Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 Break 65kW + LPG


martincihak

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...

To je cena pouze za opravu hlavy. Kde bylo provedeno broušení, tlaková zkouška, ventily a sedla, přetěsnění dříků ventilů. Na celkovou cenu ještě čekám ;-) a pak ji sem doplním. Jinak hlavu jsem včera odvezl na opravu a dneska jsem si pro ni jel. Myslím, že super přístup.
Jinak když jsem opraváři sdělil, že jezdím na LPG a že auto má 340 tisíc, tak mi říkal, že ať auto dalších 10 let neprodávám. Hlava byla prý v super stavu a že se to jen tak nevidí


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mi dorazil další Ježíšek. Není ale pro mě, nýbrž pro ten pekelný stroj se lvem ve znaku ;-) šup a dalších 2370,- ;-) teď už jen cena za práci :-/ typuju to na 3 tisíce, tak uvidíme

61fa02d5eea242e79c27c4b8aa5627b2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Zanedlouho to budou 3 měsíce a auto stále nejezdí. Po fouknutí těsnění pod hlavou, byla srovnána hlava, nasazena, vše zapojeno, ale auto ne a ne nastartovat. Vůbec to nekomunikuje s řídící jednotkou. Už to měli 2 mechanici, ten druhý proměřil i kabelové svazky, ale nic nezjistil. Teď on odvezl auto někam k autoelektrikáři a uvidíme, zda ten bude schopen odhalit příčinu toho, že po zasunutí klíčku netlačí palivové čerpadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už někdo zkusil jestli je funkční imobilizér? [emoji6]

 

No, tak to opravdu nevím... Ale nikomu to neleze do hlavy. Ale přes diagnostiku se dalo odkodovat klíček. Takže imobilizérem to nejspíš nebude, nevíme co se mohlo stát při výměně hlavy. Možná proto, že byla baterka dlouho odpojena???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takže Peugeot už je doma. Startuje, jezdí....Ale...Je tam prakticky vše vyměněno a teplota motoru litá až na 120°C, pak z kopce zase spadne. Na 95°C a takhle to lítá. 110°C není nikterak nedosažitelné.

Teď mi někdo řekněte, co to kurňa je. Mám té teplotě věřit? To že to nešlo nastartovat bylo prý tím, že řídící jednotka dostala nějakou pecku a nějaký kabely za motorem byly přerušené. Mělo by to být poctivě odvzdušněno.

Pán mi říkal, že ta elektrika v autě je už taktak na hraně a že mě do budoucna čeká její výměna.

Mám s tím autem nechat přítelkyni jezdit nebo radši ne a dát to někam, kdo tu teplotu ustálí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 měsíce později...

Dneska napodruhé udělaná STK. Zjištěné závady odstraněny.
- rozleštit světlomety
- rozhýbat zatuhlý zátěžák
- výměna žárovky osvětlení SPZ

To je vše a jede se dál [emoji5]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak dneska cca v 337500 km opět prdlo těsnění pod hlavou. Takže už se na to asi vykašlu a pošlu jo buď do světa někomu, kdo si dá jiný motor, na ND nebo likvidace. Bohužel. Peníze do něj vložené se nevyplatily.


     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...