Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P208 - klady a zápory


PEUGEOTIK307

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Mám 208 1,2  PureTech 66kW ve výbavě Active + navigace a pár kravin okolo. 

V první řadě se mi líbí design, a to i zvenku i zevnitř. Facelift se týkal sice drobností, ale i nové světlomety hlavně zezadu automobil opticky rozšířily a vypadá to celé dle mého názoru o dost lépe. Auto je šikovné, na danou třídu dost prostorné, přitom se s tím hezky parkuje a vymotává v pražských kolonách, zkrátka pro mě akorát. Ten malý volant je úžasný a strašně návykový - hodně recenzí pojednávalo o tom, jak přes něj není vidět na budíky, já měřím 1,87 cm a problém nemám, chce to najít si jenom správnou polohu. Motor na to, že je to tříválec a že to nemá ohromující výkon ani točivý moment je až překvapivě agilní, do kopce to sice moc nezrychluje, chce to hodně podřazovat a vytáčet, ale na druhou stranu zvládl i německé dálnice a tachometrovou rychlost kolem 150 - 170 km/h, takže za mě ok. Vůbec poměr cena/výbava + užitná hodnota je u tohoto auta výborný. 

Teď zápory:

- odkládací prostory - kelímky na nápoje téměř nepoužitelné. Jsou strašně blízko středovému panelu, nápoje v nich nebývají moc stabilní... Fochy ve dveřích by mohly mít tvarování pro 1,5 - 2l lahve, na přístrojové desce před spolujezdcem mohlo být alespoň vykrojení pro drobné předměty atd. Konkurence to má domyšlené lépe. 

- převodovka a řazení - to je peklo na zemi. Za 9 let jsem najezdil mnoho desítek tisíc km s různými vozy, starými, novými, různých značek různých zemí původu, dokonce jsem kdysi jeden čas řídil i 206ku, ale tohle jsem nezažil. Když jsem četl o nepřesné kulise řazení, pravda, čekal jsem to horší, ale i tak se občas netrefím na pětku atp., nicméně to ještě není to nejhorší. Na to, že to má být především městské auto, tak rozjezdy nebo popojížděčky v kolonách, to je něco co buď s tímto autem neumím já, nebo je to chyba inženýrů z Peugeotu. Rozjezd bez cukání je mission impossible, auto jakoby samo přidává plyn (zřejmě aby to nechcíplo), takže to vytáčí motor jak kdybych včera dodělal autoškolu a v 9 z 10 případu to stejně "poskočí". Navíc ta dvojka je tak blbě postavená, že ve spojení s tím, že auto do 2000 otáček nedělá vůbec nic, mi nejednou způsobilo trable například když dojíždíte do kopce ke kruhovému objezdu, nic nejede, takže chcete plynule přidat plyn, no ale teď co zařadit. Narvat tam jedničku, tak to k tomu objezdu doskáčete, a na dvojku to zkrátka do toho kopce nepojede. Takže si pohrát se spojkou, trochu to vytúrovat, narvat tam teda tu jedničku a nějak to projet, ale je to šílený. Spojka zabírá téměř až nahoře, takže jsem si musel připomenout rozjezdy do kopce s ručkou (s VW není absolutně potřeba), navíc nevím čím to je, ale někdy jako bych nedošlápnul spojku, přitom mám pedál až na podlaze, a nejednou jsem takhle řadil přes zuby. Jednou v zácpě při neustálém přeřazování z jedničky na dvojku a zpět se mi dokonce stalo, že jsem měl pedál spojky na podlaze, auto sebou šíleně škubalo, až jsem musel vypnout motor a nastartovat znovu. Zkrátka celou převodovou skříň bych z toho auta nejradši vyhodil (6M je prý už v pohodě). 

