Pacho69 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Když jsi ujetej na autobusy, tak je nula prostě potřeba . Mě se 5008 líbí i po těch letech. A po FL vůbec. Ale i mezi autobusy se poslední dobou objevují hezký kousky, nový Espace, nebo C4GP. Škoda, že se všichni pos*ali z eSUVe. Nová 5008 je nuda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Za mě nová 5008 je úžasná a moc se na ní těším, ale pokud bude vevnitř menší než současná, tak půjdu spíš do Travellera. Už jsem okukoval a moc hezký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 http://www.auto.cz/motory-1-4-a-1-6-vti-1-6-thp-francouzsko-nemecky-motorovy-prusvih-105912?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Pěkný článek o motorech VTi a THP. Jen ne moc lichotivý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 A proto: ať žije 2.0HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr VITIN Odesláno 22. leden 2018 Sdílet Odesláno 22. leden 2018 Perfektní článek popisující klady a hlavně zápory motorů. http://www.auto.cz/motory-1-4-a-1-6-vti-1-6-thp-francouzsko-nemecky-motorovy-prusvih-105912?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 22. leden 2018 Sdílet Odesláno 22. leden 2018 Proč dáváš znovu odkaz na ten článek z dubna o dvě vlákna výš? Jinak ten článek je klasika auto.cz, bulvární nadpis a skutek utek. Na nadpisy tam jsou experti, na obsah bohužel ne. "Největší francouzko-německý motorový průšvih" se v rámci VTi smrsknul na to, že se může stát, že bude třeba vyměnit rozvody, že může selhat teplotní čidlo a že první série měly problém se svíčkami nebo s cívkami. To je těžko určit, protože v prvním "svíčkovém" odstavci píše jen a pouze o svíčká u THP a ve druhém, že problém s cívkami měly i VTi. Tak se v tom vyznejte... Prostě průšvih na entou, tfuj, francouzi oškliví xSilver, radim.1008, MilanF1 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimir.333 Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Dobrý večer mám 5008 1,6 VTi zatím spokojenost rok vyroby 12.2012 najeto 50000km spotřeba cca 7,6l,ale co tady čtu mám strach z rozvodů poradí my někdo jestli je dělat nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Pokud nemáš s motorem problémy, což vzhledem k nájezdu pochybuju, tak rozvody nedělej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nosanda Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 V 28. 11. 2015 at 6:06, RomanK napsal: Já mám 180t km a zatím o FAPu nevím. 2,0 HDi je dobrý, výkonný a pružný motor, jen doporučuji. Jezdil jsem i 1,6HDi, ale u mě platí - objem ničím nenahradíš. Na město máme C3 Picasso v benzínu - 1,6VTi a to svezení je někde jinde..ale opravdu po tom chceme jen hopsání po městě a stačí. .A AAA - radši hledej inzerát od soukromníka. Já kupoval taky ojetinu a byl v AAA Ostrava, zkušenosti nic moc...pak jsem koupil firemní na inzerát a spokojenost Mohu se zeptat? Mám vyhlidnuty C3 Picasso. Ale stále váhám nad motorem. Už jsem přečetla snad všechny články a diskuze ohledně motorů od PSA. Ale stále nevím. Rok to bude cca, 2010, 2011. Hledám zkušenosti lidi s motorem 1,6Vti. Rok 2010, 2011. Trochu se ho bojím, ale na druhou stranu, co kdyz má povestspatnou díky záměně s HTP? Předem díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 1.6 VTi má tady @Klemoňa měl ho @Ajap S HTP ne. To je ve škodovce tří válec. U PSA to bylo THP. Jsou to motory vyvíjené s BMW, které od toho dalo ruce pryč. Když benzín 1.6ku tak VTi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 před 4 minutami, radim.1008 napsal: U PSA to bylo THP ...který fakt nechceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 V tomhle případě je to "prašť jako uhoď" Nicméně, znám C4 Picasso s 1,6 Vti, co má momentálně něco kolem 90tis a s motorem nebyl zatím jediný problém. Servis 15/rok a olej 5W40... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nosanda Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 před 15 minutami, radim.1008 napsal: 1.6 VTi má tady @Klemoňa měl ho @Ajap S HTP ne. To je ve škodovce tří válec. U PSA to bylo THP. Jsou to motory vyvíjené s BMW, které od toho dalo ruce pryč. Když benzín 1.6ku tak VTi. Jj měla jsem na mysli THP. Pomotala jsem písmenka. Nad THP ani nepřemýšlím po všem co jsem načetla. To je tak max pro dálnici. Já budu v týdnu jezdit po městě. Rozvoz dětí a o víkendu k babičce 30km tam a 30 zpátky. Ročně najeducca 10 tisíc. Občas nějaký výlet po dálnici nebo pořádně mezimesto. Moc díky za vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 Jak psal výše Radim, já měl VTi z roku 2010 v 308SW. Měl jsem ho od novoty do 111tkm, podle protokolů STK má auto teď cca 160tkm, bylo to nedávno. Brácha měl od novoty VTi v C4, rok 2013, najeto teď bude myslím kolem 130tkm, jezdí s ní dále rodiče. Druhej brácha koupil asi 2 nebo 3 roky zpět ojetou 308SW s VTi, mělo to tehdá myslím cca 160tkm, teď bude asi kolem 180-190tkm. Ten jako jediný nechal preventivně vyměnit