Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vysoká spotřeba, nízký výkon, 2,5TD


Kou?as

Recommended Posts

Zdravím,

můžete mi prosím někdo napsat kolik má průměrnou spotřebu 2,5TD při klidné jízdě do 2500 otáček.

Nemám palubní PC.

Počítal jsem to a vycházelo mně to na 12 litrů, zdá se mi to kurňa moc.

A zdá se mi, že 130 koní by mělo i víc tahat, je to takové tupé. Turbo funguje při 2000 v tom problém není.

Ale všiml jsem si, že jsou 3. vstřiky poteklé, prosím poraďte mi. Mám r.v. 1995.

Díky moc za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, já jezdím kolem 9litrů i méně, ale jezdím pohodově, však Rimmer by mohl vyprávět jak se mu se mnou jezdí:D, jinak turbo mi spíná kolem 1900ot/min, jestli je auto tupé to nevím, ale má i nějakou váhu a na tdi motory co se do akcelerace týče moc nemá, ale mě to stačí ta pohoda a velikost za to stojí. Jinak kolega má také 2,5td a jezdí s ní hodně drsně a říkal kolem 12litrů mu to bere.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: KUBBACHER

čau, já jezdím kolem 9litrů i méně, ale jezdím pohodově, však Rimmer by mohl vyprávět jak se mu se mnou jezdí:D, jinak turbo mi spíná kolem 1900ot/min, jestli je auto tupé to nevím, ale má i nějakou váhu a na tdi motory co se do akcelerace týče moc nemá, ale mě to stačí ta pohoda a velikost za to stojí. Jinak kolega má také 2,5td a jezdí s ní hodně drsně a říkal kolem 12litrů mu to bere.:roker

hosi..ja teda nevim, kde se na ten pojem prislo ale turbo nic nespina ani neni spinane..turbo tlaci uz od volnobehu, ale teprve kolem tech 2k otacek zacina poradne zabirat...takze :))) I tech 9 litru se mi zda pri beznem jezdeni az tak akorat a vic ne..12 je mi az divne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: KUBBACHER

čau, já jezdím kolem 9litrů i méně, ale jezdím pohodově, však Rimmer by mohl vyprávět jak se mu se mnou jezdí:D, jinak turbo mi spíná kolem 1900ot/min, jestli je auto tupé to nevím, ale má i nějakou váhu a na tdi motory co se do akcelerace týče moc nemá, ale mě to stačí ta pohoda a velikost za to stojí. Jinak kolega má také 2,5td a jezdí s ní hodně drsně a říkal kolem 12litrů mu to bere.:roker

hosi..ja teda nevim, kde se na ten pojem prislo ale turbo nic nespina ani neni spinane..turbo tlaci uz od volnobehu, ale teprve kolem tech 2k otacek zacina poradne zabirat...takze :))) I tech 9 litru se mi zda pri beznem jezdeni az tak akorat a vic ne..12 je mi az divne :)

Teprve okolo 1900 otáček je za turbínkou takový tlak, že se otevře ventil na čerpadle, kterej pustí víc nafty. A tlak za turbínkou roste přibližně lineárně s otáčkami. Proto máme my, co máme plně mechanický turbodiesly, takovou tu hadičku, co vede od intercooleru k čerpadlu - ventil v čerpadle je otvíranej přímo tlakem vzduchu. U 2,5 jsou už asi elektronický snímače tlaku a ten ventil je ovládanej elektricky. To je všechno, co o tom vím já. Takže asi tak...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...