Jump to content

Chybová hlášení


Rejza
 Share

Recommended Posts

podivej se do sekce SERVIS, uz to tu bylo mockrat. taky jsem to mel. jedno to bylo v cidle u FAP, podruhe maly tlak nafty. sup s tim do servisu. hlaska je bohuzel vice univerzalni, nez by se mohlo zdat.

mas znatelny ubytek vykonu a jede ti auto v nouzovem rezimu?

sviti ti kontrolka pocitace? kdy a proc se to stalo? tusis?

hodne zdaru pri reseni neprijemnych hlasek! :mrk

Link to comment
Share on other sites

Nastaroval jsem, po cca 5min hláška, že je vysoká teplota a pak chyba antipollution fault.

Dnes jsem byl v servisu, napíchli to na diagnostiku a říkali, že to bude asi vadný čidlo a stojí 400,-, že se to stává. Hlášku zatím vynulovali, najel jsem asi 30km a zatím nic nesvítí a čekám až přijde nové čidlo.Tak uvidíme až ho vymění.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

rejza: jak to nakonec dopadlo?

307, 1.4 HDi

objevila se mi stejný problém, anti pollution fault, ale svítí jen před nastartováním spolu s tim STOP, po nastartování obé zashne a auto se tváří normálně

o doprovodnym problému s teplotou nic nevim, \"vtipný\" je, že se mi poprvé tahle dioda rozsvítila, když sem poněkud \"nešikovně\" vypnul motor - jednoduše sem zapomněl vyřadit a chcíplo to že :roll

- úbytek výkonu - no myslim, že jo, nemůžu srovnávat (naposledy sem řídil jinou 307, 1.4 HDi před skoro rokem) a auto nemám dlouho, ale myslim že by mělo jezdit o něco svižnějc

v návodu se píše, že by měla být doplněná hláškou na pal. počítači, ale tam nic neni..

Link to comment
Share on other sites

Tak hláška ANTIPOLLUTION FAULT je opět tu a také oznámení, že je vysoká teplota chladící kapaliny motoru. Všiml jsem si, že pokud nechám doběhnout ventilátor chlazení motoru a nastartuji, tak zmizí hlášení o přehřátí motoru a zůstane \"jen\" hláška ANTIPOLLUTION FAULT a svítí diagnostika motoru. Možná bude něco natom, že se to objevuje po tzv. chcípnutí motoru, jelikož ženě to chcíplo při klouznutí na ledu a druhý den je hláška tu. Je to jen náhoda? Může to být chyba softwaru v řídící jednotce? Co radíte? Je evidentní, že čidlem to nebylo. Myslím, že to nebude ani termostat, jelikož po otočení klíčku do polohy připraveno nevylítne ručka teploměru do červeného. Tak nevím dva roky byl klid a po záruce tohle.

Link to comment
Share on other sites

pro vsechny:

Jaky motory mate ?

Nejvice haklivy je 1.4 HDI. Pekny motorek, cely z hliniku, lehky, vykony , nastavitelna geometrie lopatek turba, ale je dost haklivy na kvalitu paliva.

Ja mam 2.0 HDI , litina , tezky, maly vykon , zadna nastavitelna geometrie lopatek , zadny mezichladic stlaceneho vzduchu, ale sezere skoro vsechno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak mi zase budou měnit čidlo teploty chladící kapaliny v motoru, že by to vyměněné mohlo být také vadné. Technik volal do Peugeotu a tam koukali do databáze známých problémů a prý to tam nemají, měli by se kouknout do fóra. Mám HDI 1,4. S tím palivem nevím, tankuju na Shellu nebo na OMV, ale u nás je možné cokoliv.

Link to comment
Share on other sites

mám taky 1.6 benzin, z r. 2002. Dělalo mi to asi po roce provozu - stejný hlášení. Tvrdili mi že to je katalyzátor, jehož výměnu jsem hodlal ignorovat ale zanedlouho se rozpadl totálně software a to tak že ráno v garáži už auto nepoznalo ani ,,klíčky od dveří\". Po odtažení do servisu a nahrání ,,nejnovějšího softwaru z internetu\" ( slovy přejímacího technika) a zaplacení 3500,- Kč se už ani toto hlášení od té doby neobjevilo. Za to teď se mi objevuje po nastartování hlášení ,,airbag fault\" tak mám o zábavu zase postaráno. (spíš posráno):grr

Když otevřeš kapotu tak lamba sonda je přímo těsně za výstupem výfuku z hlavy - to aby se rychleji prohřála, ale nevím jestli to nemá ještě jednu za katalyzátorem pro porovnávání hodnot složení plynů před a za katal. a jestli tím pádem jedna z nich nekecá.

Link to comment
Share on other sites

tak z diagnostiky vypadlo tohle : Trvalá závada. škrtící klapka s motorkem, Zkrat na kostru .

Hlášku vymazali a říkali že pokud se to nebude opakovat tak je to OK a šlo o jednorázové zaseknutí. Pokud se to bude opakovat což se zatím naš?estí nestalo tak kontrola elektriky případně výmněna klapky (cca 5000)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...