rozvody. Všechna tři auta žrala olej, ta nová někde od cca 60-70tkm, to ojeté samozřejmě nevíme od kdy. Bere to kolem 1l/5000km, pokud se s tím člověk smíří a bere to jako vlastnost, tak to ničemu nevadí. Emisemi ta auta procházela bez problémů. Ta pověst bude hodně ovlivněná právě THP, v každém článku, co jsem četl, byly míchány ty motory dohromady, ale u VTi byl konkrétně zmiňovanej vždycky jen rozvodový řetěz nebo cívky (jedna stojí cca 500kč a výměna trvá tak dvě minuty i opravdu nezručnému člověku). Aspoň u 308 bylo ke kódu motoru přidáno po faceliftu v roce 2011 přidáno M (EP6M) - jako modernizovaný - šel bych primárně po téhle variantě. Kdy na něj přešli u Citroenu nevím, ale já měl v 308 verzi ještě před "M" a bylo to taky OK. radim.1008 a xSilver ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 VTi je past. Když jsem se to snažil prodat, tak bazarníci byli nadšeni z výbavy, interiéru atd. Když došlo na motor, tak ani moc nechtěli smlouvat o ceně. Prostě, děkujeme, odejděte. A to jsem byl první majitel, komplet historie, autorizované servisy atd. Celé auto bylo v podstatě super, jen ten motor (a u mě i trochu převodovka). Při 40.000 poprvé kontrolka oleje, kterou jsem do té doby u žádného auta neviděl rozsvícenou. Najeto asi 4500 od jarní prohlídky s výměnou oleje. A pak už to byl setrvalý stav. Nakonec to optimisticky žralo 1l/3000 km a to jsem na tom byl ještě relativně dobře. Při 105.000 se z výfuku poprvé vyvalil mrak bleděmodrého kouře. Po zvážení všech pro a proti - oprava cca kolem 40000 u 8 let starého auta jsem ten 8 a půl roku starý zázrak prodal po přiznání neduhů za tuším 65.000 +- už si to radši ani nepamatuji. Když se nebudeš koukat do zrcátka a budeš mít štěstí na emise (já prošel čestně, ale s odřenýma ušima). Tak to může fungovat. Ale taky to může být průšvih. Jo a v servisu jsem příležitostně potkával majitele jiného SW se stejným motorem. To auto mělo naprosto identické problémy. Ale jistota průseru je THP. Tam byly motory, které daly v kondici třeba 30-40.000 km a pak konec. A není to jedna paní, je to přímo z autorizovaného servisu. xSilver ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nosanda Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 Tak myslíte, že i na ten můj jízdní režim by byla lepší 1,6Hdi 66kW? Četla jsem, že ten slabší motor ta 66, ne 82, má jednoduší spojku resp nemá dvouhmoty setrvačník a má vstřiky co vydrží víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 Sam jsem zvazoval auto pro manzelku a vahal jsem mezi C3 Picasso a P308. Nakonec jsem tady pres Peugeot club koupil P308 1,6Hdi 82kw. Ale o motoru jsem mel jasno hned. Chtel jsem 1,6Hdi 82kw. Jinak mam i C4 Picasso s 1,6Hdi 80kw (289.000km), pisu to proto, abych rekl, co si myslim o vstricich. Nemyslim si, ze v jejich vydrzi je nejaky rozdil - myslim si, ze bude stejny a to - pokud cerpes dobrou naftu, vydrzi opravdu hodne. Vstrik byly ve 213.000km venku na testu na stolici a vratili mi je jen vycistene s tim, ze jejich hodnoty jsou zcela v poradku. Benzinove motory od PSA jsem uplne zavrhnul a to i 1,6VTi. Jak uz tu nekdo psal, zere to olej a spousta lidi mela i jine problemy. V ulici mam kamarada co to ma v C4 a zere mu to oleje a problemy s rozvodama. Kupoval to auto nove. U hdi jsou sice problemy taky, ale tam je to dano spise najezdem a chovanim majitele nez technikou, takze to hdi ma po tech kilometrech nejaky ten narok na servis nekterych dilu. Za mne jsou obe dve Hdi OK. pavelu96 a xSilver ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 (upraveno) Jediný plus pro 1.6HDi 66kW by mohlo být, že nemá dvouhmotu a na některých trzích neměla filtr pevných částic. 1.6HDi 82kW mám v 5008. Vstřiky a filtr mám za sebou. Tam byl problém ten, že to delší dobu jezdilo s vadným vstřikem. Více v mém vlákně o autě. Upraveno 18. únor 2021 uživatelem radim.1008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 1.6 HDi bude bez filtru do konce roku 2010, pak začalo platit euro V a to už bez filtru dala myslím jenom Mazda - pokud vůbec. Podle mě je to prašť jako uhoď, hledal bych prostě auto, které bude vypadat, že je v rozumném stavu a na motorizaci bych se moc neohlížel. S tím, že mezi silnější nebo slabší naftou se není třeba moc rozmýšlet, jen jsem tak namátkou kouknul na Sauto a Tipcars a na obou jsou celkem 4 kusy aut s naftovým motorem nad 80kW - samozřejmě ty stejné 4 kusy:-) Ještě bych nezatracoval 1,4 VTi (70kW), není to žádný trhač asfaltu, ale z nějakého důvodu má lepší pověst, než 1,6VTi - asi si ho lidi nepletou s THP. A obecně lze u slabšího motoru očekávat nižší nájezd a tím pádem teoreticky lepší stav za stejnou nebo nižší cenu. Nosanda a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 18. únor 2021 Sdílet Odesláno 18. únor 2021 U té 1.6HDi bude záležet na místě prvního prodeje. Máme 207 1.6HDi 80kW z roku 2006 dovezenou z Německa a FAP má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.