Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problém studený start


Tomason

Recommended Posts

Ako je to pri 2,2 hdi ak su zle žhaviče ?Tiež pri cca -15 nastartuje bez problemu?Nemam problem zo štartom len ma to zaujima.Vďaka.

Tak ja ked som mal na 2.2hdi zhavky v haji tak som mal problem pri -15 by to nechytilo ani nahodou sa tuším trapil uz pri -7. Hrkotal par sekund kym sa zrovnal. Odkedy som dal nove tak zmena k lepsiemu o 100% v zime krasne starty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidis.

A tchan ma 2,2 hdi 406 a pri minus 19 bez zhavicek na 5 otoceni.

Ale repas vstriku jsem mu delal vloni.

 

Jo jo Premku.Ono to vyleti ale ponecha za sebou peknou vzpominku na valci a pistu.

Tak aspoň člověk zjistí jak na tom je motor, když nemá žhavení při -15...a tedy zdarma :-) taková mechanická diagnostika

 

Stejně mám radši, když všechno funguje tak jak má..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 měsíce později...

Tak problém byl startér. Doteď to bylo docela v pohodě, ale teď už hrkotá víc. Někdy protočí s razancí a motor chytne hned a někdy se tak líně táhne a motor nemá kompresi, tak točí třeba i desetkrát. Můžou to být krátký uhlíky nebo pouzdrem nebo čím ještě nevím říkal elektrikář. Bohužel se na tenhle startér Denso OE 9649448380 nedá nic z toho pořídit. Rozebrat startér a udělat. Jediná možnost koupit jiný funkčí, nejlépe nový. Ale ty ceny jsou hezký Peugeot nový denso 17tis, repas 11tis. eshopy 8 - 15 tis. Náhrada AS Poland za 4 tis ale u toho nevim, zas si myslím, že co je kvalitní tak něco stojí. Proč je Denso dvakrát tak dražší. Abych pak neřešil co se šméčkem. Tak teď vybírám do čeho půjdu. Kdyby někdo měl radu sem s ní.

 

Nakonec jsem koupil Denso z německého eshopu, vyšel na 10tis a je to originál. Problémy už nejsou.

Upraveno uživatelem Tomason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
V 27. 12. 2015 at 21:31, straki007 napsal:

No pokud nezhavi tak z nich nic neupadne.

Ale preventivne zkusit muzes.

Neni to tolik prace.Staci pri vymene oleje a sundani ol.filtru zkusit povolit jednu dve.

Vetsinou plati pravidlo kdyz jde jedna tak jdou vsechny.

Budu měnit olej, tak bych žhavičky zkusil , jestli jdou povolit. Na co dát pozor? Na momenťáku nastavit kolik? Když povolí, stačí dotáhnou zpět?

Měnili už tady někomu žhavičky u V6?.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...