Wimpi Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 Zdravím, nedávno jsem zjistil, že mě u mého Peugeota 306 1.9Td r.v.1998 začala ubývat chladící kapalina. Dolil jsem a stále mizí. Tempo je asi 1dcl na 100km. Zatím jsem si nevšiml, že by někde něco teklo. Pod autem je sucho a v motoru taky. Ranní starty naprosto špičkový a spotřeba pod 5,5l. V oleji jsem vodu nenašel. Auto normálně topí,teplota motoru ale vystoupá maximálně na 75st. Z výfuku jde bílý kouř pouze při startu, po ohřátí zmizí. Sahal jsem na hadice, když se motor lehce ohřál a natlakované nebyly. Kde by mohl být problém? Na těsnění pod hlavou to nevypadá, že by byla prasklá hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 (upraveno) ona hlava může být v pořádku ,a na vině může být starý chladič ,nebo ještě líp- starý hadice do něj.Mě to dělá taky, příští týden bude generálka. Decka vody zmizne hravě ,motoru nic není,jen ty hadice jsou krapet starší a objímky.To doléhání na náustky je problém.Stačí malá netěsnost ,a než se to ohřeje a stáhne ,nebo jak motor s chladičem chládne ,něco ti tam ukápne.Nemá smysl tam patlat silikon nebo to něčím lepit ,ptal jsem se na to v servise , max. to máznou indulonou ty náustky nebo konce hadic. Nebo nový hadice. To chce ale pod tím stát na zvedáku a čekat .kde to ukápne. Dej si tam nějaký promitivní dekl pod motor ,najdeš to spíš. Nejvíc je to znát při krátkých pojížďkách ,na dlouhé štreky to není poznat. Upraveno 9. leden 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 chladici kapalina se musi projevit barevnou stopou u hadice ne ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wimpi Odesláno 9. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2016 Auto jsem kupoval nedávno a chladič vypadá na pohled celkem zánovně. Hadice už jsou staršího data. Jak se v praxi přesně projeví prasklá hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 je tu plno starších příspěvků na toto téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 zkus chladící systém natlakovat, možná místo úniku najdeš , ale pokud jsou hadice normální, olej ve vodě nebo naopak není, tak v klidu jezdi, ono se to časem projeví, těch 75 není problém teď v mrazu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wimpi Odesláno 9. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2016 75.st je teplota i když je třeba 10 nad nulou. Olej ve vodě není a hadice jsou teplé a měkké. Známý říkal, že asi teče pumpu. A jelikož jsou rozvody s pumpou zakrytovaný, tak to rozhazuje vodu po bloku a není tam vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. leden 2016 Sdílet Odesláno 9. leden 2016 proto píšu, že bych ten únik vody zatím neřešil, pokud je to pumpa, začne to postupně téct víc... zkus vyměnit termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wimpi Odesláno 9. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2016 Ten neprotíká, když je auto ohrálo byť jen na 50st. a já sáhl na hadici,taky byla úplně studená. Tam problém nebude. Spíš si myslím, že neukazuje přesně ručička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.