brko Odesláno 1. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 Co to jen muze byt?Do ted chytal vzdy na otocku i kdyz bylo -7 a ted z niceho nic musim tocit a tocit nez to nejak chytne,ale pripadam si jak v avii,nechapu to,zhavicky nove,nafta asi nepada,zkousel sem pred startem natlacit na naftovem filtru tym knoflikem,a ventily ty se chystam delat ale ze by z niceho nic?Ted to chyta spatne i pri 0.Ale jak chytne tak treba kdyz to hned vypnu tak za 2h chytne jak driv na otocku.S dieselem nemam moc zkusenosti poradte pls. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 Něco podobnýho jsem měl taky, byly to žhavky. Když je máš nový, teda by měly fungovat (možná proměřit jestli na ně jde dostatek proudu ..) Nemáš zacpanej palivovej filtr? Vůle na ventilech se rázem nězmění ... taky se na ně chystám, tento víkend. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 řekl bych že ventily, taky sem měl před tím probélm nastartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 jak by rekl oddie to uz se resilo tisickrat Jinak zhavky jsi menil ted nekdy ze rikas ze je mas novy? Me odesly 3 zhavky naraz zniceho nic, auto startovalo a pak najednou nic a to jeste mesic pred tim byli zhavky ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 Taky jsem měl tento problém. Vyměnil jsem totálně zahumusenej naftovej filtr a změřil žhavky měřákem. Tři byly OK a jedna ukazovala 2,9kohmů, tak byla jasná. Výměna pouze jedné a teď to chytá bez problémů i když bylo -6,5°C. Před tím problém kolem nuly, blbě autíčko chytalo, když chytlo, tak pěkná dýmovnice z nespálené nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 2. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 no tak zhavicky jsou nove a meril sem je pro jistotu vsechny stejny odpor asi 1,2ohmu tak fakt nevim co s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 koukám že asi vyměním naftový filtr:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 3. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2005 ja si myslim kdyby byl zasrany tak by to nemelo vykon a spis by to nejelo v zatezi a to prave jede pekne nemyslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 3. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2005 Jo poradne zasranej naftovej filtr by bylo poznat pri zatezi napr do kopce ze by jsi pridal a ono by se to \"zakuckalo\". Ale vzhledem k tomu ze naftovej filtr neni problem vymontovat tak bych ho vyndal a min zkontroloval nebo rovnou vymenil zas tak draho to nevyjde. A pak se taky hned koukni na vzduchovej filtr. A pak hura na vule na ventilech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 5. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2005 Jojo, naftovej jsem měnil, hlavne kvůli tomu, že když jsem to trošinku oročtoval, tak se po chvilce jakoby autíčko zakuckalo a polevil výkon. Ale když už jsem se tam š?oural tak jsem to udělal naráz. Když zima tak najednou a né trpět dvakrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.