Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Variátor vačky 2.2 benzín 116 kW


bavorachzech

Recommended Posts

Ahoj, před nedávnem jsem koupil 607 s motorem 2.2. Všiml jsem si klapavého zvuku motoru hlavně za studena. Jakožto bývalý majitel Alfy Romeo jsem se zalekl známého fenoménu, který vznikne používáním nevhodného oleje (podle výpisů od předchozího majitele byl střídán Total 7000 a Total 9000 - samozřejmě v autoizáku Peugeot). Došel jsem k závěru, že bude problém s variátorem vačky. Má někdo zkušenost jak ho repasovat apod?

 

Zní to jako na videu:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak variátor jsem sehnal a s rozvody nechal vyměnit. Ten původní byl podle servisu OK. No zajímavé je, že po výměně svíček a servisu má motor občas problém s tím že hned po nastartování chcípne. A mívá za studena pořád traktorovitý zvuk. Ale překvapení dnes ráno. Nastartuji a motor nastartoval na drc a tichounce. Tak nevím co je a není normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Tak po roce malá reakce.

Normální to asi není.Nechal sem udělat nový rozvody,tak jak to má být pomocí toho přípravku a najednou tichounký,žádný klepání.Mechanik povídal,že ten kdo to dělal dřív to udělal jen podle rysek a že to bylo o zub pootočený,nebo tak něco ...

Docela mě to překvapilo.Takže 2,2ka nemá klepat .... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co ten traktor sound ? mám to taky, někdo mi říkal už ze začátku před 2 lety že to jsou snad hydroštely či co ... a cinká to pár sekund po startu, brzo to přestane

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím klepáním myslím právě ten traktor zvuk ....

Fakt to teď nedělá.Dneska sem to schválně poslouchal,když manželka odjížděla a ticho.A to sem si i zved kapotu.Nechal sem dělat rozvody a jestě se k tomu dával novej drážkovanej řemen s tou napínací kladkou ...

ale prostě naftovej zvuk je v trapu ....

Co se týká těch rozvodů,tak tam se to musí nějak zaaretovat někde v bloku motoru,aby se to právě nehlo,jak to někdo udělá tak že si nakreslí rysky,tak se to může asi pootočit.jak sem psal,to moje bylo o zub.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistej, ale jakmile je to ozub, tak se to potká nebo to je motor co snese vše?

a mě to klape a někdy neklape, podle toho jak se to auto asi vyspí.... nezáleží na počasí či teplotě. už jsem měnil 3x rozvody (při koupi,po 100 000km a po opravě kliky) a nikdy jsem to poskočený neměl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...