Ota Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 Další přírůstek do sbírky bezcenných maličkostí... ElektronikCZ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 Vypadá moooc pěkně . Bude více fotek + popis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 8. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 zepředu taky není špatná :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 8. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 jeden profil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 8. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 trochu interiéru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 Nádhera!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 Krása. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 10. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2015 (upraveno) 505ka první generace, 10/1984, naj. 210tis. km, po dobovém laku ve Francii u koncesionáře Peugeot, tzn. ještě všechny originální polepy, funkční palubní počítač (tedy mluví, dál jsem ho zatím netestoval), disky už z V6ky, samosvorný diferenciál (ještě ověřím v praxi), nečekaně úplně bez koroze (nejlepší ze všech co mám ) výkon motoru nejspíš doplní Marcel... Upraveno 10. prosinec 2015 uživatelem Ota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 18. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2015 . . . nádherná . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2015 Výkon motoru patrně 114kw... Prostě na zabití! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 23. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2015 Je to prostě i po těch letech nádhernej kočár. Jsem zvědavej kdo bude za 30 let mlsně čučet na 407u Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 24. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2015 nikdo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 Výkon bych lépe určil dle typu motoru, ale dle mě je to 114 kw, tedy typ motoru 176B, protože 128 kw se dělala až do nového modelu a o 132 kw jsem zatím moc nezjistil. O bezcennosti bych nepsal, na ceně rostou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 10. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2016 Myslíš, jen 114kW? na typ motoru se zkusím podívat, tušíš, kde hledat štítek? Na ceně možná trochu poroste, ale jako investiční záležitost se brát bohužel nedá... žádná 505ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 11. leden 2016 Sdílet Odesláno 11. leden 2016 Podle mě pod sáním, na straně řidiče. Ten blok jsem už dlouho neviděl, ale měl by tam být štítek "176B" apod a pak hliníkový N9T** Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID Odesláno 4. únor 2016 Sdílet Odesláno 4. únor 2016 kompletní motorizace : Peugeot 505 Turbo Injection : Fiche technique Marque : Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Modèle : 505 Turbo Injection 505 Turbo Injection 505 Turbo Injection kit PTS 505 Turbo Injection Années de production : 1983-1983 1984-1985 1984-1985 1986-1989 Moteur Type du moteur : 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) Energie : Essence Essence Essence Essence Disposition du moteur Longitudinal avant Longitudinal avant Longitudinal avant Longitudinal avant Alimentation Injection électronique Injection électronique Injection électronique Injection électronique Suralimentation Turbo Garrett T3 Turbo Garrett T3 + intercooler Turbocompresseur + intercooler Turbocompresseur + intercooler Distribution Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Nombre de soupapes 2 par cylindre 2 par cylindre 2 par cylindre 2 par cylindre Alésage & Course 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm Cylindrée 2155 cc 2155 cc 2155 cc 2155 cc Compression - - - 8.0 Puissance 150 ch à 5200 tr/min 160 ch à 5200 tr/min 200 ch à 5700 tr/min 180 ch à 5200 tr/min Couple 24.0 mkg à 3000 tr/min 25.0 mkg à 3000 tr/min 27.5 mkg à 3900 tr/min 28.0 mkg à 3000 tr/min Transmission Boite de vitesses 5 rapports 5 rapports 5 rapports 5 rapports Puissance fiscale Non comm. Non comm. Non comm. 10 cv Transmission Propulsion Propulsion Propulsion Propulsion Antipatinage Non Non Non Non ESP Non Non Non Non Châssis Direction Crémaillère Crémaillère Crémaillère Crémaillère Cx - - - - Suspension avant - - - - Suspension arrière - - - - Freins avant Disques Disques Disques Disques Freins arrière Disques Disques Disques Disques ABS Non Non Non Serie Pneu avant 195/60 VR15 195/60 VR15 205/60 VR15 195/60 VR15 Pneu arrière 195/60 VR15 195/60 VR15 205/60 VR15 195/60 VR15 Dimensions Longueur 458 cm 458 cm 458 cm 460 cm Largeur 178 cm 178 cm 178 cm 175 cm Hauteur 146 cm 146 cm 146 cm 146 cm Coffre 523 litres 523 litres 523 litres 523 litres Poids - kg - kg - kg 1330 kg Performances Poids/Puissance NC NC NC 7.38 Vitesse maxi (km/h) 202 205 215 210 0 à 100 km/h - - - - 0 à 160 km/h - - - - 0 à 200 km/h - - - - 400 mètres DA 16.1 15.9 15.3 - 1000 mètres DA 29.7 29.4 28.3 29.2 Consommations Sur route - - - - Sur autoroute - - - - En ville - - - - Conduite sportive - - - - Consommation moyenne - - - 10.2 Réservoir 63 litres 70 litres 70 litres 63 litres Autonomie autoroute - km - km - km - km CO2 NC NC NC NC Prix & équipements NB d'airbags - - - - Climatisation - - - - Prix de base Plus fabriquée Plus fabriquée Plus fabriquée Plus fabriquée Bonnes affaires Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 19. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2016 tak je tam 176B, přesně jak psal Marcel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.