Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

505 turbo


Ota

Recommended Posts

505ka první generace, 10/1984, naj. 210tis. km, po dobovém laku ve Francii u koncesionáře Peugeot, tzn. ještě všechny originální polepy, funkční palubní počítač (tedy mluví, dál jsem ho zatím netestoval), disky už z V6ky, samosvorný diferenciál (ještě ověřím v praxi), nečekaně úplně bez koroze (nejlepší ze všech co mám :D ​)​

výkon motoru nejspíš doplní Marcel...

Upraveno uživatelem Ota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Myslíš, jen 114kW? na typ motoru se zkusím podívat, tušíš, kde hledat štítek?

Na ceně možná trochu poroste, ale jako investiční záležitost se brát bohužel nedá... žádná 505ka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

kompletní motorizace :

 

Peugeot 505 Turbo Injection : Fiche technique
Marque : Peugeot Peugeot Peugeot Peugeot Modèle : 505 Turbo Injection 505 Turbo Injection 505 Turbo Injection kit PTS 505 Turbo Injection Années de production : 1983-1983 1984-1985 1984-1985 1986-1989 Moteur         Type du moteur : 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) 4 cylindres en ligne (Chrysler) Energie : Essence Essence Essence Essence Disposition du moteur Longitudinal avant Longitudinal avant Longitudinal avant Longitudinal avant Alimentation Injection électronique Injection électronique Injection électronique Injection électronique Suralimentation Turbo Garrett T3 Turbo Garrett T3 + intercooler Turbocompresseur + intercooler Turbocompresseur + intercooler Distribution Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Arbre à cames en tête Nombre de soupapes 2 par cylindre 2 par cylindre 2 par cylindre 2 par cylindre Alésage & Course 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm 91.7 x 81.6 mm Cylindrée 2155 cc 2155 cc 2155 cc 2155 cc Compression - - - 8.0 Puissance 150 ch à 5200 tr/min 160 ch à 5200 tr/min 200 ch à 5700 tr/min 180 ch à 5200 tr/min Couple 24.0 mkg à 3000 tr/min 25.0 mkg à 3000 tr/min 27.5 mkg à 3900 tr/min 28.0 mkg à 3000 tr/min Transmission         Boite de vitesses 5 rapports 5 rapports 5 rapports 5 rapports Puissance fiscale Non comm. Non comm. Non comm. 10 cv Transmission Propulsion Propulsion Propulsion Propulsion Antipatinage Non Non Non Non ESP Non Non Non Non Châssis         Direction Crémaillère Crémaillère Crémaillère Crémaillère Cx - - - - Suspension avant - - - - Suspension arrière - - - - Freins avant Disques Disques Disques Disques Freins arrière Disques Disques Disques Disques ABS Non Non Non Serie Pneu avant 195/60 VR15 195/60 VR15 205/60 VR15 195/60 VR15 Pneu arrière 195/60 VR15 195/60 VR15 205/60 VR15 195/60 VR15 Dimensions         Longueur 458 cm 458 cm 458 cm 460 cm Largeur 178 cm 178 cm 178 cm 175 cm Hauteur 146 cm 146 cm 146 cm 146 cm Coffre 523 litres 523 litres 523 litres 523 litres Poids - kg - kg - kg 1330 kg Performances         Poids/Puissance NC NC NC 7.38 Vitesse maxi (km/h) 202 205 215 210 0 à 100 km/h - - - - 0 à 160 km/h - - - - 0 à 200 km/h - - - - 400 mètres DA 16.1 15.9 15.3 - 1000 mètres DA 29.7 29.4 28.3 29.2 Consommations         Sur route - - - - Sur autoroute - - - - En ville - - - - Conduite sportive - - - - Consommation moyenne - - - 10.2 Réservoir 63 litres 70 litres 70 litres 63 litres Autonomie autoroute - km - km - km - km CO2 NC NC NC NC Prix & équipements         NB d'airbags - - - - Climatisation - - - - Prix de base Plus fabriquée Plus fabriquée Plus fabriquée Plus fabriquée Bonnes affaires  
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...