lacisz Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 (upraveno) dnes na emisnej kontrole ukazalo ze mam chybu P2279 co to je mam 508 rok2011, 2.0 hdi 120Kw. dakujem Upraveno 15. říjen 2015 uživatelem lacisz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 http://www.obd-codes.com/p2279 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 23. květen 2018 Sdílet Odesláno 23. květen 2018 Zdravím. Mám prosbu, mám Peugeot 3008 1.6 THP 115 KW rv2011. Omluva za dlouhý popis ale nějak už nevím... Hlásí mi to taky tuto hlášku P2279 - závada průtoku nasávaného vzduchu a vrtule chladiče jede na max. a vypne se až po odpojení baterie z důvodu podbití. Při opětovném nastartování se hned vrtule chladiče opět sepne do max. Při aktivní diag (diagbox) mi měří skutečný tlak nějakých 600 - 650mBar a požaduje cca 400 - 450mBar. Myslel jsem si tedy, že to někde přisává vzduch do podtlaku. Odpojil jsem oba podtlaky u přívodu do sacího potrubí co jsou za škrtící klapkou a když jsem ucpal nejdřív jeden co vede od nasávaní k turbu a pak druhý tak jsem se dostal u obou případů na požadovaný tlak, podtlakové potrubí jsem dal zpět a zkoušel samostatně ucpávat každou větev zvlášť . Výsledek stejný - dostal jsem se na požadovaný tlak. Nikde jsem ale nenašel, že by mi to někde podcházelo nebo prasklá hadice od ventilového víka. Nicméně mám požadovaný úhel předstihu 25stup a na diag mi to ukazuje jen nějakých 12-14stup., sací se pohybuje cca těsně v plusu ale výfuk se pohybuje cca mínus 35-40stup., což mi připadá jako že už dost. Rozvody se dělaly už před rokem a nebyl problém. Co jsem si všiml, tak mi jde teplota klidně až na 102C a vrchní přívod do chladiče ji rozpálený ale spodní je jen vlažný a někdy zase teplý jako kdyby propustil termostat. Nechápu to. Přece tam nejsou dva termostaty ( jeden na vstupu s čidlem teploty chl. kapaliny a druhý na výstupu jak je čidlo na klimu....)? Když už tedy pustí do chladiče teplou vodu, tak termostat přeci už pustil a musí cirkulovat. Jinak se teplota někdy drží kolem 100C a někdy kolem 85-90C. Odvzdušňovací hadička je vařící takže voda tam proudí do nádobky. Zkusím vyměnit čidlo na vodu u termostatu a čidlo teploty nasávaného vzduchu. Už jsem vyměnil i čidlo průtoku nasávaného vzduchu ale výsledek žádný. Když závadu smažu a auto ohřeju zase tak kolem 100 - 103C tak se vrtule spustí ale sama nikdy nevypne s nastartovaným motorem (na volnoběh 20min.) Mohl by někdo prosím poradit Čím by to mohlo být třeba ještě. Zde na foru po zadání závady mi vyskočil jen tento odkaz, proto následuji. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. květen 2018 Sdílet Odesláno 23. květen 2018 Cislo kastle ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) VF30U5FV8BS056671. Čidlo teploty sání také vyměněno a pořád stejné. Jinak jsem si všimnul poznatku, že když mám teplotu kolem 100-105C a spustím klimatizaci tak mi to propustí vodu z chladičeˇ(spodní vývod) dál do oběhu. Je zde nějaký 3cestný ventil, který by se mohl nějak zadrhávat v souvislosti s čidlama klimy a chlad. kapaliny po aktivaci klimy? Vyzkouším ještě výměnu čidel klimy a chlad kapaliny jestli tam není nějaká dezinformace na termostatu a už mě nic nenapadá. To že to vyskakuje závadu P2279 není netěsností v systému sání ale vysokou teplotou v sání kdy se motor již přehřívá a sáním putuje tudíž vysoká teplota a rozdíly v mBarech jsou v sání za studena cca 50mBar a když je motor ohřátý na 100C tak třeba i 200mBar, proto tato úvaha. Díky za reakce Upraveno 25. květen 2018 uživatelem MJSytic po sobě následující příspěvky se necitují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Myslim si, ze 1. To ze ti pusti vodu pres chladic muze souviset s tim, ze se cely okruh zacne vice zahrivat, kdyz pustis klimu. Zacne se hrat okruh klimatizace, ktery je ored chladicem vody, takze snizi jeho schopnost chladit a taky celkova zatez motoru se rychle zvedne. Asi bych se tim nezaobiral. 2. To ze mas vyssi tlak nasavaneho vzduchu - za turbem jsem z tveho popisu pochopil, nemusi byt chybou turba ani cidel za nim, ale treba kdyby uz by spatne hodnoty davala vaha vzduchu, tak vse za ni bude posunute. Vahu mas ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) Ten rozdíl v Barech je: požadovaný 400-450 mbar, skutečný 600-650 mbar, když říkáme že atmosfér. tlak je nějakých 980mBar, tudíž je podtlak nižší. Hledal jsem váhu vzduchu a nenašel, myslím že nemá (měla by být přeci na sací větvi ne?. Má to na sací soustavě čidla: průtok nasávaného vzduchu (u škrtící klapky - vyměněno), čidlo teploty nasáv. vzduchu za intercoolerem( také vyměněno), čidlo od výdechu z ventilového víka (vyměnená celá přívodní hadice k turbu co vede od airboxu a co je do ní sveden přetlak právě od ventil. víka. Pořád stejné. Mě spíše fakt zaráží, že se voda dostane v klidu až na 102-105C ( vozidlo na volnoběžné ot.) a ventilátor sepne hned na vysokou rychlost a následně