buki Odesláno 26. listopad 2005 Sdílet Odesláno 26. listopad 2005 Zdravím, mám problém. Při přidání plynu se ozve od přední pravé strany kovové ,dost hlasité klepnutí jednou nebo dvojité hned zasebou.Pak je ticho.Dělá to jen když rychle zaakceleruji,při pomalé akceleraci je ticho.Dělá to, když jedu rouně,ale i v zatáčkách,když rychle přidám plyn.Taky stejný zvuk slyším na hrbolech nebo přes koleje.Teď jsem zkoušel podle návodu zde na fóru jezdit rychle pod plynem do kolečka ostré zatáčky na obě strany a ticho po pěšině,žádné rachtání ani klepání.Myslíte,že by to mohly být ty silenbloky? Prachovky mám rok nové a neporušené. Díky za rady .Buki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. listopad 2005 Sdílet Odesláno 26. listopad 2005 Může bouchat výfuk do nápravnice, může být volné uložení stabilizátoru, a řada podobných věcí. Poloosa (homokine?ák) to nebude, to by cvakalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 27. listopad 2005 Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 taky bych zkouknul čepy. ale ty to nejspíš nebudou. mě něco podobnýho dělal krajní silenblok stabilizátoru. ale nevim jak to je řešený u tvýho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 27. listopad 2005 Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 a nemuze to byt utrhly horni silentblok motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. listopad 2005 Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 Taky, a nebo i ten spodní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buki Odesláno 27. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 Děkuji všem za rady.Jdu to zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor.sk Odesláno 28. listopad 2005 Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 Skusenos? za 5 100,- . Po pridaní plynu na 1 - 2-ke krátke zavrčanie. Inak nič. Stihol som ned tým rozmýšla? asi 4 hod. t.j. 8 km aj s prestávkou, nejazdím tak pomaly. Zrazu lup rapídne zníženie výkonu asi 4 sec. a motor mrtvý. Bola tma, tak som nad tým nelaboroval. Takmer slzy v očiach a po takmer infarktovom dni,, toto\". Myšlienka ventily a valce bola takmer jasná. Po od?ahu prvé info utrhutý vrchný držiak motora. Hovorím si,lepšie, ako čierna mora. Druhé info držiak ceý, ale utrhnuté šróby toho držiaka pod rozvodm, tým naklonenie motora a opretie remenice roznodu o držiak a zástava motora. Najhoršia varianta, motor von. Nakoniec zhodili rozvody, kôli placu, neako vyšrobovali, dali dokopy ešte vymenili manžetu poloosi popri tom aj jedno ložisko ktoré bolo poču? asi pol roka a celkom som si myslel na celú poloos. No nešľaktrafilo by Vás niekedy?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.