Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kolísá volnoběh-co s tím???


GROM

Recommended Posts

Zdravím,

začali mi při volnoběhu kolísat otáčky,někdy (většinou) jdou hodně dolů až těsně před chcípnutí,ale pořád se drží.A občas mi jdou otáčky výš než je automatický sitič.A občas je to v poho.

Už sem vyměnil i palivový filtr,ale pořád to blbne.Nevím,jestli nemám ovzdušnit palivový systém.

Prosím,poraďte,budu vděčný,za každou radu-díkyyyyyy:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Asi takhle já to mam to samý. Studený mi to v kopci po prvním nastartování ráno za studena chcípne. Po druhým startu pohoda. Měnil jsme čidlo teploty a pořád problém.

A všimnul jsem si, že když sepnu klíček na druhou polohu sepne se čerpadlo v nádrži a zároveň mi někde utíká vzduch nebo něco takovýho. Je to normální???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vím že se to tu řešilo.. jen jsem nenarazil na tu správnou odpověď.. vyločili jsme lambda sondu, čidlo teploty (to je nový), krokáč, čidla klapky a všechny běžné zde popsané věci.. Já nevím jak ty ale já si rady už nevim.. Další věc je tak, že mi to startuje hůř do mírnýho kopce než na rovině.. A taky se mi zdá že němá auto takový výkon jaký by mělo mít.. :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se stává něco podobného.. Ty otáčky mi kolísají tak, že při vyhození rychlosti mi to kolikrat samo chcipne, je to dost neprijemny kdyz prestane jit posilovac na brzy, volant..

Bylo mi řečeno, že to je krokoměr co hlídá otáčky.. ale k vyměně jsem se jeste nedostal..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no syčí to u nádrže.. ale nevim kde.. je tam nějakej plastovej dekl pod nádrží a pod něj se jen tk nedostanu.. Chtělo by to poslechnout u jiný 406 v tomhle provedení pokud to bude dělat taky je závada jinde.. ale syčí to dost a nikdy jsem si toho nevšim.. Teď sem natankoval plnou nádrž a nalil tam něco na čištění palivovýho systému tak se to možná projevilo víc.. Jinak už delší dobu cítím v autě sem tam benzín a myslim že to jde zezadu.. protože u motoru pohoda..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Medion

to už se tu řešilo mrtěkrát.dejte hledat.a dělá to většinou váha vzduchu

Na benzinu vaha vzduchu ? a kde bys ji tam chtel najit ?:bojim:myslim:o

No popravdě taky semi to zdálo divný.. Ale jak se dostanu na to čerpadlo btw.: jak vydam zadní sedačku naposled když jse to zkoušel sem jí ven za boha nemohl dostat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cerpadlo po otoceni klicku do druhe polohy zavrni, to je normalni, tezko rict co si predstavit pod pojmem syceni, ale asi bych to nespojoval s tim kolisanim volnobehu.

Lambdu jste vyloucili jak ? ja jsem s ni byl taky na diagnostice a ukazovala vcelku dobre hodnoty, ale kdyz jsem pak dal novou, tak to auto jede uplne jinak, uplne ozilo a volnobeh se ted ani nepohne, predtim mi taky nejak zvlast neblbnul ale obcas zakolisal. Stavalo se mi dost casto s tim startovanim, ze sice motor naskocil, ale v podstate hned chcipnul, ted otocim klickem a aniz bych slapnul na plyn motor bezi rovnomerne a nechcipne.

Jinak garantovana zivotnost lambda sondy je 100 000km, ja mel najeto 260 000 a uz mela svoje nejlepsi za sebou, mela pomalou odezvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já nevim řekli mi že to lambdou není ale mam ten samej problém co ty.. Za studena prostě nastartuju a hned to chcípne a nastartuju podruhý a v pohodě.. jinak prostě syčení.. a vrní celou dobu co je ten klíček zapnutý? nebo chvíli zavrní a pak se vypne a sepne až při startování?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tim ze cerpadlo zavrni tak tlakuje okruh, pak uz bezi porad a regulator tlaku na vstrikovaci rampe si reguluje mnozstvi benzinu a jeho tlak a zbytek jde zpateckou do nadrze

Sedacku sundas celkem snadno, povolis dva matky 10mm z predni strany, jsou pod gumovyma cepickama, ktery predtim sundas, pak vyhaknes ty plechy ze sroubu, lehce nadzvednes sedacku a pohybem po smeru jizdy vpred a zaroven nahoru trhnes a vyhaknes z trnu, ktery jsou zespodu ( v mistech pod zadkem cestujicich ;) ) pak uz ji v pohode vyndas. Neboj se trhnout vetsi silou, nemas tam co znicit

cerpadlo je na pravy strane auta pod plechovym krytem kterej je prinytovan tremi nyty, musis je odvrtat a pod tim uz je plastova zaslepka a pod ni najdes cerpadlo

Pokud ti ale nesmrdi v aute benzin, tak bych se na to vy... , tim ty problemy s volnobehem urcite nebudou, to bys musel mit vypadky motoru i pri jizde

[upravil dne 13/4/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pechy

Mně se stává něco podobného.. Ty otáčky mi kolísají tak, že při vyhození rychlosti mi to kolikrat samo chcipne, je to dost neprijemny kdyz prestane jit posilovac na brzy, volant..

Bylo mi řečeno, že to je krokoměr co hlídá otáčky.. ale k vyměně jsem se jeste nedostal..

Potenciometr, blbá záležitost ale odcháziou často.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potenciometr?? A jak ho změřim?? nebo jak zjistim že je v háji??

Btw.: Teď jsem vlez k čerpadlu a zjistil jsem že mi utíkal benzín okolo hadičky.. Tak sem tam dal novou a zjištění druhé že mi to mokvá ještě vedle.. Jak se takový čerpadlo vyndavá? Popřípadě co je potřeba k vyndání a jak předejít zavzdušnění palivového systému??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...