Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Prodej auta - bazar zamlčel veškeré vady


michals004

Recommended Posts

Cas od casu se tam objevi auto s prelakovanym dilem typu naraznik, blatnik nebo dvere. VZDY je to priznane a navic doplnene fotkama ze vsech moznych uhlu spolu s kazdou ryhou.

V te cene je taky jedna podstatna vec - zaruka. Ale kdo chce usetrit, muze jinam, moznosti je dost. Ani me neprekvapuje ze v mem okoli vice lidi vlastni z Rakaru uz druhe nebo treti auto... proc asi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na celolak si na Rakaru taky nevzpomínám, ale já bych už nekoupil auto ani s přelakovaným blatníkem :). Za ty ceny, co Mayerovci chcou, by ty auta neměly mít ani škrábanec. To že veřejně napíšou co a kde bylo lakováno je sice fajn, ale nijak to nezvedá prodejní cenu, jelikož tloušťku laku si člověk zjistí sám během chvilky. Záruka často nefunguje ani u nového auta, natož u ojetiny od překupníka. Vždy kupuju auto tak jak stojí a stejně i prodávám. Netvrdím, že prodávají špatné auta, tvrdím, že prodávají draho a mají k tomu hromadu zbytečných keců - osobní zkušenost. Dá se koupit líp od prvních majitelů, ale chápu, že né každý má čas čekat a hledat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem nabroušený, jen jsem realista. Jde o věc pohledu, na Rakaru se prodává slušný standard, nic víc. Do not jim hraje to, že v ČR je většina prodávaných aut šrot. Slušné auto se najít dá, ale chce to dost času, nervů a ježdění. V průběhu 10ti let jsem u Rakaru poptával pár aut, ale neklaplo to...nepodařilo se najít, což je OK, ale ty hodiny zbytečného žvanění (jak vozí super auta) z jejich strany byly ztrátou času. Jelikož jsem u nového auta nezůstal věrný značce, raději v tom pomlčím, aby se vlákno nezvrtlo někam jinam :). Chtěl jsem Peugeota, ale aktuální motorová nabídka spolu s cenovou politikou mě nezaujala. Možná, když bude Peugeot nabízet elektromobily :). Bezproblémové HDI jsou díky Euro6 minulostí a nové benzíny se teprve zkoušejí na zákaznících. Když to tak půjde dál, s příchodem Euro7 odpadnou i doposud bezproblémové atmosféry z východu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je celkem logické, že Rakar sežene jen to, co se kde u dodavatelů v Německu najde. Vždycky se najít nemusí, plus zájem je zřejmě větší než kapacita, takže si holt Mayer může vybírat, komu přiveze a komu ne. Díra na trhu tu evidentně je, ale nějak se nikdo nehrne ji zaplácnout, divné :D Asi to smrdí prací :P

 

Že prodávají standard za solidních podmínek a nesoutěží cenou je na jejich stránkách napsáno naprosto jasně. Zase v tom nevidím problém, dělal bych to úplně stejně. Dělá to úplně stejně i můj známý servis. Podbízet se podrážením ceny je cesta do pekel.

 

