Sawoy Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 (upraveno) PSA: A co takhle sdělit nám (třeba v podpisu?) to sladké tajemství co je to za auto/motor? Bez fapu, povolených 1,4 a plní E4 ?? Upraveno 6. duben 2017 uživatelem Sawoy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Já jsem pochopil, že FAP má, ale už ne původní. Příspěvek má parametry politického prohlášení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Je to motor 2,8 JTD orginál bez Fapu, takže motory 2.o HDI s vykuchaným fapem budou mít velmi podobné výsledky Ale je to jedno protože se nyní němci pěkně odkopali, dálniční známky budou pro E4 a E5 stejně drahé, atˇs Fapem nebo bez,takže nejde o žádnou ekologii ale o to aby si lidi kupovali pořád nový krámy,Navíc němci zamořili celou evropu jejich diesel kráma s náskokem v technice a nyní budou protěžovat benzínový auta a auta s E6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Nikomu nejde o ekologii, jen vo prachy... Vzat obecně - není až takový problém v množství produkovaných pevných částic, to splní udržovanej motor i bez FAPu, z hlediska zdraví a ekologie jde o jejich velikost. Moderní motory produkují částic málo, ale malých, vdechnutelných... Takže projít bez FAPu limitem na množství nebude problém, problém je, že ty nezachycené částice jsou malé i když jich je málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Jsem dnes neodolal a nechal si udělat emise. 790,- kdybych chtěl jen data bez protokolu( chyba komunikace) tak 590,- P807 2,2hdi 125kw automat 2008 fapoff. Vysledky nechám okomentovat odborníky ale jsem šťastný jak blecha. emise_20170406_0001.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Tak mám i hodnoty 2.0Hdi motor RHT fap of ,egr of, swirl of , ale nové vstřiky nové čerpadlo, motor po GO povolená hodnota 0,52 emsiní limit 2001/100A naměřená průměrná hodnota 0,27 , takže jde i o stav motoru. Motor 2.0 HDI typ RHW tedy orginal bez Fapu tatéž po GO povolená hodnota 2.1 emsiní limt 1999/102A neměřená hdnota průměrná 0,29 Z toho mám dojem, že asi nejde o mikročástice ale velký byznys automobilek.Proč tedy není vyvinuto přídavné zařízení keré by se dalo aktivovat na většinu comonrailů a zvýšilo tak záchyt těch částic např z E3 úroveň E5, když tedy jde o ekologii.Asi proto že by tak jezdilo více starších aut které ještě jsou o něco poctivěji vyrobená?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 před 19 hodinami, Pacho69 napsal: Nikomu nejde o ekologii, jen vo prachy... Vzat obecně - není až takový problém v množství produkovaných pevných částic, to splní udržovanej motor i bez FAPu, z hlediska zdraví a ekologie jde o jejich velikost. Moderní motory produkují částic málo, ale malých, vdechnutelných... Takže projít bez FAPu limitem na množství nebude problém, problém je, že ty nezachycené částice jsou malé i když jich je málo. takže celé STK je pro detekci FAP ON-OFF o ničem, správně? mediální bláboly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 No pokud bude FAP OFF udělaný dobře, dnes na STK nic nezměří, museli by umět vyhodnocovat velikost pevných částic (a tak daleko v ČR nejsme, jsou to jen bláboly různých neználků a "Ovčáčků"(míněno obecně různých "mluvčích"/mluvků), realita je někde jinde). Jak tu několikrát psal Straki, "změřit" jesli máš nebo nemáš filtr se nedá, určitě ne tím, že nevyhovíš normě. Každopádně u auta, které má FAP (v pořádku), by se množství pevných částic limitně blížit nule. Pokud ne, něco není úplně OK. Ale normou projde, protože hodnota pro EURO 4 i 5 nulová není. Zjistit jestli je FAP pryč není úplně jednoduché. Já považuju za horší kurvítko EGR, FAP nebo močovinu naopak ne. Pokud bychom jen zasahovali do zplodin a neprasily se motory, nemám nic proti tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 Ono hlavně každé slouží k něčemu jinému. EGR k redukci NOx, ale zhoršuje kouřivost, FAP k zachycení pevných částic, ale neřeší NOx, močovina k redukci NOx, neřeší částice. Takže v autě stejně musí být nějaká kombinace. V nejnovějších celkem pochopitelně všechno z toho, protože různé režimy jdou produkcí škodlivin různě proti sobě - např. úsporná jízda produkuje minimum sazí, ale maximum NOx, proto je tam EGR, který se naopak při plném plynu neuplatňuje. Mj. to je důvod, proč slabší verze plnily Euro IV i bez FAP, kdežto silnější verze už ho měly. Euro V bez FAP neznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 říkám, já bych nechal močovinu a FAP, vyhodil EGR, neprasil spalovací proces špínou v sání a redukoval následky (FAP a močovina). A močovina je v podstatě autonomní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 A to přesně neuděláš kvůli režimům malého zatížení, v kterých jede auto většinu času, i když mají třeba uživatelé házící kW lopatou jiný pocit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 (upraveno) No počkej, močovině je jedno v jakém režimu jedeš. EGR má opodstatnění při nízkém zatížení, když auta močovinu neměla, pokud tam už je, EGR není potřeba, bude jen vyšší spotřeba močoviny. Navíc absence EGR sníží množství pevných částic ve spalinách. Akorát musíš ten močovinový katalyzátor ohřát . Upraveno 7. duben 2017 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 (upraveno) V 7. 