- segmentový displej mezi budíky - kolik proboha Peugeot ušetřil na tomto řešení? Proč už nemůže dávat do všech verzí monochromatický grafický displej? Tento segmentový zobrazuje akorát rychlost (proč, když mám hned vedle klasický tachometr???), najeté km a trip popřípadě servisní interval. Kde jsou hodiny? Aktuální spotřeba? Dojezd? Navíc i ten segmentový displej umožňuje zobrazení těchto informací, segmenty tam na to má. Myslím, že si v Peugeotu řekli, že veškeré info jsou na centrálním dotykovém panelu, tak proč je dávat před řidiče. Absolutní nesmysl, který popírá logiku posunutí budíků nad volant (tj. aby řidič při řízení nemusel odvracet zrak od situace před vozem, tak teď musí odvracet zrak někam na středový panel, aby zjistil, kolik je hodin. Proč???). 

- umístění OBD - koupil jsem si od T-Mobilu krabičku "Chytré auto"  a problém je, že není kam dát ani s dodávaným prodlužovákem. Zkrátka nezavřete plastový kryt pod volantem, takže mi tam plandá. Proč to nenechali v té přihrádce před spolujezdcem??? 

- chromované "ozdoby" - jednou jsem myl a leštil auto, přičemž jsem si nemohl nevšimnout, že veškeré pseudo chromované části karosérie jsou z obyčejného plastu, který se ještě ke všemu viklá (např. nápis Peugeot v rámečku masky chladiče). Přijde mi to směšné a už nyní mě zajímá, jak to bude vypadat za pár let. Na druhou stranu mi přestalo být líto, že nemám tyto "chromované" lišty i pod bočními okny, jako to mají vyšší verze. 

- tvrdé plasty v interiéru - jsem zvyklý si loket opírat o hranu dveřní výplně (tam, kde začíná boční prosklení). Při dlouhých cestách mám po chvíli tak odkrvenou ruku, že tu ruku pak několik minut rozhýbávám. Nicméně v této třídě je to bohužel standardem. Jinak zpracování interiéru je ok, dokonce je tam místy i náznak měkčených plastů. 

- reproduktory - dobré tak na přehlušení vysavačového zvuku motoru (na druhou stranu odhlučnění překonalo má očekávání). 

- kufr - absolutně postrádá nějaké členění, háčky... Teda dva háčky na tašky tam jsou, ale to si nějaký inženýr/designér dělal asi srandu, jelikož taška vám z něho spadne už po zabouchnutí dveří. Cokoliv tam dáte, tak vám po kufru lítá. Auto se ještě v zatáčkách poměrně dost naklání, takže rány z útrob kufru jsou na denním pořádku. 

- loketní opěrka - na to, že se za ní připlácí relativně vysoká částka, tak vypadá, jak kdyby do toho auta ani nepatřila. Je potažená takovou koženkou zvláštní barvy, která se nikde v interiéru neopakuje. Jinak já jsem na loketní opěrky zvyklý, takže pro mě je to povinná příplatková výbava :) 

- ovládání stěračů - když máte zapnuté stěrače, dojedete do cíle, vypnete motor, tak stěrače dojedou do výchozí polohy (po vytáhnutí klíčku se dá chvíli ovládat i stažené boční okénko), takže to je ok. Problém je, že když poté opět nastartujete, tak se stěrače nehýbají, takže je musíte vypnout a zapnout znovu. Už několikrát jsem si takto spustil ostřikovače zadního okna. 

