Jump to content

Koupě 306 1.9D combi


Šimsa
 Share

Recommended Posts

Nejsem odborník, jen jsem to viděl rozebrané, takže laicky:

jsou tam jehlová (tenké válečky) ložiska s náplní maziva, ale po čase mazivo zmizí a nateče voda, takže rez, vůle, vrzání, klektání, bouchání.

Prý tam jde zavčas dát mazničky a mazat.

Opakuji: není to důvod proč se těmto autům (205,306,405) vyhýbat, jsou dobrá a toto je snad jediná nevýhoda. Pro útěchu: takto konstruovaná zadní náprava poskytuje výborné odpérování i dobré jízdní vlastnosti. A když to porovnám s víceprvkovou (406), tam zase měnit tyčky (kosti), silentbloky...

Tady se to vy... jednou za čas a jinak máš pokoj.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Já měl s tou zadní napravou podobnej problém, a znamej mi to vyřešil tak, ze do ni navrtal na kazdy strane dirku a velkou \"konskou\" injekci tam nastrikal vyjetej motorovej olej. Sice od te doby bylo byla vzdy pod autenm po dobu asi mesice mala olejova skvrna, ale od te doby mam po problemu. Naprava nevrze a nic se repasovat nemuselo. Zatim tak jezdim cca 5 mesicu a bez problemu. Mozna se za cas bude muset celej postup zopakovat, ale to bych nevidel jako takovej problem...:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...