Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

El. schéma


lupko

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...
  • O 5 měsíců později...

Zdravím , chtěla bych poprosit - toto píše dg:

569 - vypínač - neni rozpoznán

56E - porucha jednotky ochrany a řízení napájení, BPGA system, porucha bezpečnosti (výkonový vypínač v rozpojené poloze), otevřený obvod

ted je auto v peugeotu, tvrdili, že je to nějaká jednotka (vyměnili relátko) ale tím to nebylo, chyby to píše pořád. Ani v peugeotu teda neví co přesně tomu je, že je chyba v elektrice - možná snad nějaká jednotka nebo nějaý špatný kabel-ale neví co přesně. Auto jsme koupili ojeté, rok fungovalo vše ok, ted jsme měnili teplotní čidlo u motoru, hned po výměně to hlásilo chyby 569 a 56E.

 

Prakticky to vypadá takto:

display vpravo nefunguje vůbec, kde je spotřeba, teplota, datum,...

display za volantem píše, že auto nedobíjí, auto přitom dobíjí

 

Prosím o zaslání schémat rozvodu elektriky ... Peugeot 308, rok 2011, benzín, 1,4, vin: VF34C8FROBY022439

a pokud někoho něco napadá, pište

Díky.

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém bude asi v té jednotce řízení a napájení, chyby tomu odpovídají i problémy s nesvítícím displayem. Pokud to začalo po výměně teplotního čidla, tak tam něco v sevisu pokazili a měli jste to hned reklamovat. Ona je ta jednotka na baterii a určitě to při výměně čidla teploty nebo celé komory bylo dole a musí se to dost násilím odehnout aby šla ven baterka. Podle mě to má na svědomí servis co dělal to čidlo. Asi nejlíp sehnat někoho kdo umí ty jednotky opravit, výměna bude dost drahá.

Tak není to až tolik, v pežotu za 2341Kč, divím se, že to nevyměnili hned.

Upraveno uživatelem Sale
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 3 týdny později...
  • O 3 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 2 měsíce později...

Nejde ti ventilátor motoru nebo klimatizace, nejasná otázka? Z toho co píšeš asi motoru, pokud je to tak, je buď vadné teplotní čidlo na komoře termostatu nebo elektrická jednotka ventilátoru u chladiče, případně ventilátor či kabeláž. Takže nejlepší bude diagnostika a potom teprve výměna vadného dílu, jinak budeš zbytečně laborovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš s tím na diagnostiku, jinak je to zbytečná debata, pokud nechceš postupně vyměnit všechny jmenované díly. Jak jsi tu jednotku otestoval? Zkoušel jsi ventilátor přes diagnostiku nebo napřímo? Jinak ventilátor klimatizace je uvnitř kabiny, to o čem se bavíme je ventilátor motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...