To jsou za mě zatím asi všechny mrzutosti. Jinak mám "trnavské lvíče" opravdu rád, je to příjemný vůz i na dlouhé cesty, nejdál jsem s ním byl v Ženevě a nebolely mě záda i přes to, že sedačky jsou o dost měkčí než např. u koncernu VW. A je zkrátka nádherný :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, s 1,2 jsem jezdil týden, abych se rozhodl, zda 1,2/1,6 BluHdi: nakonec přece jen po 25 letech s ropáky zvítězila opět nafta. S pár věcmi bych souhlasil, 1,2 se docela snaží, ale opravdu si sama přidává, takže rozjezdy jsou občas komické. Možná že se s tím dá po čase sžít. Řazení mi jde OK, jen 4 jde trochu jakoby ztuha nebo zadrhává. Původní audio jsem zcela zavrhl, zvuk byl absolutně příšerný. Budíky mne vyhovují, obzvláště velká čísla rychloměru. plasty celkem Ok, loketku nemám, orig. ji nyní měli u nás za 2500 výprodej, ale nějak se mi do ní nechtělo. U nejvyšší výbavy allure bych ji čekal již ve standardu a to nemluvím o bederní (v Grande Punto jsem ji měl elektrickou :-) ) Chormy jsem po první zimě všechny "cídil", už chytaly pěkně "lišku" - jsem zvědavý, jak budou vypadat za pár let.  Jinak spotřeba na dálku (třeba ČBu-Pelhřimov-Havlíčkův Brod-Pardubice ne při loudavé jízdě -90-100-110) je mezi 4,1-4,2 L/100. Vysloveně eko jízda 80-90 v rovinatém terénu není problém 3,5L/100.  Ovládání stěračů je takto prostě standard, BSI to tak ovládá, mě to přijde logické, než nechat zapnuté stěrače a po startu je nechat šmejdit po suchém okně. Pokud by Tě zajímala obšírnější recenze, je tady http://moje.auto.cz/peetan/p208.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Mám  208  5P  1,2 Pure Tech 82k + kožený volant, "teplé" sedadlo, zadní parkovací asistent s kamerou.... Je to můj první Peugeot.

O předešlé vozidlo jsem přišel v důsledku havárie dvou zaparkovaných vozidel (soused nezatáhl ruční brzdu) a tak jsem sháněl něco nového abych necpal peníze do letitého modelu. Chtěl jsem spíš zas něco menšího, hatchback, byl jsem nejdřív u konkurence ale bez nějakého nadšení. Do AutoDakaru v TP jsem zašel vlastně spíš jen omrknout ceny a nabídku, pro porovnání. Oranžová 208 mi hned padla do oka a uvedená cena také, vzhledem k té výbavě.

 

Tenhle model se mi z vnějšku prostě líbí, francouzi zjevně nepodceňují design a to ani uvnitř. Když jsem usedl za volant připadal jsem si jako v jiné galaxii (před tím jsem zkoušel Fabii), nejen s ohledem na líbivost ale i pohodlí. Četl jsem mnhokrát o nemožnosti správně nastavit volant a vidět přitom na "budíky", NESMYSL! Nastavil jsem si sedadlo, i výškově, pak volant a vše nádherně štymuje. Podotýkám že měřím 180cm, jestli má někdo 2m a to jak na výšku tak v pase, problémy zřejmě mít může. Ten malý volant je vyloženě návykový. Měl jsem Pažouta doma jen jeden den a v práci na noční jsem sedl do Nissana.. vážně jsem si připadal celkem trapně, jako když držím kolo od traktoru. Vzhledem k výkonným posilovačům řízení se tyhle menší volanty budou snad objevovat častěji. Tak zvaná kaplička s přístroji umístěná hned pod čelním sklem je další terno, dle mého, výrazně zvyšuje komfort.

Motor mi celkem vyhovuje, jeho projev je na tříválec kultivovaný a 82k mi taky stačí. Jezdím sám či ve dvou, vyjímečně ve vícero lidech ale upřímně, 208 žádné rodinné vozítko není. Při předjíždění si to chce trošku naplánovat nebo zkrátka podřadit a trošku víc vytočit. Popravdě, snažím se jezdit víceméně dle předpisů, což znamená že jsem spíše předjížděn. výhodou je u tohohle motoru sympatická spotřeba, mám najeto 3.000 a dlouhodobý průměr 5.8 mi přijde fajn, jezdím spíše kratší trasy. Dnes ráno jsem vyjel na trošku delší trať, 75km tam a 75km zpět, průměrná rychlost taky 75 a spotřeba pod 5 litrů. To mi přijde supr. Stejně úžasný mi přijde že motor nemá START/STOP systém, jsem nadšen! :super  Vážně, absence téhle "vychytávky" mně vyloženě blaží.

