Steefo Odesláno 8. březen 2017 Sdílet Odesláno 8. březen 2017 Jelikoz jezdim po dalnici jen obcas..tak jsem spokojenej. A je pravda ze co jezdim po dalnici tak je to mirne stoupani. Jinak v obci 50km/h 3,5...4..ltr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel V. Odesláno 8. březen 2017 Sdílet Odesláno 8. březen 2017 Mám najeto 480km. Spotřeba se mi snížila z 6,4l na 6,2l. Striktně dodržuji optimální otáčky motoru udávané výrobcem. Prozatím jsem netočil více jak 3000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 18. listopad 2018 Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 Ahoj. Konečně jsem s autem jel někam dál. Ze severu Čech za Žilinu. Auto má automat a spotřeba vyšla na 5,5l/100Km. Paráda, Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki52 Odesláno 23. listopad 2018 Sdílet Odesláno 23. listopad 2018 Ja mám na svojom s týmto motorom cca 71 tis. km a spotreba 6 litrov http://citroen-c3-picasso.spotreba.sk/citroen-c3-picasso-puretech-110-best-collection-143072.html Hoci je pravda. Auto dialnicu nevidí, max sme spravili 1500 km. Môj spôsob jazdy je motor vytačať do 3000 ot. a potom preradiť a keď dosiahnem požadovanu rychlosť, dám tempomat. A inak klasika, snažím sa využívať zotrvačnosť a hlavne brzdenie motorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 23. listopad 2018 Sdílet Odesláno 23. listopad 2018 Uz jsem to tady psal na jinem vlakne: Mezi motorkarema platilo a snad jeste plati "kdyz mas na opici, musis mit na banany"! Dej stroji co potrebuje - vymeny oleju, filtru, udrzba... nauc se jezdit a starost o spotrebu je potom nadbytecna Bohuzel se zda ze jsou v nenavratnu casy kdy se seslo par motoristu, tak se neptali ZA KOLIK Ti to jezdi, ale KOLIK Ti to jezdi... Nastesti jsem dost starej, abych tuhle dobu nejen pamatoval, ale uzil si ji!!! Vena garážmistr a loque ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 (upraveno) Ahoj. Nepsal jsem o spotřebě protože bych šetřil, ale proto, že je to jeden z ukazatelů a vlastností vozu s touhle motorizací. A jak se ukázalo, lze s ním jet slušně, nebýt brzdou provozu a přes časté rozjezdy, průjezdy městy, jízdou mimo dálnici se ten motor prostě chová parádně a ještě k tomu úsporně. Až čas ukáže, jak mu vydrží čisté ventily a tak, ale zatím jsem nikde nečetl nějakou kritiku těch motorů, narozdíl od motorů tříválců TSI, nebo EcoBoost. Škoda, že nemám tu výšší výkonovou variantu, ale lze toho dosáhnout včetně zápisu do TP. Fajn den. Edit: cesta zpět už i částečně dálnice, spotřeba 5,4l/100Km Upraveno 4. prosinec 2018 uživatelem Markusenka Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Abych parafrazoval to rudé prase na Hradě - decka sem, decka tam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 decka trapáci , ted mam na svem dieselu prumerku 13l/100 km pesastor a David 106s16 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Já na V6 asi 12.5.... A co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonnik Odesláno 16. leden 2019 Sdílet Odesláno 16. leden 2019 zdravim, mám s motorem PureTech 1.2-60kw najeto asi 2500km, dle pc ve vozidle dlouhodobá spotřeba průměrná 5.3 l, určitě ještě klesne po najetí více km, doporučuji vám nepoužívat volnoběh-vyřazovat rychlost při jetí z kopce, dojíždění do křiž. atd. , na volnoběh je vždy nějaká spotřeba-asi 0,2l, s dojetím se zařazeným rychl.stup. je spotř.