Mike407 Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 Já jsem byl se 406 před dvěma týdny. Oproti předchozí STK přibylo napojení na diagnostiku a načtení závad. Nemám tam FAP (naštěstí). Byla tam chyba u EGR ventilu, ale do konce června je jen na technikovi, jak se k tomu postaví a jestli k tomu bude přihlížet a dál to řešit nebo to přejde. Od července se to prý ale rovnou automaticky připojí na net a podle VINu si to načte požadované parametry a technik už to nebude moct ovlivnit... Samozřejmě nic se nejí tak horké, jak se to uvaří, ale u nás je bohužel možné všechno. A jelikož mám u 407 STK do srpna, nejspíš to trochu uspíším a vyrazím raději už v červnu, abych měl další 2 roky klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 To vyjde levneji diagnostikovat peugeota na stk nez v autorizaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 Nevyjde....už vůbec ne diagnostika na STK..ale na emisích aby jsme si rozuměli .....ale tam nemají stejně origo diagnostiku Peugeot....ale dělají to Uni diagnostikou.... Mě takhle kámoš uni diagnostikou smazal chybu žhaviček po výměně....a já tu chybu musel doma mazat znova svojí peugeot dg. neb vyskočila znova. Teď už tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 Jen taková technická, mě to zatím napichovali na diag pokaždé, když jsem byl s 206. Minule (5/15) sice pindal, že by mě správně neměl pustit, jelikož jsem tam měl nějakou nahodilou chybu, ale nakonec vše ok. Tak v čem se to tedy liší od dřívejší doby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 Mně diagnostiku (přes diagnostickou zásuvku) předtím nikdy nedělali. Při emisích pouze nasadili sondu do výfuku a měřila se kouřivost. Nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 2. únor 2016 Sdílet Odesláno 2. únor 2016 (upraveno) Já jdu za měsíc... Ale vlastně jsem tu "off topic", ptž. mám 307SW kromě chipu v sérii Upraveno 2. únor 2016 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 3. únor 2016 Sdílet Odesláno 3. únor 2016 Ja jdu s 307sw 1.6 hdi 80kw rv. 2007 až 3.2017, mám FapOff a EgrOff od Strakiho - spokojenost. Jen mi občas vyskočí chyba P1462 (asi egr zkusím odpojit od konektoru, jinak bych měl projit) nekouří mi to, a když tak Fap dam zpět, žádnou hlavu si z toho dělat nebudu [emoji4] Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 3. únor 2016 Sdílet Odesláno 3. únor 2016 To ti moc nepomůže odpojit ten egr....i když ho máš Off tak musí být funkční. ŘJ si ho má před nastartováním načíst a vypnout......když se mechanicky zasekává tak pak vyhazuje chybu i když je egr off. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 3. únor 2016 Sdílet Odesláno 3. únor 2016 Nechci tady rozebirat metodiku o ktere asi moc nevim ale pokud mam z doslechu tak na "emisich" budou vycitat zavady z RJ a budou tridit jen ty kolem "emisi" jinak je to nebude zajimat. Konec koncu je hodne malo lidicek co by napsalo neprosel jsem ..... ale az se takovej najde budeme moci rikat je to takove ci onake .....Na druhou stranu pokud je Fap i egr off udelany tak ze do ted nepise zadnou chybu a motor bude v dobrem stavu nemel by byt problem ....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 No s tim vypnutym egrem problem byt muze, to uz muzou na emisich zmerit, ale to zatim nemam overeno. FapOff nepoznaj, to mam vyzkouseno.... Djmaxtn ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 Je vic moznosti jak EGR vypnout. Uz se ale pracuje na prepnuti readiness kodu. Uspech mam zatim u 2,0 tipu RHR a vstrikovani Siemens kde se povedlo najit cestu ke kodu a testem prosel. Uspech je taky u jednotek Bosch EDC15 co je 2,0 RHS nebo 2,2 4HW. Je mi akorat docela divne ze readines kod neni nic jine nez test komponent. Pokud se spusti test EGR u nektere ECU orig diagnostikou tak testem projde,ale u novejsich verzi ECU ikdyz testem projde tak readiness to vyhodi. Tohle samozrejme osetrit pujde taky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 Straki007: rok do stk je dlouhá doba, to už na to přijdeš jak to ošetřit :-), kdyžtak novej egr - no co, mám EDC16c3 Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 EDC16 pujde taky za chvili. Ono je potreba delat mnohem dulezitejsi veci takze nevenoval jsem doted tomu tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 To chápu, ja se venuju vic rodině a miň autu, dřív před miminem to bylo jinak. Až to budeš umět, rád se zastavím na doladění :-):-):-) Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 jak už bylo psáno výše, bylo to zbytečné bububu http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1708609-autoservisy-nechtene-mazou-data-o-emisich-ministerstvo-mirni-podminky-stk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misan60 Odesláno 24. květen 2016 Sdílet Odesláno 24. květen 2016 Tak jsem dnes absolvoval s FAP-off STK, žádná závada, dovolená hodnota kouřivosti 0,51, naměřená 0,09, rozpětí kouřivosti ze čtyř měření dovolené 0,25, naměřené 0,01 - do čmoudící obludy zamořující životní prostředí to má myslím daleko A já už nemám žádný problém s hláškou "depolution system faulty" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petridas Odesláno 24. květen 2016 Sdílet Odesláno 24. květen 2016 no taky jsem byl v pondeli na STK . a snad jen co se mu nelibilo tak byla prosezena sedacka ridice :-) o fap filtru nerekl ani slovo ( mel by byt vybrany ) kourivost 0.39 ( myslim ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 24. květen 2016 Sdílet Odesláno 24. květen 2016 Tak jsem dnes absolvoval s FAP-off STK, žádná závada, dovolená hodnota kouřivosti 0,51, naměřená 0,09, rozpětí kouřivosti ze čtyř měření dovolené 0,25, naměřené 0,01 - do čmoudící obludy zamořující životní prostředí to má myslím daleko A já už nemám žádný problém s hláškou "depolution system faulty" 0.09 bez Fapu.. tak to ti gratuluju.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djmaxtn Odesláno 20. duben 2018 Sdílet Odesláno 20. duben 2018 On 2/3/2016 at 10:49 PM, Lihous said: Nechci tady rozebirat metodiku o ktere asi moc nevim ale pokud mam z doslechu tak na "emisich" budou vycitat zavady z RJ a budou tridit jen ty kolem "emisi" jinak je to nebude zajimat. Konec koncu je hodne malo lidicek co by napsalo neprosel jsem ..... ale az se takovej najde budeme moci rikat je to takove ci onake ..... Na druhou stranu pokud je Fap i egr off udelany tak ze do ted nepise zadnou chybu a motor bude v dobrem stavu nemel by byt problem ....? Ano, mas pravdu, takhle jsem prosel STK s FAP off, ale rikam, zalezi , nektere STK stanice proste ti daji emise a STK aniz by auto nastartovali (mam to zkousene 19.04.2018) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.