Wimpi Odesláno 7. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Zdravím, chci se zeptat na teplotu motoru u mého Peugeot 306 1.9TD. Při delší jízdě (30km) se neohřeje na více než 75st. Takže pracovní teplota je někde mezi 70-75. U mé druhé 306-tky mám teplotu 80st. Taky jsem si všiml, že až auto ohřeju na 70st. a nechám ho klapat na volnoběh,tak občas otáčky kolísají mezi 950-1000. Nevím, jestli by to mohl být problém termostatu, nebo regulátoru čerpadla (Lucas). Auto se ohřívá poměrně rychle a solidně topí. Co do výkonu mu nic nechybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 Tak si šáhni na hadici, co vede k chladiči. Jestliže bude vlažna už v okamžiku, kdy bude motor ohřátý teprve třeba jen na 50, tak ti propouští termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaP306 Odesláno 9. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2015 nebo zkus sáhnout na chladič, jestli je celý teplý nebo jen z půlky, aby třeba těsnění pod hlavou nebylo k.o. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wimpi Odesláno 12. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2015 Těsnění pod hlavou? To bych neřekl. To by teplota opravdu hodně kolísala a auto by moc netopilo ne?Dneska zkusím omakat hadice a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wimpi Odesláno 13. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. prosinec 2015 Dneska jsem projel auto,ohřál ho asi na těch 50st. a sáhnul jsem na hadici co vede od termostatu do chladiče a byla studená. Když jsem ho ohřál na 75st. byla velmi teplá a nebyla tvrdá,dala se bez problémů zmáčknout. Chladič byl ale ve spodní části jen vlažný. Víčko nádobky si jen drobně odfouklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2015 Jestli ti to začne topit AŽ(!) při stání v koloně, tak máš v loji gumičku na termostatu. Tak se na to koukni - nový termostat, na tenhle starý šuplík, vyjde tak na 500,- Kč. Jo, a dělaly se různé verze (italská, německá, švédská, ...), každá otevírá při jiných stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 8. duben 2016 Sdílet Odesláno 8. duben 2016 Ahoj, na mém autě je termostat měněný původním majitelem, ten prý potřeboval, ať mu auto jde více do teplot, protože tam je LPG a jezdil krátkou vzdálenost do práce. Jenže auto topí jak šlak a regulace teploty v interiéru je děsná. Na štelování teploty, kde přechází modré diodky do červených, tak když nechci aby mi auto neupeklo za živa, tak musím mít nastavenou teplotu na prvním červeném čtverečku. Když ho dám na poslední modrý, tak už to fouká studeně. Dá se to přenastavit? Nebo co je špatně? Ten termostat??? Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.