Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problém s ABS


JakobR

Recommended Posts

Tak závada ODSTRANĚNA 😀😀😀 

Sehnal jsem druhou kompletní jednotku ABS , z ní jsem vzal elektronickou část, zkusil na auto a vše OK poruchy zmizely.

Tak budu jen doufat že se to znovu neobjeví.

Velké díky za snahu pomoci zejména JAROKAROVI 👍👍👍

Pavel.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skontrolovať a prečistiť všetky silové vodiče čerpadla aj kontakty v konektoroch, aj komplet vedenie vodičov, vrátane kostry samozrejme. Niekde tá chyba byť musí, nie vždy je to samotné čerpadlo ako to hlási diagnostika, ale hocijaký problém v jeho celom elektrickom obvode. Jedine že by si mal smolu a zohnal si práve také isté vadné čerpadlo, čo je vrcholne nepravdepodobné (ale nie nemožné).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím, Ještě k problému s jednotkou ABS....

Vyměnil jsem celou jednotku za jinou z vrakáče.

smazal poruchu té původní a ejhle vše OK 🙂 

Do včerejška....... Takže 19 dní a cca 600 ujetých kilometrů a zase stejná závada.

Opět bliká stopka + abs fault + brake fault....(recirkulační čerpadlo ABS/ESP - elektrická závada)

Byl jsem na "lepší diag" a ta píše kód chyby : 5381 čerpadlo recirkulace rozpojený okruh nebo zkrat na kostru nebo zkrat na plus baterie.

Je možné že "něco" na autě likviduje ty jednotky ??

Myslíte že je možné, že ta koupená jednotka z vrakáče, byla taky těsně před zhroucením ?? a prostě odešla jako ta origo na autě ??

Neví někdo co konkrétně ta chyba znamená ?? 5381 Pojistky OK, kabely zdá se taky.....

Díky moc za postřehy

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bych se zeptal. nevíte někdo, jestli se po výměně jednotky, tato nemusí nějak nakonfigurovat - přispůsobit autu ??

diag taky ještě psala, smímač úhlu volantu 12 stupňů, při jízdě po rovině.

nemůže to být tím, že to čerpadlo v jednotce, jede kvůli nějakému špatnému nastavení více než má a spálí se ?

můžete mě někdo prosím podle VIN zjistit, jestli to vůbec má ESP ?

taky to hlásí zajímavé hodnoty rychlosti otáčení kol - viz foto

no už jsem z toho špatný...

díky moc.

VIN: VF33HNFUB82904304

IMG_20200813_143038.jpg

IMG_20200813_142005.jpg

IMG_20200813_142018.jpg

Upraveno uživatelem pavel104
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super, díky. Takže ESP nemusím řešit a ta hláška s tím úhlem volantu, tím pádem nemá na jednotku žádný vliv....

našel jsem nějaké video s tímto chybovým kódem a byly špatné diody v té kostce s relátky, které zřejmě spínají čerpadlo ABS. po výměně diod vše OK......

musím se na ni mrknout, i když tato kostka byla údajně měněna.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Takže závada jedním šikovným autoelektrikářem odstraněna.Musím zaklepat,mám najeto cca 800km a nic nesvítí.

Chyba byla ve vadném relé abs.Je to taková černá krabička zepředu na pojistkové skříni v mot.prostoru.elektrikář říkal,že to tam někdo musel přidat,protože origo to tam prý být nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se na ni musím podívat, až mě to zdr. stav dovolí.

Ale zajímavé je,že to podle čísla vlastně vůbec nemá nic společného z ABS.

Když zadáš kód z té "krabičky" (relé) do vyhledávání, tak ti to najde že je to relé palivového čerpadla.......

např. tady : https://www.autodily-pema.cz/rele-palivove-cerpadlo-herthbuss-elparts-75614607?gclid=Cj0KCQjwv7L6BRDxARIsAGj-34qR5Nb8qzCUljZt3Jzc0cC8HNh-mYSlWyr1DD4UPTmzCfGDvlITbRUaAiQDEALw_wcB

Je to to, o čem se bavíme. Že jo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vo všeobecnosti konektory v Peugeote zvyčajne nezoženieš, iba celé zväzky, ale je aj zopár výnimiek, asi niektoré problémové miesta, nanešťastie ti už nepoviem či tam patrí aj práve tento konektor vďaka geniálnemu nápadu francúzov úplne zamedziť bezplatný prístup do ServiceBoxu už teraz musíš zájsť priamo do Peugeotu aby ti to zistili (určite to s radosťou urobia, čo im iné ostáva, len nie je istota, či ti to pozrú poriadne, často ani sami nevedia kde to hľadať). Ale celkom určite sa v Peugeote dajú objednať priamo PINy do tých konektorov, čo niekedy môže postačovať, lenže to sme zase u toho istého problému, nie je jednoduché zistiť ktorý tam treba objednať, a je potrebný prístup do ServiceBoxu. Inak samozrejme klasika z vrakoviska (treba poriadne prezrieť, či sa nechytá korózia, alebo či už dokonca tiež nie sú úplne v háji), plus Google, ktorý ale tiež už nie je to čo býval. Tak by bolo fajn, keby niekto poradil, kto už s tým skúsenosť má. Ak je konektor už načatý, tak nebude trvať dlho, a problémy sa budú opakovať.

To relé tam bolo doplnené až v servisoch v zvolávacej akcii, takže asi dali to čo mali na skladoch, je ale úplne jedno na akú funkciu bolo určené pôvodne, pri tom dorábaní ho použili aj na to ABS, teda ak to niekto šikovný nezamenil, dôležité je hlavne akú záťaž znesie a či má vhodné krytovanie pre dané umiestnenie.

Upraveno uživatelem 307rg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...