Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spotřeba benzínu u verze 1.2 PureTech 110 k


Lucie7

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Ja mám na svojom s týmto motorom cca 71 tis. km a spotreba 6 litrov http://citroen-c3-picasso.spotreba.sk/citroen-c3-picasso-puretech-110-best-collection-143072.html

Hoci je pravda. Auto dialnicu nevidí, max sme spravili 1500 km. Môj spôsob jazdy je motor vytačať do 3000 ot. a potom preradiť a keď dosiahnem požadovanu rychlosť, dám tempomat. A inak klasika, snažím sa využívať zotrvačnosť a hlavne brzdenie motorom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz jsem to tady psal na jinem vlakne: Mezi motorkarema platilo a snad jeste plati "kdyz mas na opici, musis mit na banany"! Dej stroji co potrebuje - vymeny oleju, filtru, udrzba... nauc se jezdit a starost o spotrebu je potom nadbytecna😜

Bohuzel se zda ze jsou v nenavratnu casy kdy se seslo par motoristu, tak se neptali ZA KOLIK Ti to jezdi, ale KOLIK Ti to jezdi... Nastesti jsem dost starej, abych tuhle dobu nejen pamatoval, ale uzil si ji!!!:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Nepsal jsem o spotřebě protože bych šetřil, ale proto, že je to jeden z ukazatelů a vlastností vozu s touhle motorizací. A jak se ukázalo, lze s ním jet slušně, nebýt brzdou provozu a přes časté rozjezdy, průjezdy městy, jízdou mimo dálnici se ten motor prostě chová parádně a ještě k tomu úsporně. Až čas ukáže, jak mu vydrží čisté ventily a tak, ale zatím  jsem nikde nečetl nějakou kritiku těch motorů, narozdíl od motorů tříválců TSI, nebo EcoBoost. Škoda, že nemám tu výšší výkonovou variantu, ale lze toho dosáhnout včetně zápisu do TP.

Fajn den.

 

Edit: cesta zpět už i částečně dálnice, spotřeba 5,4l/100Km :)

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

zdravim, mám s motorem PureTech 1.2-60kw najeto asi 2500km, dle pc ve vozidle dlouhodobá spotřeba průměrná 5.3 l, určitě ještě klesne po najetí více km, doporučuji vám nepoužívat volnoběh-vyřazovat rychlost při jetí z kopce, dojíždění do křiž. atd. , na volnoběh je vždy nějaká spotřeba-asi 0,2l, s dojetím se zařazeným rychl.stup. je spotř.- 0l   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím Vás šťastní majitelia autíčiek  v nadpise tohoto vlákna. Nie je to ani týždeň čo som sa stal aj ja majiteľom takéhoto krásavca. Allure, biela farba, M5. Prepáčte mi moje prvé opojné dojmy z tohoto auta. Prečítal som už veľa recenzií a reakcií v jednotlivých vláknach tohoto alebo iných Peugeot clubov a teraz to začínam porovnávať s mojimi prvými skúsenosťami z jazdy.

Pre začiatok mám iba otázku  ktorú už niekto nadhodil ale neviem to nájsť. Totiž údaj  teplomera. Stále po zahriatí ukazuje nad 90 st.C. Je to normálne?

Čo sa týka spotreby tak najazdených mám 498km, priemerka podľa MyPeugeotu 6,6, ako sa zdá postupne sa v jednotlivých jazdách znižuje.Dnes (včera) - 40,9km - 5,5l/100.

20190220_131354.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže obavy nie sú na mieste. Bude to normálny stav. Keď by som sa vrátil k hlavnému tématu diskusie t.j. spotrebe a spôsoboch jazdy s týmto motorom, tak som zistil presne to čo tu píšete mnohí, t.j. rozpor s otáčkami motora a tlaku počítača na preradenie vyššieho stupňa v nízkych otáčkach. Napadlo ma ako asi radí automat v tejto motorizácii. Tam sa predsa nedá ovplyvňovať nič. Faktom ale je že ten má viacej prevodových stupňov.Ale aj tak by ma zaujímali skúsenosti  majiteľov takejto motorizácie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Teplotu to drží poměrně stabilně díky dvojci okruhům chlazení a také dvojci termostatů. Udržet teplotu stabilní je i jedním z úkolů těch soustav. Díky integrovanému svodu do hlavy motoru je distribuce tepla velmi dobrá a rychlost s jakou dosahuje motor provozní teploty je opravdu hodně dobrá, čemuž beztak napomáhá i velikost samotného motoru a objem kapaliny v něm. Velice hezky je to popsáno na YouTubu ve videu kde motor Puretech rozeberou do šroubku. Je to v jazyce sousedů, takže je tomu parádně rozumět.

https://m.youtube.com/watch?v=CvWPlNoHcrA

U automatu naopak můžeš ovlivnit rychlost přeřazení polohou plynového pedálu, velmi zjednodušeně, čim více ho sešlápneš tím víc jsou rychlosti vytáčené. Dál tomu samozřejmě můžeš poroučet ručně, nebo aktivovat Sport, to pak točí rychlosti až ....

 

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Standardní režim bude točit co nejníž, tedy řadit hned, jak mu to soft dovolí. Nebo jak se píše výše, můžeš jezdit v režimu sport. Automat má výhodu, že stopro nemá dvouhmotu (ale nevím, jestli ji 1.2 puretech v manuálu má), takže ji nemůžeš zničit. Karbonu se při nízkých otáčkách bude bohužel dařit zanášet motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvojhmotový zotrvačník mám istotne. Máš dojem že by sa podotáčkami ničil? Veď tam žiadne rázy krútiaceho momentu nevznikajú. Skorej ma trápi to možné zakarbonovanie.Pri kupovaní mi predajca hovoril prípad nejakej zákazníčky, čo bola na záručnej oprave s motorom a menili jej sviečky (po asi pol roku). Tiež to bol 110k manual prevodovka. Myslím že tiež karbón na kontaktoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...