4. 2017 at 10:24, Pacho69 napsal: No pokud bude FAP OFF udělaný dobře, dnes na STK nic nezměří, museli by umět vyhodnocovat velikost pevných částic (a tak daleko v ČR nejsme, jsou to jen bláboly různých neználků a "Ovčáčků"(míněno obecně různých "mluvčích"/mluvků), realita je někde jinde). Jak tu několikrát psal Straki, "změřit" jesli máš nebo nemáš filtr se nedá, určitě ne tím, že nevyhovíš normě. Každopádně u auta, které má FAP (v pořádku), by se množství pevných částic limitně blížit nule. Pokud ne, něco není úplně OK. Ale normou projde, protože hodnota pro EURO 4 i 5 nulová není. Zjistit jestli je FAP pryč není úplně jednoduché. Já považuju za horší kurvítko EGR, FAP nebo močovinu naopak ne. Pokud bychom jen zasahovali do zplodin a neprasily se motory, nemám nic proti tomu. Tak jestli dobře chápu tak funkci FAP nemusí ani nijak měřit...koukne na hodnotu emisí v protokolu 0,29./povolena je sice 0,5 ale on ví že při správné funkci nemá naměřit 0,29 0,0000nic. Takže může vklidu odpalkovat ne?(nebo pokud má nekdo zkušenost z Rakouska) Dovolená se blíží a nechci zustat stát nekde 1/2 P.s. k protokolu viz foto Jak můžu VYHOVĚT, když mám naměřeno 0,29. A dovolená je dole 0,25. Zlatá VODA!!!50/50 voda teče odpad nedotýká. Upraveno 8. duben 2017 uživatelem Vlado81 Výměna foto. Na původní je adresa dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spocklw Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 To 0,25 dole je povolené rozpětí hodnot kouřivosti při jednotlivých měřeních a porovnává se s tím číslem pod tím (tady divně 0,00), není to kouřivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 Právě teď, Spocklw napsal: ...(tady divně 0,00)... Nejspíš neměřili 4x, ale jen jednou (takže bez rozpětí)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 8. duben 2017 Sdílet Odesláno 8. duben 2017 A jen doplním pro Vlada81 že povolená hodnota kouřivosti je o řádek výše než naměřená a jmenuje se korigovaný součinitel absorbce (ze štítku) a v tomto případě je 0,51. Proto 0,29 vyhovuje. Pokud jde o štítek tak jde o homologační štítek nalepený obvykle na B sloupku u spolujezdce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 8. duben 2017 Sdílet Odesláno 8. duben 2017 (upraveno) V 7. 4. 2017 at 12:14, Spocklw napsal: To 0,25 dole je povolené rozpětí hodnot kouřivosti při jednotlivých měřeních a porovnává se s tím číslem pod tím (tady divně 0,00), není to kouřivost. V 7. 4. 2017 at 12:17, parizov napsal: Nejspíš neměřili 4x, ale jen jednou (takže bez rozpětí)... Podle metodiky se při načtených readiness kódech a nesvícení příznaku Mil nemusí měřit 4 x. Podrobnosti jsou tady bod 8. resp. 11. a další. Upraveno 8. duben 2017 uživatelem Sawoy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Vlado81: Ano vykuchaný FAP je obtížné změřit. I chybně fungující FAP se může chovat podobně. Správně fungující a zahřátý FAP se bude kouřivostí blížit nule, ale určitou kouřivost naměřit můžeš, záleží na podmínkách měření a typu a kondici filtru. Proto existuje limit, který ale splníš i bez filtru. Určitě existují přístroje na detekci malých pevných částic, ale na STK je nemají. Jestli je má policie jinde, nevím, zatím jsem se setkal s kontrolami kamerou pod autem a chtěli pootvírat kdeco. Bylo to ve Švýcarsku, asi před půl rokem, služebák. Od té doby jsem žádnou kontrolu neabsolvoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Sem rozhodnutý ho vrátit(protože jsem pechaček) problém je že nevidím aditivaci..Takže mi FAP bude stejně k ničemu. Dokud budu jezdit po Praze zůstane doma. Jestli se po....tak s autama končím...TAXI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Nebudu se vzdalovat tematu ale pokud je auto v dobrem stavu / rozumejte motor / neni duvod se bat. Nekde v D "pry" chodi s termokamerou na kontrolu ale i to je Ok pokud neni FAP komplet vytluceny - sam jsem se v zahranici "zatim" s timto nesesel ale je pravda ze se nesnazim treba v D ci A "zavodit" a vice mene na sebe upozornovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.