Slušné auto se najít dá, ale chce to dost času, nervů a ježdění. Ano, a také znalostí a vybavení. Pak se samozřejmě dá najít levnější kousek. To se ovšem v kombinaci s nutnými znalostmi týká jen pár procent lidí. A ti holt nejsou cílovou skupinou Rakaru, proč by taky měli být. Jeho cílovou skupinou jsou ti, co by se jinak nechali natáhnout a oškubat, protože tomu nerozumí, kdežto tady dostanou solidní službu, i když tomu nerozumí. A přesně za solidní službu a férové jednání je ochotno hodně lidí hodně solidně zaplatit, v tom je celé to kouzlo. Zdaleka ne každý hledá to za každou cenu nejlevnější, co se kde dá sebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proto jsem se snažil - když už jsem si vybral tři typy do užšího výběru - hledat v klubech a koupit auto na nějakém tom klubu. Konkrétně Peugeot-club, mondeo-klub a VWklub. Moje myšlenka byla taková, že na těch klubech se lidi aspoň trochu znají a nebudou si navzájem nabízet nějaká šméčka. Koupil jsem nakonec moje auto právě tady, auto je slušné, ovšem mám takový dojem, že předchozí majitel, dřív aktivní člen (který má doma ještě 306 a 307 tuším) se tu od té doby neukázal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, Rakar má specifickou cílovou skupinu, s tím souhlasím. Krom pár výkupů z ČR tahá téměř vše z Německa a díky cenové politice (kurzu) a provizi ty auta být levná ani nemůžou. V ČR jsou nejlevnější auta v celé EU a to jak nové, tak ojetiny do 3 let. Proto se taky tříleté ojetiny vyváží do EU (prodají se tam za vyšší cenu) a sem se tahají 5ti, 8mi a více let staré auta, po kterých je hlad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak abych se vrátil k původnímu tématu. Nedalo mi to a brnknul jsem tam, abych se na tu 607 zeptal. Takže podle pána je to auto zcela v pořádku, nic mu není, koupit a jezdit. Ptal jsem se, v jakém stavu je automat a motor, jestli je to po servisu, tak prý ne, je to ve stavu, v jakém to vykoupili, takže neví, ale vše v pořádku.

Tak takhle se dělají kšefty, pánové. Přeju jim, aby jim to někdo hodil na hlavu. Nebo ještě lépe, aby je zažaloval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sednout a jezdit to auto fakt není :) ale taky se neumím představit pokud s tím nic nedělali, zda to někdo koupí. Pozná to i člověk v který v tom nikdy nejel, že to auto škube. Ještě je možnost že ten člověk kterému jsem to prodával já to prodal dále do toho bazaru. Co jsem koukal do obchodního rejstříku tak v tom bazaru nikde nefiguruje, ale to nemusí nic znamenat. Už při koupi vyprávěl pohádky jak to má pro sebe a jak jsou 607 jeho srdcovky...

A mají v tom bazaru samé servisní hitparády, passat W8, MB S za 60tis  :D

Jinak já měl 607mu 5 let a jen jednou jsem jel na plaťáku :cool: , a krom té převodovky a teď až toho motoru se tam řešili jen běžné věci (spotřebák na podvozku, fap, a sem tam nějaký čidlo a sem tam nějaký padání do nouzáku).

 

Ostatně já jsem s prodejem více méně spokojený, prodal jsem ho na náhradní díly a bez záruky, tak jen doufám že nebudu pak už nikdy řešit toho nebožáka který si to koupí. A jestli bych za auto dostal o 10-20 tis více je už asi v celkových nákladech jedno... jen jsem čekal že pokud auto koupí s tím že ví co s tím je, že to nějak vyřeší případně aspoň zmíní v inzerátu, ale to jak psal Oddie v ČR asi bohužel nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mám strašně rád tohle video, mám na něj odkaz v oblíbených.

 

Ne že by teda obsahem bylo něco objevného, ale ten časosběr má své kouzlo a zvolená hudba ho hezky podtrhuje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reál je otravnej, trvá to dlouho. Ale nad kouzelníky rovnajícími zbořeniny pomocí rozpěry ve futrech vrat do dílny, natahujícími zbořeniny přivázáním za strom a několikerým rozjezdem apod. rozum zůstával stát už tehdy. Tohle + vlastnoruční rozebrání řady vraků na díly mě přesvědčilo poměrně rychle, že co někdy bylo bourané do nosných částí neberu, ani kdyby to opravoval všech klempířů král, natož něco slepeného z více kusů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi dva roky, co byla na Noinkách nebo kde fotka Kappy, která se po nárazu do stromu v tom sváru rozlouskla a prostě uprostřed střechy byl čistý příčný střih a auto skončilo na dvě půlky. Posádka taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...