naftě, ale bylo mi to rozmluveno z důvodu krátkých tras. 15 km práce a 15 zpět. Jinak většinou kratší pojíždky, občas výlet. No a jako poslední by mě zajímalo jak jste zajížděli a co je pro dobrý chod motoru do budoucna lepší. Díky za odpovědi. Upraveno 23. červen 2016 uživatelem Schimi66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki52 Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 caw schimi66, asi si mal zobrať naftu a by si mal krásny pokoj čo tankovať, tam nie je problém akú, či klasickú či kvalitnejšiu a by si jazdil viac za rovnaké peniaze. Nechápem aký je problém to vysvetliť a každý nech sa rozhodne čo bude tankovať. Ale keďže tento motor nie je určený len na náš trh, ale aj v iných krajinách, viď http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/automotive-innovation/clean-car/petrol-engine-new-generation kde je najlepšia informácia aké palivo môže použiť v tomto motore, tiež sa čudujem, že v prílohe majú udané RON 91-98. Ja tankujem väčšinou už len 95 ale len na kvalitných benzinkách ako Slovnaft, OMW a Schell a stále pridávam VIF, lebo ťažko posúdiť či má význam tankovať 100 oktánový benzín, keďže sám PSA ho neodporúča, ale preventívne každú 3 nádrž tam dám ten drahý 100 oktánový benzín !!!! Čiže je to úplne na tebe čo budeš tankovať. Ako dokážeš a ako ti dokážu v prípade poruchy motora, že si tankoval správne palivo ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.