Wensdy Odesláno 15. duben 2016 Sdílet Odesláno 15. duben 2016 Lubo$: To jedeš po dálnici 140km/h a vrazíš tam jedničku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 15. duben 2016 Sdílet Odesláno 15. duben 2016 Aha ale to radsej nebudem skusat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Celda, Sawoy: Mě při regeneraci nic nečudí. Vůbec nic. Pálící se saze by měly maximálně dávat jemnej světlej kouř. Pokud to hulí jak tovární komín (i když jen při regeneraci), určitě to není v pořádku. 85tis, kouřivost 0,02, rozptyl hodnou 0,12. Podle servisu je FAP tak ve třetině své životnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Je tam moc proměnných který to můžou ovlivnit a zásadní bude právě ten bod životnosti ve kterém se to nachází - těsně před smrtí to asi bude hulit černě. Když to vezmeš čistě teoreticky tak by životnost měla/mohla být neromezená - kdyby se při regeneraci spálilo vše zachycené dokonale. A protože to tak není, postupně se to zanáší, nespálený zbytky přibývají a jejich vlastnosti se jízdou mezi regeneracema mění (tím jak úřes ně procházejí výfukový plyny), což pak asi bude mít vliv i na tu barvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 No nekonečnou asi ne, ten cerín, který se vytváří zanáší póry v tom filtru, takže po určité době je potřeba filtr "vyčistit", tedy repasovat. Po repasi se asi může zanášet rychleji, takže nejspíš nevydrží tolik, jako nový. Nevím, podle mě to nemůže "čoudit" ani při regeneraci, tedy spalování sazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Četl někdo dnešní číslo Světa motorů. Je tam mercedes, který má na tacho 625000 km a filtr pevných částic je tam původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Moze byt na filter vplyva vela veci kvalita nafty, kvalita spalovania (poskodene trysky atd.), dlzka jazd, pocet startov a kopu dalsich veci ktore ovplyvnuju zivotnost dpf filtra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Tak....a teď ještě tu o červený karkulce ......ještě že papír a PR toho snesou hodně..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Četl někdo dnešní číslo Světa motorů. Je tam mercedes, který má na tacho 625000 km a filtr pevných částic je tam původní. Na Ducate 3,0 jtd (hdi) mam necelych 560 tis km tiez povodny fap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 No Mercedes má nějaký velký DPF, kdesi jsem to četl, cca 3x větší, než je třeba u mě. Výdrž je dobrá, ale výměna je pak kolem sta tisíc. Je to navržené na plánovanou životnost vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 No u toho mercedesu psali že je po těch 625tis km filtr zanesenej z 18% a konečná u toho filtru je 85%, takže tam se dá říct, že ta životnost je neomezená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 Tak asi záleží v jakém jezdíš, i u pežota má někdo problém ve sto tisících, někdo má najeto 300tis a FAP původní. Mercedes má ten systém zjevně dimenzovanej jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Dnes emise....tak schválně......?? Nechci vyvolávat paniku , ale bez Fapu ani náhodou...!! Dopředu udělána diagnostika vstřikovačů..jsou OK........a výsledné číslo emisí je kouřivost 2.56 (povoleno je 0.51).....na novém typu mašiny emisí. Rovnou mi technik řekl že se vůbec nediví ..měl už několik Fapoff aut a ani jedno s kouřivostí neprošlo... :myslim Když jsem se ho zeptal zdali je vůbec možno se s fapoff do stat na 0.51 mi řekl že je to absolutně vyloučené....!!! S fapem lezou čísla 0.02 0.03 atd.....bez fapu 1.7, 2.0,2.5 a měl i 4.5.... Tak a a ted si to přeberte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 kolega z STK mi říkal to samé--pokud se bude měřit podle protokolu, tak auto bez FAP neprojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Teď jsem něco hledal ve složkách tak hodnoty z 16.9 2015 na mé 807 otáčky předepsané volnoběh 800-950 přeběh 4800-5200 naměřeno 880 5100. ten údaj ze štítku 0,51 hodnota kouřivosti povolená 0,51 naměřená 0,38 rozpětí hodnot kouřivosti povolené 0,25 naměřené 0,17. měřeno přístrojem opacimetr: AVL-4000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Tak kdo už dělal Fap On a kolik ho to vyšlo? Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ričmond Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 u nás stačí dát na sedadlo spolujezdce do složky 500kč na kafíčko a projdu jak emise tak technickou a hlavně nevytáčí motor několikrát za sebou do nebes! jen tam chvilku stojí s otevřenou kapotou! (myslím že za ty love to stojí). elton, MilanF1 a spasitel ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosch Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 (upraveno) Ale to je korupce! :-) Upraveno 21. duben 2016 uživatelem lubosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Takhle bych to neviděl, jak už tady lidi psali, do 0,5 se vlezli s odřenýma ušima, pokud je motor v dobrém stavu. Já se s mondeem bez DPF vlezl do 1,0 po repasi vstřikovačů, dva roky předtím se starými vstřikovači do 1,9 (což tenkrát stačilo.) Ale mondeo je daleko větší čmouďák. Když jsem se ho zeptal zdali je vůbec možno se s fapoff do stat na 0.51 mi řekl že je to absolutně vyloučené....!!! S fapem lezou čísla 0.02 0.03 atd.....bez fapu 1.7, 2.0,2.5 a měl i 4.5.... Tak a a ted si to přeberte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 (upraveno) Vaculík vždycky píše, že FAP/DPF funguje bezproblémově, pokud je motor v pořádku. Jakmile kouří třeba kvůli spotřebě oleje, vstřikovačům, turbu nebo EGR apod, FAP jde do kytek rychle. Tak asi záleží v jakém jezdíš, i u pežota má někdo problém ve sto tisících, někdo má najeto 300tis a FAP původní. Mercedes má ten systém zjevně dimenzovanej jinak. Upraveno 21. duben 2016 uživatelem martinikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.