krtek 2 Odesláno 9. listopad 2015 Sdílet Odesláno 9. listopad 2015 stastie s tym kodom fakt styri jednicky to asi neboli ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-liberec Odesláno 10. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 9999 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. listopad 2015 Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 aspon ze tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-liberec Odesláno 10. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 Pokud je ten 8pin obvod v pocitaci seriovy eeprom tak ho umim precist ale chce to schema ,pak neni problem ho vyndat nacist a i treba uplne vypnout,me jeden zdejsi kolega uz poslal pocitac bez kodu,takze si stim budu hrat a dam vedet jestli to jde. Jestli mate schema ridici jednotky hodne me to pomuze,dikes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 11. leden 2019 Sdílet Odesláno 11. leden 2019 Ahoj mám sice jiný motor KFX a rok 98 novější model, ale problém nejspíš totožný. Auto jelo 30 kilometrů na STK. Tam už ale znovu nenastartovalo a jen naprázdno točí. Měl jsem to v nějakém servisu poblíž. Teď popis: Benzín tam prý jde, ale nedává to jiskru. Po zapnutí zapalování je slyšet čerpadlo, to správně tlakuje. Dnes jsme to zkusili připojit na diagnostiku, ale ŘJ motoru se nehlásila (ostatní ano). Jeden mechanik to odhaduje na imobilizér, druhý zase na mrtvou ŘJ. Dokážete z toho prosím něco vyčíst? Nejsem bohužel ani mechanik ani elektrikář. Ale zase nejsem úplně technicky zdatnej. Když jsem to tady tak četl....Opravdu při nefunkčním imobilizéru jde benzín a nejde jiskra? A hlásila by se ŘJ na Dia? Jinak jsem měl venku i snímač otáček. vizuálně vypadal ok, ale víc jsem ho nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 15. leden 2019 Sdílet Odesláno 15. leden 2019 Tak vyřešeno. Ale pro ostatní, pokud se to někomu stane. Projev: motor točí ale nechytne, žádná kontrolka navíc nebo bzučák nejsou. Při kontrole jde do motoru benzin, ale nedává jiskru. Moje příčina: pojistka F8 v kabině u řidiče. A teď to nepochopitelné- ta pojistka je na osvětlení ve voze (stropní světlo), osvětlení v kufru, rádio a diagnostická zásuvka. Fakt by mě nikdy nenapadlo, že pojistka pro světýlko ve stropnici zapříčiní, že auto nejde nastartovat A příčinou vypálené pojistky nejspíš bylo, že přes anténu do světla natekla voda, což je zrovna u 106 zcela normální....a tahle hovadina zastaví auto a samozřejmě je to teda i důvod, proč nešla napojit diagnostika Takže až vám bude 106 jen suše točit, koukněte se, jestli vám nad hlavou svítí světýlko nebo hraje rádio a případně vyměňte pojistku F8 pod volantem, je to ta pravo úplně dole, 20A. V tý Francii mají někdy fakt divný nápady, zrovna tahle pojistka přece musí praskat docela často...jenže já to světýlko mám vypnutý, rádio nemám vůbec a do kufru nechodím takže pak mi to docvaklo až s tou diagnostikou. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. leden 2019 Sdílet Odesláno 15. leden 2019 jj F8 napaji ridici modul imobilizeru, takze kdyz je praskla, nenacte cip immo a neodemkne ECU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 19. leden 2019 Sdílet Odesláno 19. leden 2019 (upraveno) Aha tak to jsem třeba nikde nevyčetl a nezjistil. Na mě to právě působilo, jako by nešel immo... Upraveno 19. leden 2019 uživatelem Radek Hurvajz Odstraněna citace !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.