Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problém s filtrem DPF Peugeot 5008 1.6 HDI 83kW


1075

Recommended Posts

Zdravím zde přítomné kolegy. Potřeboval bych poradit ohledně problému s DPF filtrem. Mám Peugeot 5008 r.v. 2010

1.6 HDI 82kW najeto 187...km. V sobotu se mi na displeji objevila hláška RISK OF PARTICLE FILTER  a rozsvítil se trojúhelníček. Auto jelo normálně jako před rozsvícením kontrolky. Tak jsem jel auto protáhnout, ale kontrolka nezhasla. V pondělí jsem navštívil Peugeot servis kde mi bylo řečeno, že je potřeba vyvolat regeneraci přes diagnostiku. PO 30 minutách mi bylo auto předáno a já radostně odjížděl. Po 10 kilometrech se ale kontrolka rozsvítila opět. Tak jsem se vrátil zpět do servisu kdy mi asi po 30 minutách přišel přijímací technik sdělit, že se musel udělat ve vozidle přes diagnostiku nějaký nestandartní zásah aby ta kontrolka nesvítila a že teď by to již mělo být v pořádku, ale že tato oprava je jen provizorní a že mě bude čekat výměna filtru DPF tak do cca 5000 km. S autem jsem zatím najel cca 200 km a kontrolka nesvítí. Zasílám foto kde je záznam z diagnostiky podle kterého se mi nezdá že by byl filtr již K.O. Regenerace probíhá po 750 km, dále to píše že výměna filtru by měla být cca po 79 000 km tak nevím zda mě nechtějí jen natáhnout, tak bych Vás chtěl poprosit o Vaše názory. Jinak na dotaz ceny nového filtru mi bylo řečeno cca 18 000 kč včetně doplnění aditiva, práce + výměna nějakého čidla nebo snímače, který se většinou nepodaří povolit a filtru DPF nevíte zda se to někde nedá sehnat levněji? Jinak auto jsem kupoval v červnu v Peugeotu Domanský kdy mělo najeto 178 000 km a bylo mi tam řečeno, že filtr DPF byl měněn kolem 100 000 km - auto je dovoz z Belgie.  A ještě bych se chtěl zeptat zda to nemůže nějak spolu souviset a před týdnem se mi auto při jízdě spadlo do nouzového režimu a rozsvítila se kontrolka motoru a po chvilce se ještě k tomu připojila kontrolka

ESP + ASR, vypnul jsem motor a znovu nastartoval svítila jen kontrolka motoru a auto se mi zdálo že jede normálně ale kolem 110 km/hod. se rozsvítila opět kontrolka ESP + ASR  a dokonce zhasnul motor. Tak jsem nastartoval a pouze ze svítící kontrolkou motoru a rychlostí cca 60 km/hod dojel do servisu kde z důvodu že po jejich nastartování motoru již kontrolka žádná nesvítila tak mi nemohl mechanik přesně říci co to bylo. Jen uvedl, že to nahlásilo nějaký problém s regulátorem tlaku paliva, že zůstal otevřený nebo zaseknutý a špatný tlak paliva - chci se zeptat zda to nemůže souviset s tím filtrem a pokud ne tak zda nevíte co by to mohlo být. Jinak pak už se ta kontrolka nerozsvítila a auto jezdilo normálně. Děkuji všem za rady.

post-51204-0-68276800-1448984425_thumb.j

post-51204-0-88249600-1448984431_thumb.j

post-51204-0-69247400-1448984435_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm ,neviem či to je 516 alebo 5.16 čo sa týka tlaku tak si myslím,že ten sa odvíja od momentálne zaneseného filtra čiže po regenerácii by mal klesnúť a samozrejme stúpať pri jeho zanášaní, V podstate rozdiel tlaku spúčťa požiadavku na regeneráciu ,alebo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

. Jinak na dotaz ceny nového filtru mi bylo řečeno cca 18 000 kč včetně doplnění aditiva, práce + výměna nějakého čidla nebo snímače, který se většinou nepodaří povolit a filtru DPF nevíte zda se to někde nedá sehnat levněji?

 

Jejich akce pro např.308mičky s 1,6HDi se na výměnu u Tebe nevztahuje?

http://sluzby.peugeot.cz/filtry-pevnych-castic-fap/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ted si skoc na emise.

:D  :D  :D  :D  :D

FAP mas totalne v haji a neni absolutne o cem diskutovat.

Je tam mnoho dalsich faktoru ktere ovlivni zivotnost a nemusi to byt jen mnozstvi aditiva a probeh regeneraci.

Jinak mas Siemens SID807EVO u ktereho je ucpani FAP bezne uz pri 80 tkm.Bohuzel.

A pokud ti rekl Tomas u Drastu ze vydrzi 5 tkm tak kecal. :D

Vydrzi tak 500 km  :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak se opět rozsvítila kontrolka filtru DPF skoro přesně po 500 km jak psal staki007 :(  Co je ale divné že dnes po nastartování a ujetí cca 100 metrech kontrolka zhasla, po ujetí asi 1 km se kontrolka opět rozsvítila. Asi po 6 hodinách jsem vyrazil na nákup a kontrolka zas nesvítila. Tak nevím zda je v háji už ten filtr nebo zda to nemůže dělat třeba příliš nízká hladina aditiv kterých tam mám něco kolem půl litru a nebo zda by to nemohlo být pouze nějaké čidlo. Poradíte někdo :myslim  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen bych nerad vyhodil balík peněz za nový filtr a byla to pak nějaká jiná věc za další balík peněz tak proto se ptám. Zažil jsem už pár servisů, kteří řekli bude to tohle a když to ono nebylo tak jejich odpověď to bude ještě tohle máte starší auto tak se nedivte bych nerad zažíval opět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...