- 0l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 20. únor 2019 Sdílet Odesláno 20. únor 2019 Zdravím Vás šťastní majitelia autíčiek v nadpise tohoto vlákna. Nie je to ani týždeň čo som sa stal aj ja majiteľom takéhoto krásavca. Allure, biela farba, M5. Prepáčte mi moje prvé opojné dojmy z tohoto auta. Prečítal som už veľa recenzií a reakcií v jednotlivých vláknach tohoto alebo iných Peugeot clubov a teraz to začínam porovnávať s mojimi prvými skúsenosťami z jazdy. Pre začiatok mám iba otázku ktorú už niekto nadhodil ale neviem to nájsť. Totiž údaj teplomera. Stále po zahriatí ukazuje nad 90 st.C. Je to normálne? Čo sa týka spotreby tak najazdených mám 498km, priemerka podľa MyPeugeotu 6,6, ako sa zdá postupne sa v jednotlivých jazdách znižuje.Dnes (včera) - 40,9km - 5,5l/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepapepa Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Taky mi to ukazuje nad 90 od novoty, podle servisu je to v pořádku. Mám najeto něco přes padesát tisíc km a ukazuje to pořád stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elevenz Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 No a mi to ukazuje od novoty pod devadesát a servis mi řekl že to nemám řešit, že si to vyhodnocuje a nastavuje auto samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Takže obavy nie sú na mieste. Bude to normálny stav. Keď by som sa vrátil k hlavnému tématu diskusie t.j. spotrebe a spôsoboch jazdy s týmto motorom, tak som zistil presne to čo tu píšete mnohí, t.j. rozpor s otáčkami motora a tlaku počítača na preradenie vyššieho stupňa v nízkych otáčkach. Napadlo ma ako asi radí automat v tejto motorizácii. Tam sa predsa nedá ovplyvňovať nič. Faktom ale je že ten má viacej prevodových stupňov.Ale aj tak by ma zaujímali skúsenosti majiteľov takejto motorizácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Teplotu mám taky od začátku lehce nad 90.Ten teploměr neukazuje přesně je to jen informativní. Charlie 1 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Ahoj. Teplotu to drží poměrně stabilně díky dvojci okruhům chlazení a také dvojci termostatů. Udržet teplotu stabilní je i jedním z úkolů těch soustav. Díky integrovanému svodu do hlavy motoru je distribuce tepla velmi dobrá a rychlost s jakou dosahuje motor provozní teploty je opravdu hodně dobrá, čemuž beztak napomáhá i velikost samotného motoru a objem kapaliny v něm. Velice hezky je to popsáno na YouTubu ve videu kde motor Puretech rozeberou do šroubku. Je to v jazyce sousedů, takže je tomu parádně rozumět. https://m.youtube.com/watch?v=CvWPlNoHcrA U automatu naopak můžeš ovlivnit rychlost přeřazení polohou plynového pedálu, velmi zjednodušeně, čim více ho sešlápneš tím víc jsou rychlosti vytáčené. Dál tomu samozřejmě můžeš poroučet ručně, nebo aktivovat Sport, to pak točí rychlosti až .... Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 nemal som nikdy automat tak nemám žiadne skúsenosti. Tou poznámkou som myslel že či aj pri tejto automatickej prevodovke udržuje motor skorej v spodných otáčkach z dôvodu nižšej spotreby a tiež emisií ako bolo spomenuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Standardní režim bude točit co nejníž, tedy řadit hned, jak mu to soft dovolí. Nebo jak se píše výše, můžeš jezdit v režimu sport. Automat má výhodu, že stopro nemá dvouhmotu (ale nevím, jestli ji 1.2 puretech v manuálu má), takže ji nemůžeš zničit. Karbonu se při nízkých otáčkách bude bohužel dařit zanášet motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 pro info--1.2 puretech 110 i 130 má dvouhmotu u manuálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Dvojhmotový zotrvačník mám istotne. Máš dojem že by sa podotáčkami ničil? Veď tam žiadne rázy krútiaceho momentu nevznikajú. Skorej ma trápi to možné zakarbonovanie.Pri kupovaní mi predajca hovoril prípad nejakej zákazníčky, čo bola na záručnej oprave s motorom a menili jej sviečky (po asi pol roku). Tiež to bol 110k manual prevodovka. Myslím že tiež karbón na kontaktoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.