Převodovka je jednoznačně nejslabší článek řetězu. Ať budete číst jakékoliv výtky k tomuto modelu vždy to asi bude subjektivní, převodovka si kritiku ale zaslouží. V dnešní době by řazení mělo být přesnější, to bez debat. Musí se s tím dost rozvážně, v nízkých rychlostech pouštět spojku pěkně zvolna. Při rozjíždění si jednička kdyžtak přidá trošku plynu, asi aby to nechcíplo, je to zkrátka tříválec a ten má svá omezení. Přijde mi první stupeň moc dlouhý, je to ale o zvyku a přizpůsobení stylu jízdy. Řadím obvykle až u 3k otáček ikdyž počítač napovídá o dost dřív.

Apropos počítače... centrální displej s rádiem, bez navigace, zobrazující prostor za vozidlem při zařazené zpátečce. Zadní kamera je prostě super, doporučuju všem i u krátkého hatchbacku. Zadní okénko není příliš velké a jeho spodní hrana je dost vysoko, u supermarketu nemáte šanci při couvání zahlédnout za vozidlem malé děcko. Kamera má široký rozsah jak do stran tak i vertikálně. Navigaci v paketu nemám, ta o d Peugeotu byla i terčem nějaké kritiky. Já navigaci nechci, před cestou do neznámých končin se připravuji a prohlížím mapu na netu což mi dává i výhodu prostorové orientace, nechci se spoléhat jen na elektroniku. Rádio sice mám, řekl bych že zní dobře ale jsem jedinec citlivý na zvuky a při jízdě miluju klid. Takže ho obvykle nepouštím a včera jsem dokonce přišel na to jak displej "uspat" aby při noční jízdě nerušil jeho svit.

Mohl bych psát o zhoršeném výhledu kvůli silným A sloupkům ale to je trend i u jiných značek zapříčiněný snahou o větší bezpečnost posádky, s tím se nedá nic dělat, stejně jako s trendem tříválcových motorů.

U zadních sedadel mi přijde trošku komická prostřední opěrka hlavy. Nedovedu si představit tři dospělé osoby na zadních sedadlech, leda tak děti a to jen do velikosti nedosahující hlavou na opěrku. Peugeot se dle mého neměl snažit dělat z 208 rodinné auto, je to ale jen můj pohled na věc.

Nastupování, jak v předu tak vzadu, by prospěla madla nade dveřmi (uvnitř samozřejmě :) ), třeba to není možné kvůli hlavovým airbagům, nevím.

Model který mám je s rezervním kolem. Žádná lepící sada, nikoliv dojezdové kolo, nýbrž plnohodnotné páté kolo. Neznám nic snazšího než dát auto na hever, vyměnit kolo a jet dál za svým cílem s tím že až bude chvilka dám to do servisu zalepit. Jsem asi staromilec a navíc jsem už párkrát kolo měnil takže toto řešení považuji za nejjednodušší. Rezerva je samosebou pod podlážkou kufru který v této třídě považuji za velmi prostorný.

 

Závěrem... dvěstěosmička má nějaké mouchy dané konstrukcí, tříválcovým trendem i převodovkovým diletantstvím. Nicméně jsem za svého Pažoutka rád  a je to prvně kdy rád také jezdím, dříve jsem to považoval za nutnost, dnes za určitou seberealizaci. Konec přesunům z bodu A do bodu B a bezpečné jízdě zdar!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 THP 6 kvalt co mám je docela slušně přesná. Ale stejně jako u předešlého VTi je třeba na trojku do vyšších otáček podřazovat buď pomaleji, nebo s meziplynem, jinak se ozve synchron. Trochu nechápu, ale asi je základ konstrukčně pořád stejnej...

