Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ze silnice na vodu v to m nejluxusnějším.


Autoškolič Dodo

Recommended Posts

Říká se, že loď je díra do vody, do které člověk hází peníze. V podání WallyPower dostává tahle představa úplně nový rozměr.

Firem, které se zabývají výrobou plovoucích paláců a nabídkou nejrůznějších typů lodí je spousta. Žádná z nich ovšem nepostavila nic tak monstrózního, jako monacká (kde jinde by mohli utrácet tolik peněz, že) firma Wally. Její nový typ jachty 118 wallypower je totiž přehlídkou toho nejlepšího, co si může člověk na vlastní lodi dopřát.

Štíhlá loď o délce 36 a šíři 9 metrů vypadá na první pohled sice poutavě, ale nic neprozrazuje její skutečné nadání. Zkoumavý pohled posléze dokáže odkrýt proudový tvar, ostrou příď, obří nasávací otvory po bocích a zcela hladký povrch celého trupu. Pozornému oku taktéž neujdou tři masivní otvory na zádi a poměrně vysoký obrys můstku a kabiny na palubě. Ve skutečnosti se ovšem v útrobách lodi ukrývá mnohem víc.

A teď co vás čeká uvnitř. Pomineme fakt, že loď obsluhuje 6 členů posádky, z nichž všichni mají na lodi ubytování, a začneme od spodních pater. V kýlu lodi najdete dvě ložnice pro hosty, přičemž každá z nich má samostatnou koupelnu. Ve střední palubě je ložnice pro majitele lodi s velkou postelí a další samostatnou koupelnou, na horní palubě pak najdeme luxusní „obývák“ s pohodlnými sedačkami a LCD televizemi pro sledování multimediální zábavy. Tato místnost se může v mžiku změnit v pohodlnou a luxusně vyhlížející zasedačku, kde může její majitel s burzovními makléři pořádat strategické porady.

V přední části paluby najdete pohodlné sezení v křeslech, v podlaze jsou pak zabudovány stoly, které na povel vyjedou za pomoci servomotorů do té správné výšky na uspořádání velkolepé večeře či jiné stravovací akce. Na zádi je potom další paluba s křesílky a výsuvným můstkem a schůdky do vody včetně žebříku. Pod přední palubou je schován motorový člun pro případ, že by si někdo chtěl zarybařit nebo si jen zablbnout na vlnách. Zkrátka o všechno je postaráno.

O pohyb jachty se starají tři hlavní turbínové motory o celkovém výkonu 16800 koní. Ty umožňují stotunovému kolosu (všimněte si první fotky a velikostnímu rozdílu lodi proti helikoptéře) dosáhnout maximální provozní rychlosti 60 uzlů, tedy 110 km/h! Výrobce udává, že této rychlosti loď dosáhne jak na klidném, tak i rozbouřeném moři. Znamená to tedy, že si budete v luxusu horní paluby v klidu sosat koktejlík, zatímco se s vámi 100 tun bude řítit rychlostí, které dnes stěží dosáhne 15 let staré auto. Na jachtu neobvykle vysokou rychlost má na svědomí i dokonale zpracovaný tvar lodi, který se ladil ve specializovaných centrech ve Švédsku a zároveň také v aerodynamickém tunelu u Ferrari. Kromě hlavních motorů se na lodi nachází také dva pomocné agregáty o souhrnném výkonu 740 koní. Pokud by vás při koupi náhodou zajímala spotřeba, tak při maximální rychlosti motory spálí 57 litrů paliva za minutu, ovšem s celkovou kapacitou nádrží 22000 litrů to není zase takový problém. Akční rádius lodi je potom 380 mil při plné rychlosti, resp. 1500 mil při cestovním průměru 9 uzlů.

A na kolik taková legrace přijde? Tento exemplář vyšel 25 milionů dolarů, čili v přepočtu cca 600 milionů korun. Ale co už, každá legrace něco stojí a pokud sháníte rychlé a efektní přibližovadlo na vodní plochu, je to ta pravá volba pro vás. A měli byste si pospíšit, tato loď hraje v novém snímku „Ostrov“ od Michaela Baye, takže se dá předpokládat, že o ni bude poměrně velký zájem.

3863_580x0x75.jpg

3865_150x0x75.jpg

3866_150x0x75.jpg

3867_150x0x75.jpg

3869_150x0x75.jpg

3870_150x0x75.jpg

3871_150x0x75.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DD

chechet> Jak zmenili? Novy layout je podle me uplne bozi a auta jsou tam porad, ac uz jen \"bokove\" ...

stal se z toho podrizeny autowebu.

chybi me tam \"z druhe ruky\", odpovedi na otazky, ale taky videa (na to jak se nakej stestacek prohani na letisti s hezkou karou nejsem zrovna zvedavej) a treba i fotky crashů . novy design stranek se me nelibi a nove rubriky jako top štýl nebo exkrém uz vubec nemusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DD

chechet> Dik za info .. :) .. jako sefredaktor 4men to fakt ocenuju (bez ironie) ;). Clovek se holt nemuze zavdecit vsem ..

njn, skoda. svou kritiku jsem ti podal dosti slangovym zpusobem, ale proste tak to vidim a citim.

stare 4men jsem si fakt oblibil a byl jsem tam denne. pak se to nejak zadrhlo, prisla zmena a ta me holt nenadchla.

jinak fakt by me zajimalo proc byly zruseny otazky? styl psani a znalosti m.nastoupila fakt muzu a z jeho odpovedi jsem dovidal mnoho netusenych veci, o kterych se jinak nepise.

a ty videa ... imho nezajimave a nezabavne... (sedis v tom alespon ty nekdy? :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marek je super a zna toho dost, ale primarne ted jede autoweb.cz .. 4men je spis zamerenej na oblast \"muzu\" vseobecne .. auta jsou tam teda taky, ale hlavne je to o stylu.

Chvili to skomiralo, kdyz se rozjel autoweb, ale ted uz to zase jede - aspon se o to snazime ;). Otazky budou urcite, videa shanime a bude toho jeste vic :). Tak zkus jeste chvili vydrzet ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DD

Marek je super a zna toho dost, ale primarne ted jede autoweb.cz .. 4men je spis zamerenej na oblast \"muzu\" vseobecne .. auta jsou tam teda taky, ale hlavne je to o stylu.

Chvili to skomiralo, kdyz se rozjel autoweb, ale ted uz to zase jede - aspon se o to snazime ;). Otazky budou urcite, videa shanime a bude toho jeste vic :). Tak zkus jeste chvili vydrzet ;).

tak jo, treba se opet objevi i skvela auta ze second handu ;) budu vas checkovat. at se dari :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...