Rejza Odesláno 30. listopad 2005 Sdílet Odesláno 30. listopad 2005 Ahoj všichni, moje P307 1.4 HDI hlásí ANTI POLLUTION FAULT a taky nahlásila vysokou teplotu motoru, ale již jí nehlásí a zůstavá po nastartování zatím hláška ANTI POLLUTION FAULT. Nevíte někdo, kde může být problém? Díky Rejža Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 1. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 podivej se do sekce SERVIS, uz to tu bylo mockrat. taky jsem to mel. jedno to bylo v cidle u FAP, podruhe maly tlak nafty. sup s tim do servisu. hlaska je bohuzel vice univerzalni, nez by se mohlo zdat. mas znatelny ubytek vykonu a jede ti auto v nouzovem rezimu? sviti ti kontrolka pocitace? kdy a proc se to stalo? tusis? hodne zdaru pri reseni neprijemnych hlasek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejza Odesláno 1. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 Nastaroval jsem, po cca 5min hláška, že je vysoká teplota a pak chyba antipollution fault. Dnes jsem byl v servisu, napíchli to na diagnostiku a říkali, že to bude asi vadný čidlo a stojí 400,-, že se to stává. Hlášku zatím vynulovali, najel jsem asi 30km a zatím nic nesvítí a čekám až přijde nové čidlo.Tak uvidíme až ho vymění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 1. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 vysoka teplota? ceho a kde? voda v motoru, olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejza Odesláno 2. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 Chladící kapaliny v motoru. Nemá někdo seznam chybových hlášek co může Pažout hlásit na displeji? A co diagnostika dá se sehnat software a propojovací kabel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 2. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2005 Priatelu, ked zozenies diagnostiku na Peugeota, tak si mozes byt isty, ze mas pekny balik prachov v ruke Lebo jeden kus kupim aj ja.... Na VW nieje problem zohnat... ale na Citroen/Peugeot su len oficialne programy a tie stoja desiatky tisic :mr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaaa Odesláno 17. leden 2006 Sdílet Odesláno 17. leden 2006 rejza: jak to nakonec dopadlo? 307, 1.4 HDi objevila se mi stejný problém, anti pollution fault, ale svítí jen před nastartováním spolu s tim STOP, po nastartování obé zashne a auto se tváří normálně o doprovodnym problému s teplotou nic nevim, \"vtipný\" je, že se mi poprvé tahle dioda rozsvítila, když sem poněkud \"nešikovně\" vypnul motor - jednoduše sem zapomněl vyřadit a chcíplo to že - úbytek výkonu - no myslim, že jo, nemůžu srovnávat (naposledy sem řídil jinou 307, 1.4 HDi před skoro rokem) a auto nemám dlouho, ale myslim že by mělo jezdit o něco svižnějc v návodu se píše, že by měla být doplněná hláškou na pal. počítači, ale tam nic neni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejza Odesláno 17. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2006 Dopadlo to tak, že v servisu hlášku vynulovali a vyměnili čidlo teploty chladící kapaliny motoru. Tak uvidíme. Každopádně to chce sjet na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejza Odesláno 19. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Tak hláška ANTIPOLLUTION FAULT je opět tu a také oznámení, že je vysoká teplota chladící kapaliny motoru. Všiml jsem si, že pokud nechám doběhnout ventilátor chlazení motoru a nastartuji, tak zmizí hlášení o přehřátí motoru a zůstane \"jen\" hláška ANTIPOLLUTION FAULT a svítí diagnostika motoru. Možná bude něco natom, že se to objevuje po tzv. chcípnutí motoru, jelikož ženě to chcíplo při klouznutí na ledu a druhý den je hláška tu. Je to jen náhoda? Může to být chyba softwaru v řídící jednotce? Co radíte? Je evidentní, že čidlem to nebylo. Myslím, že to nebude ani termostat, jelikož po otočení klíčku do polohy připraveno nevylítne ručka teploměru do červeného. Tak nevím dva roky byl klid a po záruce tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 Vypada to , ze P307 maji zamontovanych nekolik\"kurvitek\":grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 Nevím, mě po \"chcípnutí\" Jeana se ještě žádný hlášky neobjevily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nome Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 Tak včera mě to podkalo taky --ANTIPOLLUTION FAULT-- :-( Kde najdu lambda sondu a jak to vypadá ?? pročítal sem fórum a sou tam nějaký rady na čištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 Me se tato hlaska obevila, kdyz mi zamrzla nafta. Jaka byla teplota pres noc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 pro vsechny: Jaky motory mate ? Nejvice haklivy je 1.4 HDI. Pekny motorek, cely z hliniku, lehky, vykony , nastavitelna geometrie lopatek turba, ale je dost haklivy na kvalitu paliva. Ja mam 2.0 HDI , litina , tezky, maly vykon , zadna nastavitelna geometrie lopatek , zadny mezichladic stlaceneho vzduchu, ale sezere skoro vsechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nome Odesláno 20. leden 2006 Sdílet Odesláno 20. leden 2006 no já mám 1,6 benzín a začalo to když sem po nákupu po příchodu do garáží v obchodˇáku nastartoval, stál sem tam tak 20 minut :-((( kde najdu tu lambduuuu ????? pls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejza Odesláno 30. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2006 Tak mi zase budou měnit čidlo teploty chladící kapaliny v motoru, že by to vyměněné mohlo být také vadné. Technik volal do Peugeotu a tam koukali do databáze známých problémů a prý to tam nemají, měli by se kouknout do fóra. Mám HDI 1,4. S tím palivem nevím, tankuju na Shellu nebo na OMV, ale u nás je možné cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bancroft Odesláno 1. únor 2006 Sdílet Odesláno 1. únor 2006 mám taky 1.6 benzin, z r. 2002. Dělalo mi to asi po roce provozu - stejný hlášení. Tvrdili mi že to je katalyzátor, jehož výměnu jsem hodlal ignorovat ale zanedlouho se rozpadl totálně software a to tak že ráno v garáži už auto nepoznalo ani ,,klíčky od dveří\". Po odtažení do servisu a nahrání ,,nejnovějšího softwaru z internetu\" ( slovy přejímacího technika) a zaplacení 3500,- Kč se už ani toto hlášení od té doby neobjevilo. Za to teď se mi objevuje po nastartování hlášení ,,airbag fault\" tak mám o zábavu zase postaráno. (spíš posráno) Když otevřeš kapotu tak lamba sonda je přímo těsně za výstupem výfuku z hlavy - to aby se rychleji prohřála, ale nevím jestli to nemá ještě jednu za katalyzátorem pro porovnávání hodnot složení plynů před a za katal. a jestli tím pádem jedna z nich nekecá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nome Odesláno 5. únor 2006 Sdílet Odesláno 5. únor 2006 tak z diagnostiky vypadlo tohle : Trvalá závada. škrtící klapka s motorkem, Zkrat na kostru . Hlášku vymazali a říkali že pokud se to nebude opakovat tak je to OK a šlo o jednorázové zaseknutí. Pokud se to bude opakovat což se zatím naš?estí nestalo tak kontrola elektriky případně výmněna klapky (cca 5000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.