xbata Odesláno 3. leden 2016 Sdílet Odesláno 3. leden 2016 (upraveno) nečetl jsem celé vlákno, ale se stejným motorem, jen na 306 jsem měl problém podobného ražení. Nakonec to bylo komplet čerpadlo v tahu. Byla ukroucená "osa". Zřejmě to bylo způsobeno bionaftou a nízkou venkovní teplotou. Ztuhlo to a byl konec. Byť jsem to ráno ujel cca dva kilometry ještě než to zastavilo uplně. Proč to píšu: na tom autě jsem měl venku snad všechno a tak vím, co za možnosti přichází v úvahu. Jako první, to nejjednodušší je zkontrolovat vedení nafty od nádrže až k čerpadlu. Dál je potřeba to odvzdušnit. je tam taková černá pumpička a ta by měla ztvrdnout když pumpuješ dost dlouho. Dál bych zkusil tzv. "stopventil" u tohohle motoru je problém v tom, že je pod zdánlivě nedobytným krytem z nějaké litiny. Zkoušel jsem všemožné vrtáky, ale všechno špatně. Nakonec pomohly svody sání pryč a flexa. Ten ventil by měl po otočení klíčku cvaknout. pokud se tak neděje, nebo nevydrží dlouho v poloze ve které má, uzavře se přívod nafty a tím i zastaví motor.. Já měl tento ventil již novější a uvnitř něho byl zataven imobilizér. Tudíž nebylo možné to nějak obejít. Poznáš to tak, že na tom ventilu je takový černý plast. A tuším dva drátky.. (to je ta lepší varianta a stačí ten plast vyhodit a připojit jeden z těch drátků, do kterýho jde po otočení klíčku +12V). Pokud máš tu novější verzi, jdou do něj tři drátky a to je pak blbý. Jedna možnost je: Vyhodit tenhle ventil a koupit obyčejnej, bez immo, kterej se jen otevře když do něj jde šťáva.Já to nakonec řešil tak, že jsem koupil čerpadlo i se vstřikama Bosch. Byl na něm sice taky immo, ale ta starší verze s černým plastem, tak nebyl problém s odstraněním. Od té doby bez problému auto jede krásně a nevadí mu ani horší nafta nebo občas trochu řepky z lahve.. Obvykle tu jen vyzvídám rady, ale v tomhle případě mám poměrně zkušenosti, tak jsem se pokusil.. Možná trochu moc dlouze, ale těch variant je hodně. Ač tuhle formuli nemám rád, možná by pomohla i diagnostika.. Upraveno 3. leden 2016 uživatelem xbata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vseumel Odesláno 7. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2016 (upraveno) Tak jsem zjistil, ze mi utika nafta.staci aby bylo mene nez 5 stupnu a nafta z trubek do dvou hodin po zchladnuti motoru zmizi.musim pumpovat a trva to dlouho nez tu naftu napumpuju. Jakmile ji napumpuju, tak naskoci napodruhe. Dokud je auto teply nebo je venku teplo, naskoci napoprve bez pumpovani. Upraveno 7. leden 2016 uživatelem vseumel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. leden 2016 Sdílet Odesláno 7. leden 2016 zkus vyměnit balonek, často je problém v něm (přisává vzduch, nedrží ventilky), nebo dej před něj malý filtřík se zpětným ventilem--nafta nebude padat až do nádrže balonek je určený pro občasné napumpování, pokud budeš pumpovat denně, rychle odejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.