Jaroslave, proč tě tak blaží, že auto nemá Stop/Start? Nijak nereju, jen mně zajímá názor z druhé strany. Mně se třeba líbí, že když stojím 2 minuty na semaforu, tak stojí i motor. Kdyby to tak mělo každé auto (nebo to lidi nevypínali), tak by na velkých křižovatkách opravdu ubylo smradu. Auto počítá čas, po který byl motor vypnutý a za krátkou městskou trasu třeba kolem 5km to dokáže udělat i několik minut. Já si na to dokonce zvyknul tak, že když se druhým autem (kde S/S nemám) stojím na křižovatce a vím, že ještě pár minut stát budu, tak motor vypínám ručně.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to tak že když vím o delším čekání ten motor zhasnout mohu. Ale nemusím. Už jsem se několikrát dostal do kolony že šlo opravdu jen o popojíždění / postávání kdy auto stojí třeba deset vteřin apod. Než bych se skrze inkriminované místo dostal, motor by zhasl třeba osmkrát, nebo patnáctkrát a to znamená že by tolikrát musel i naskočit.A v takových chvílích člověk ani neví jestli se to (kolona) dá do pohybu za pět vteřin nebo deset. Nemůžu si pomoct ale jsem přesvědčen že to není dobré ani pro baterii ani pro startér a bůhví jestli to ve výsledku něco přinese ekologii (to by jistě bylo na mnohahodinové diskuse). Žiju v doměnce že pro motor je zkrátka dobře když se s ním příliš "nemrcasí" ...nastartovat, chcípnout, nastartovat, chcípnout, nastartovat...

Když je v autě přepínač kdy si mohu tento styl (START/STOP) zvolit, je to OK, jakmile mi ho ale někdo vnucuje natvrdo, je to u mně velké mínus.

 

Ještě abych doplnil svůj původní popis, při opravdu rychlé jízdě (130) je to dost hukot, něco vítr, něco motor ale ze všeho nejvíc podezřívám podvozek, jsou totiž dost rozdíly v hluku podle toho po jakém povrchu se jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad "pětimístná" a "sedmimístná" auta:

tady každý očekává, že auto bude mít počet plnohodnotných míst. U francouzských a italských auto je filozofie opačná: potřebujete vyjímečně odvézt tento počet lidí? Tak se tak naskládejte, nějak to vydržte, ale není to zakázáno, je to prostě na vaší úvaze.

Anebo buďte "zásadoví" a pátého pošlete pěšky, autobusem, vlakem, nebo jeďte ještě jednou.

Taková situace se vyskytuje docela často, hlavně jízdy na oběd, na oslavy a z oslav, kolik řidičů nebude pít a kolik lidí odvezou. Já už takto jel několikrát třímístným Partnerem, a vydrželi jsme to.

PS: mmch, 607 je dost velké auto a pro pět lidí prakticky nanic. Zadní sedadlo má prohloubení pro dva sedící, takže když tam sedne doprostřed třetí, tak ti dva se svezou na něho a celou cestu sedí nakřivo. Stejně tak např. Superb. To uvádím je pro ilustraci, že všechno může být jinak...

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak víte, koupil jsem v 2011 new pežota 207 a po 2 letech ho s 16 tisíci KM prodal, nebylo to špatné auto,  byla to špatná koupě--prostě mi nevyhovovalo, chyba byla i ve volbě motoru 1.4 benz., ale hlavně jsem byl najednou bez auta (havárie) a 207ma  byla v salonu okamžitě k dispozici ,potřeboval jsem auto ze zdravotních důvodů..., jinak i v práci a rodině mám dost příkladů, kdy prodali zánovní auta, protože ho už  prostě nechtěli ;)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Dnes jsem se byl jen tak projet, pro radost ...a taky jsem se potřeboval uklidnit.:nevim  Najeto 150km, mně ta dvěstěosmička prostě baví. Nikdy před tím jsem to neudělal, vždy to byla jízda jen za nějakým cílem.

