Jirkap Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 http://video.google.com/videoplay?docid=6605730767077503480&q=crash%20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Móóc zajímavý. Myslel jsem, že dopadne hůř. ale stejně by to řidič nepřežil. Ten volant byl hodně blízko opěradla řidiče, ale konec konců, ve kterým autě by jste přežili náraz ve 110 km rychlosti do pevnýho betonu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 v mém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Tam je rekl bych problem hlavne v pretizeni vzniklym nahlym zbrzdenim, protoze setrvacnost je svina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Původně zaslal: Fx Tam je rekl bych problem hlavne v pretizeni vzniklym nahlym zbrzdenim, protoze setrvacnost je svina... To je taky důvod problémů při nárazu. To obrovský přetížení utrhne v těle spoustu orgánů a člověk nepřežije díky vnitřnímu krvácení. Proto jsou auta ze předu při nárazu vcelku měkký. To jsou ty deformační zóny. Ze zadu jsou auta z 99% tvrdý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 To ja vim :-) Prave proto me bavi reci nekterych, ze sierra je bezpecna nebo ze omega je bezpecna, protoze nektery nosniky jsou spis jak traverzy... Ale clovek si neuvedomi, ze kdyz se to auto nahle zbrzdi, tak je sice hezky, ze se tolik nezmuchla, ale o to vetsi problemy clovek muze mit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 No, obecně jsou vetší auta bezpečnější protože mají veliký čumák a při nárazu se má co deformovat a postupně se náraz zpomaluje. U tohoto malého auta je to náraz hned na tvrdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 A? je to jakkoliv, já bych si ten náraz nezkusil v sebebezpečnějším autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 prcek překvapil, čekal jsem že zbyde zadní kufr s nákupem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Víc než překvapující odolnost budky. To bych rozhodně nečekal. Jak tu už bylo poznamenáno, posádky by to měla asi hodně těžké přežít, ale šanci by dostala víc než solidní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 28. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Já jsem s tím autem jezdil asi půl roku a stačilo mi to... je to na zabití... a ještě v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Díky tomuhle \"autu\" dostala celá posádka naší firemní Fabie cestou po dálnici těžký záchvat smíchu, jeli jsme večer, hnusný počasí, na tachometru asi 110 a najednou nás něco předjíždí. Všichni se prostě jenom tak zběžně podívali co to je za borce, který si v takovým počasí troufá a čekali jsme kdy nás to předjede úplně. No a v tom jsme si všichni uvědomili, že už nás vlastně předjel i když pořád byl na naší úrovni. Každý čekal velký auto a proto jsme byli ze Smarta překvapený, opravdu nás to všechny rozesmálo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Pěkná rána. Nechtěl bych v tom sedět. Taky jsem čekal že celý zůstanou jen zadní světla. Dokonce u toho normálně otevřeli dveře. Udělat tohle se šáde 130, tak si myslím že zbyde opravdu jen motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 smart je velice zvlastni auto , ale do mesta na parkovani je neporazytelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Původně zaslal: Dave_k Pěkná rána. Nechtěl bych v tom sedět. Taky jsem čekal že celý zůstanou jen zadní světla. Dokonce u toho normálně otevřeli dveře. Udělat tohle se šáde 130, tak si myslím že zbyde opravdu jen motor. nene. nezbyde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 jestli ste dneska koukali na čt1 na ty rekordy,tak jeden nadšenec vytvořil rekord v narážení do vozidla v ryclosti 60km/h no docela to bylo zajímavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Původně zaslal: destiny No, obecně jsou vetší auta bezpečnější protože mají veliký čumák a při nárazu se má co deformovat a postupně se náraz zpomaluje. U tohoto malého auta je to náraz hned na tvrdo. no nevim, tahle situace je v podstate presny model toho o co se snazi Euro N-Camp, takze si najdi kolik mela bodu pri celnim narazu ta tavoje A a nebo kolik bodu melo treba novy Clio nebo 1007 a budes se docela dost divit. Ja bych radsi sedel ve 1007 nez v A6, sice ve 110 by mi to mozna nebylo nic platny, ale sance by tu byla vetsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 406 red Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Hmmm tak to je dost zajímavý sice bych v tom nechtěl sedět ale docela to ještě přežil dobře Myslel jsem že to bude podstatně horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 29. listopad 2005 Sdílet Odesláno 29. listopad 2005 Masinka : Tak to je většinou veliký omyl lidí co vidí jenom hvězdičky. Ty totiž pro různé kategorie vozidel se liší kriterii v deformačních zonach a míry zraněnění posádky. Proto 5 hvězdiček Clia není srovnatelných s 5 hvězdičkami z Lagunou. Výrobci konstruují auta přímo na pořadavky těchto SCAP testů. Renaul se na to specializoval. Ale tvrzení BMW, že jejich 3 se 4mi zvězdičkami stejně dobře ochrání posádku jako Laguna s 5ti hvězdičkami v reálné karambolové sutiaci. Deformační zony tlumí náraz a bezpečnostní prvky klece ochrání posádku a zajistí potřebný prostor pro těla posádky. A vždycky platilo aplatit bude, čím větší kára, tím líp dopadnou lidi vevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 29. listopad 2005 Sdílet Odesláno 29. listopad 2005 Ladis: BMW bohuzel neni etalon ani co do spolehlivosti, ani co do bezpecnosti... Od E46 uz je to asi srovnatelny s ostatnima a ani driv ty auta nebyly vylozene nebezpecny, nicmene napr. kupatka E36 se pri celnaku velmi rady lamou ve sloupcich, E30 bych zase videl jen velmi nerad na strese - okamzite z toho je placka... No ale to je jedno, protoze vzdycky je to o stesti. Staci naraz o 5 cm vedle a muze to naprosto rozhodnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.