Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co s otravnými blbinami u nových kár??


Medvěd

Recommended Posts

Tak už to vypadá, že mě fakt v práci čeká novej povoz - SuperB 2,0 TDI, výbava L&K, ale netuším zda 110 nebo 140 kW. Vím ale, že bude mít pár vychytávek, z kterých nemám zrovna radost a přemýšlím, zda se dají třeba zásahem do nastavení ŘJ odstranitt

1) dá se zablokovat start-stop? Tuším, že se to dá nějakým tlačítkem po rozjezdu, ale mě by se líbilo kdyby se to VŮBEC nespouštělo

2) jak docílit, aby mi s denními světly TRVALE svítila světla vzadu + palubka?

 

Další věci určitě vylezou až se s tím párkrát projedu, nicméně tyhle dvě pikačoviny budu chtít tutově řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obojí asi bude řešitelné diagnostickým zásahem. Ovšem asi dost těžko se Ti povede přemluvit k takovému zásahu někoho v oficiálním servisu dokud bude auto v záruce. Navíc jestli si pamatuju tak jsi psal něco o operativním leasingu či jiné formě financování takže tam by mohl být i problém že auto bude muset být servisováno jen u partnera firmy která auto bude financovat(vlastnit).

  nejjednodušší bude  start/stop vyřazovat tlačítkem po každém nastartování, a pokud trváš na rozsvícených zadních světlech a palubce tak buď se nauč rozsvěcet ovladačem světel nebo pokud bude mít auto senzor rozsvěcení tak vezmi kus černé samolepky a ten senzor přelep bude si myslet že je tma a bude svítit tak jak chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsme měli škodivku se systémem S/S, tak se to nechalo normálně vypnout v menu. Nějak mi není jasné, co chceš měnit na nastavení funkce denního svícení, deních světel. Sviť pak normálně potkávacími a bude. Zapínat a vypínat se budou automaticky se startováním... Uděláš to tak, že budeš vypínač světel nechávat trvale v zapnuté poloze. Jen navíc budou fungovat i zatáčecí světla, což ve dne vypadá fak divně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start/Stop mi jako řidiči nevadí a k těm světlům si nedokážu představit k čemu by to bylo dobré. Jel jsem z Německa zpátky do Hranic výjezd cca v 17:00 a o půl noci jsem byl doma a než jsem přijel na naši tříproudou dálnici, kde nikdo nebyl, tak jsem nepoužil dálkové a nechal jsem tam automatiku a nebyl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stop-start se dá deaktivovat,ale oficiální servisy to mají od fabriky zakázaný,přitom to likviduje motor,takže to musí udělat někdo neofiko,ale jde to jen ve všední dny online přes fabriku,nebo jednodušeji nastavit minimální proud pro aktivaci,prostě ho dát na maximum,něco přes 12V.

Ty denní světla chápu,chci to udělat taky,jelikož je to všude kolem samý tunel,tak dostávaj xenony pěkný šlehy tím věčným zapínáním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start/Stop mi jako řidiči nevadí a k těm světlům si nedokážu představit k čemu by to bylo dobré. Jel jsem z Německa zpátky do Hranic výjezd cca v 17:00 a o půl noci jsem byl doma a než jsem přijel na naši tříproudou dálnici, kde nikdo nebyl, tak jsem nepoužil dálkové a nechal jsem tam automatiku a nebyl problém.

Osobně vůbec nechápu kdo mohl schválit, aby při "denním svícení" nemusel svítit i zadek. Zatím mám na všech autech, kterými jezdím světla nastavena tak, že se mi chvilku po nastartování rozsvítí tlumená a ta svítí až dokud nechcípnu auto. Nesvítící zadek považuju za VELKÝ problém nejen v tunelech, kde se dík automatu rozsvítí několik desítek metrů po vjetí do tunelu (přitom právě ten optický zlom světlo/tma je v praxi velice nebezpečný), ale hlavně v řídkém lese, kdy se velice rychle střídají pruhy světla a stínu a tam opravdu lze neosvětlené auto velice snadno přehlédnout.

Četl jsem, že si někdo (tuším u SEATA) zadní světla v ŘJ povolil, doufám, že to u toho Supa půjde taky (jinak nastane varianta Edison = po nastartování nezapomenout rozsvítit přepínačem ...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

denní světla se zadníma nepudou na 100% (odporuje předpisům)

 

 

Konkrétně kterým??