Asi je to směšné, není to supersport ani to nemá šestiválec ale jen polovičku, jsem hold skromnej, no. :)  Lehké, pohodlné,  dobře ovladatelné přemisťovadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Jaroslave, můj příběh jak jsem přišla k Peugeotu 208 je hodně podobný, moje předchozí auto bylo Hyundai I 30 CW a přišla jsem o něj totálkou (syn ho zrušil, naštěstí bez zranění všech zúčastněných). Chtěla jsem něco menšího a úspornějšího než původní Hyundai I30, takže volba nakonec padla na Peugeot 208.

Mám stejnou výbavu, vyhřívané sedadlo bylo úplně top na žebříčku požadavků, couvací kamera je výborná vychytávka, třebaže jezdím spíš po venkově a tady se ještě dá parkovat a couvat v dostatečném prostoru. Bez navigace se obejdu, resp. mám v mobilu a cestu do neznáma si taky předem prohlédnu. Cena mi také přišla docela vstřícná v poměru výkon, výbava/cena.

Nemám žádný problém nastavit si pohodlně sedadlo a volant, naopak se mi malý volant dost líbí. Co se týká převodovky, už jsem řídila horší (i když starší) auta.

Co mi trochu vadí (než to vychytám) je trochu traktoroidní zvuk tříválce při přidávání plynu. Předjíždět jsem si ještě moc netroufla, ale popravdě ani předchozí auto nebylo žádná rychlá saň. Očekávám tedy nějakou úsporu, zatím se s ním učím.

S rádiem tedy mám trochu problém, ráda ho poslouchám a v Peugeotu 208 je to slabý článek. Ve srovnání s předchozím autem je to dost hrůza.

S počítačem se ještě učím, nepřišla jsem na to, jak udržet na displeji informaci o okamžité spotřebě, dokážu si to zobrazit, ale rychle se to vrací na původní obrazovku. Jinak asi OK.

S nastupováním, resp. vystupováním mám občas problém, prostě ta "díra" je menší než u předchozího vozu a mám trochu omlácenou hlavu :-(. Kufr - moc prostoru tam není, ale stačí, ovšem absence jakýchkoliv úchytek mě dost irituje. Ten tzv. háček je naprosto na nic, nedrží na něm ani igelitka. Tohle ještě musím nějak doladit, vše pak po kufru lítá.

Co mě ale točí úplně nejvíc, je, že nový interiér hrozně SMRDÍ. Chvilku se to dá vydržet, ale po cca hodinové cestě jsemse cítila naprosto otráveně z výparů kdovíčeho. Doufám, že to brzo vyprchá, nejde to ani vyvětrat.

Co závěrem - jak jsem psala poměr cena/výkon srovnáním s ostatními modely v kategorii je uspokojivý, snad se potvrdí úsporný motor, a hlavně to snad brzo vyčichne :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 11. 2017 at 22:51, Lenča11 napsal:

S nastupováním, resp. vystupováním mám občas problém, prostě ta "díra" je menší než u předchozího vozu a mám trochu omlácenou hlavu :-(

Jo jo, naučil jsem se tam lézt zadkem napřed :) , už na to mám gryf a je to v poho. Já úchytky v kufru nikdy nepoužíval, mám z Lidlu skládací přepravky, skoro vše dávám do nich. Mimochodem, s origo tapecírunkem v kufru reagují suché zipy, já tam mám ochrannou plachtu takže to řeším těmi přepravkami.

"vůně interiéru" = tady je to asi hodně individuální, mně to skutečně vonělo novotou ale jen velmi slabě, dnes uvnitř necítím už vůbec nic. Někde jsem četl článek o tom že je interiér origo bez jakéhokoliv zápachu a že se tam ta "novota" přidává, že by to někdo přehnal? Tedy nevím jak moc je to pravda a zda to Peugeot skutečně dělá.