vyskočila závada P2279. Musím vždy smazat jelikož si závadu pamatuje i při vychladnutí a opětovném nastartování. Když jsem sepnul klimu při 100C ještě aby mi nesepnul ventilátor tak se právě horká voda dostala spodní hadicí z chladiče a i ventilátor jel jen na 1. stupeň výkonu a motor se začal ochlazovat, takže skoro ideální stav (tak jsem se zaradoval) ale po projetí i se sepnutou klimou stejně ventilátor na 2 supeň po příjezdu. Jako kdyby se to samo neuchladilo a byla v soustavě bublina. Ted mě tak napadlo jestli funguje správně spínání vodního čerpadla. myslím že se spíná přes přitažení elektr. výsuvného ramene na kterém je kolo a tím spojí vodní čerpadlo. To mi měnily před rokem (kolo bylo již opotřebované). Upraveno 25. květen 2018 uživatelem Petr Minar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Mas pravdu, vahu tam nikde nevidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Ještě zkusím přes Diagbox test funkčních členů i s testem na vodní čerpadlo. Uvidíme. Jo ještě jsem zapomněl zmínit, že občas mi to teď napíše závadu ASR/ABS - ale všiml jsem si že to je asi jen malým napětím na baterce, když pořád jede ten po...raný ventilátor i po vypnutí klíčku a mám elektr. brzdu. Kdyby měl ještě někdo nějaký nápad, nebo měl podobný problém budu opravdu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) 35 minutes ago, HonzaC2 said: Mas pravdu, vahu tam nikde nevidim Ty máš prosím tě dílenskou příručku na tento typ s čísly dílů i třeba? Dala by se poslat nebo někde sehnat? Upraveno 25. květen 2018 uživatelem Petr Minar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Normalne pristup do serviceboxu, se zaregistrujes a je to. Pak uz jen vzdy zadas VIN a vidis, z ceho je tve auto poskladane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 To bude asi problém :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 A v cem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) nelze se přihlásit nemám autorizaci :-) Upraveno 25. květen 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Písal ti jasne,že sa máš zaregistrovať.....ak sa bojíš tak udaj nepravdivé údaje....len si zapamätaj prístup a heslo...mail musíš relevantný...pošlú ti prihlasovacie údaje HonzaC2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) ok. Díky za nápovědu. Upraveno 25. květen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 A necituj ......len odpovedaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 31. květen 2018 Sdílet Odesláno 31. květen 2018 (upraveno) Zdravím, tak problém přetrvává, jen by mě zajímalo, zda-li někdo neví, jak správně má fungovat Elektromagnet Filtru s Aktivním Uhlím? U typu kde je ventil jen s jedním přívodem (od odvětrávací nádobky benzínu a jedním vývodem ( do sání) to nemá jít profouknout při odpojení obou stran. Zde u mého typu obr. jsou připojené 3 hadičky: 1.Přívod - z nádobky s akt. uhlím co vede od nádrže 2. Vývod - vede do sání za škr. klapku 3. přívod - od vzduchové soustavy Když odpojím hadičku 1 a 2 tak mi to také nejde profouknout což je správně a když dám test akč. členů tak při testování když spíná ventil tak mi to profouknout jde, což je také správně. Když ale odpojím hadičku 2 a 3 tak to profouknu ten ventil, zde si myslím že bych ho také neměl profouknout, když foukám do té delší hadičky co vede od vzduchové soustavy od turba. Když vše zapojím zpět a přicpu tuto delší hadičku, která saje podtlak (zde si myslím že je to špatně, že saje podtlak ), tak mi to rázem spadne na požadovaný tlak v sací soustavě 400 - 430mBar a motor se krásně uklidní a přestane mít občasné zaškubání. Není v tom ventilu nějaká membrána co pouští jen jednosměrně, kdy přebytečná tlak pouští opačným směrem k turbu a jinak je zavřený? A jinak předstih se pohyboval kolem 20stupňu což se už relativně přiblížilo k požadované hodnotě 25 stupňů, po ucpání hadičky. Nesetkal se s tím někdo nebo neví jak má tento ventil správně fungovat? Díky za reakci a servisbox mi také již funguje, což děkuji. Petr Upraveno 31. květen 2018 uživatelem Petr Minar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 5. červen 2018 Sdílet Odesláno 5. červen 2018 Tak záhada konecne vyřešena. Byl spatny ventil ktery jsem zmiňoval. Po výměně se tlak ustalil na pozadovanem. Jen kdyby s tim mel take nekdo problem. Od delsi hadicky to nema jit profouknout a nevytvari podtlak pri ucpani. Ve ventilu je opet memrana ktera nepusti podtlak od saciho potrubi dal. Myslim ze to byl i duvod proc to zralo i malinko vice oleje, jelikoz si to porad nasavalo podtlakem olejovou paru ze sani do ktereho je privod prave od ventiloveho vika. Snad to nekomu pomuze. ferinko2 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest rex38f Odesláno 12. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2018 (upraveno) Kde jste sehnal elektro ventil? Upraveno 29. prosinec 2018 uživatelem rex38f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.