Doposud jsem se domníval, že nesvítící zadek je "úlitbička" výrobcům doplňkových světel DS, kteří kdysi do zákona prolobovali, že při denním osvětlení nemusí svítit zadek a vpředu můžou být klidně LEDky o svítivosti půl svíčky. Ale že by byl zákaz svícení zadních světel ve dne??? :myslim

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S deními světly skutečně nesměj svítit obrysová světla, tedy ani zadní. Při zapnutí obrysových světel musej denní vypnout. Automatika na xenonech? To fakt existuje??? Jen tak mimochodem, při jízdě v tunelu je povinost svítit potkávacími a obrysovými světly stejně, jako za snížené viditelnosti. Dení jsou opravdu pouze pro jízdu za jasného dne. Je to jeden z důvodu, proč denní světla (neslučovat s automatický denním svícením potkávacími světly) nemám rád. Proto mám ve služebních zapnutá potkávací světla, kde pak automaticky zapnou při nastartování a vypnou po zastavení motoru a otevření dveří řidiče (indikace ukončení jízdy). A s tím start/stop už jem psal.. normálně jsem to našel v menu nastavení vozidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplňková denní světla, která mají skutečnou homologaci, jako "půl svíčky" určitě nesvítí :myslim  Ty "čína" sady je věc jiná ... Byly doby, kdy se vůbec přes den nesvítilo a taky se jezdilo :myslim Svícení přes den jen v předu beru úplně v pohodě, pokud auto neřídí dement, který není schopný světla zapnout při snížené viditelnosti. Viz jízda některých umělců po Pze, když je osvětlená silnice z veřejného osvětlení. Posledně jsem za jedním takovým umělcem v nové Octávii jel ze začátku Hovorčovic, až k teplárně v Třeboradicích, kde teprve přišel na to, proč na něj  zezadu celou dobu blikám :roll

Nejsem si jistý, ale SuperB má myslím podsvětlení přístrojovky, i když se nesvítí, takže na budíky určitě uvidíš :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní světla při denním jdou dokódovat. Dokonce koncerny umí dva způsoby dnních světel. Jeden je evropký, kdy se světle rozsvítí po otočení klíčku (ještě před nastrtováním) a druhý americký kdy se světla rozsvítí až po uvolnění ruční brzdy. Systém start/stop umím u některých ŘJ také deaktivovat. Jde tam potom nastavit plno dalších fičurin. Někoho třeba štve to pípání, když se zavíraj a otvíraj zadní el. dveře u combi. Daji se nastavovat tlačítka na DO na různé funkce. Nechá se nastvovat osvětlení, intenzita v interiéru, různý utoumení denních světel při zapnutí blikače, coming home funkce atd. Dají se i zbytečnosti jako zobrazení na maxidotu kolik by se aktuálně dotankovalo paliva. No prostě je toho spousta. Stejně jako na Peugeot je diagbox, tak na koncernový vozy je třeba VAG-COM, nebo SUPERVAG. Značlový servisy to kódují online přes jejich sytém ODIN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne nechapu logiku tohodle vlakna, byt to tve soukrome auto pochopim, ale vzhledem k tomu ze je to NOVE  FIREMNI a jeste ke vsemu jak sem pochopil na OPERATIVNI LEASING  Tak ty jako ridic vubec nemas pravo si stezovat natoz neco upravovat, protoze auto neni ve tvem vlastnictvi. Jediny co ti zbejva je proste to prekousnout a jezdit.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start / stop kurví motor, tzn. že si jeho blokaci v pohodě u vedení obhájím

 

Nesvítící zadek je prostě věc nebezpečná a tudíž s tím jezdit nebudu - i kdybych měl svítit trvale potkávačkama.

 

Nevěřím tomu, že někdo z těch, co povezu, bude nějaký můj zásah tímto směrem řešit (stejně jako neřešili dodělání trvalého svícení u současných školních aut). Jediný, kdo by to MOŽNÁ řešil může být servis a to se ještě uvidí, jak to bude nastaveno. Popisovanými zásahy totiž autu na 1000 % nijak neuškodím ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenze ty porad nechapes jednu vec, nejsi majitel ani tvuj zamestnavatel veskere tyto kroky budes muset projednavat s leasingovkou a jestlize ona rekne ze s tim nesouhlasi ty se muzes postavit na hlavu stejne s tim nic neudelas.

 

A jinak jsi prvni kdo si tu stezuje na denni sviceni, vsichni ostatni si ho s velkym nadsenim dodelavaj a to i spoustu zdejsich clenu. Jinak taky to neuznavam..... A k start stopu, co ti je do toho ze to kurvi motor neni to tve auto, pokud se vedeni rozhodlo ze chce vuz s veskerymi modernimi pitchovinami, opet s tim nic nenadelas.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...