Ten traktoroidní zvuk je holt charakter tříválce, co se dá dělat. Doporučuju nenaslouchat "našeptávači" řazení, to by se pak člověk nedostal z nízkých otáček. Pozoruju ale že když jedu delší dobu a je to pěkně rozjetý a zahřátý, začíná to spíš příjemně šumět (překvapivě). Je to ale při stabilní vyšší rychlosti na trasách kde se pořád neřadí. Takže ne moc často :nevim 

Mám najeto 4,5k a dlouhodobá spotřeba je ustálena na 5,8. Taky bych rád na displeji sledoval okamžitou spotřebu ale vždy to za pár vteřin zmizí, trvale to asi zobrazovat nejde.

Asi mám nestandartní  proporce těla ale nevyhovovala mi přední opěrka hlavy, tlačila mi hlavu dopředu tak jsem ji vyměnil za jinou z 207. Teď je to pohodlné (nepsal jsem to už někde?).

 

Přeji do budoucna zábavnou a bezpečnou jízdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Jsem 4 měsíce novým majitelem 208 1,2 (66kw)  rv 2013 najeto poctivých 37000 žádná stočenka nebo bouračka historii auta znám.

Je zde někdo z Kladna kdo má 208 a svezl by mě v ní? Auto je super nemohu si na něj stěžovat,ale ten podvozek při tlumení nerovností  je fakt tragédie.  Každá sebemenší nerovnost a já mám pocit že se auto rozpadne bouchá to někde od přední nápravy. Už 2x jsem ho dával kvůli tomu do servisu, jednou měnili pravý stabilizátor, ale žádná změna,  podruhé si nebyli jistí co by měli vůbec měnit, že je tam všechno v pořádku, tak jestli je to normální, nebo jsem jen z hýčkanej ze svého předchozího auta mazdy 6 rok výroby 2003.

Ale měl  jsem i fabku druhé generace, vw polo a nikdy to taková tragedie nebyla.  Případně jestli má někdo zkušenosti, kde by mohl být problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si tedy na podvozek 208 stěžovat nemohu, jezdím s novými auty jiné značky a ty jsou nastaveny daleko tvrději a každá nerovnost je znát - ne že by něco bouchalo, ale auto prostě skáče :-) Proti tomu mi 208 přijde komfort sám a žádné negativní zvuky jsem nezaznamenal - najeto nyní 29tkm.. Nevím, zda to může být dáno i motorizací, 1,6 nafta je na předek určitě těžší. Jediné co mohu 208 vytknout, je jízdní stabilita v ostrých zatáčkách - typu kruhový objezd a výjezd z něj - tady na rozdíl od jiných aut srovnatelné velikosti a konstrukce podvozku tu jistotu necítím, takže rychlost je nutno trochu více přizpůsobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 11. 2017 at 22:51, Lenča11 napsal:

Co mi trochu vadí (než to vychytám) je trochu traktoroidní zvuk tříválce při přidávání plynu.

Musím souhlasit s Lenčou, v těhle menších modelech (108, 208, 301) mi ten PureTech přijde trochu až skoro dost hudrující.

 

V 4. 11. 2017 at 22:51, Lenča11 napsal:

Kufr - moc prostoru tam není, ale stačí, ovšem absence jakýchkoliv úchytek mě dost irituje. Ten tzv. háček je naprosto na nic, nedrží na něm ani igelitka. Tohle ještě musím nějak doladit, vše pak po kufru lítá.

A tohle je moje skoro už posedlost. Nevěřil bych, že mě budou někdy zajímat háčky v kufru, ale poté, co jsem si zvykl nákupy rozvěsit v 308 (2012) na háčky a nestarat se, nepřestávám kroutit hlavou, že v 308SW (2016) nemám ani jeden. Tím spíš mě potěšilo, že v nedávno zapůjčené 208 háčky byly. Ihned mě ale nadšení přešlo, když jsem zjistil, že díky sklonu a tvaru na tom nedrží naprosto vůbec, ale lautr nic, a to ani v klidu. Takže stále platí - hobbymarket a dodělej si sám(a).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...