Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sytičovo stádečko


MJSytic

Recommended Posts

Jj, kecal bych, kdybych tvrdil, že jsem se trochu nebál :aut Hlavně večer, když tam byli po 3., bylo znát, že už je to moc nebaví a moc se s tím nemazlili. Ale mají to v ruce, takže dobrý :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže 508 se povedlo úspěšně rozmrazit a následně nás spolehlivě zase odvezla domů. Ale nadávala u toho teda jako špaček :D

Byl to pro ní opravdu šok, když naměřila -272°C :D

To, že jsme zase po cestě koupili několik zásahů šutrem, už ani psát nebudu :grr

IMG_20200208_155947~2.jpg

IMG_20200209_105649~2.jpg

IMG_20200209_105727~2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé je, že to chytlo jako nic :D Naskákaly tam ještě nějaké chyby, ale vše přechodné. Předpokládám, že to bylo způsobeno tím, že baterka byla po Webastu ve stavu 11,6V a já potom nastartoval (i to měření otáček je nesmysl. 2842, když to stálo na volnoběh? ):myslim Teď jsem to vše smazal a i po testovací jízdě je klid :)
Příští hory jedeme s 308, ta není tak rozmazlená :aut 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím. Většinou s tím problém není :myslim Max. to hodí hlášku, že bylo vytápění přerušeno z důvodu nízkého napětí baterie. Což byl i tenhle případ. Ale motor i interiér to vyhřát zvládlo :) 

4dny to stálo v mrazu a přes noc bylo kolem -15°C. Asi se od toho nedalo čekat, že to projde bez vztekání :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Webasto ma nastavenou hranici pro vypnuti nejakych 11,6V myslim, ale kdyz uz to ma baterka za par, tak z tehle hodnoty uz se nevzpamatuje a je konec, skutecne to pak dopadne jednim zatopenim a naslednym nenastartovanim. Bude to chtit asi novou a pravidelne ji pak hlidat pri delsim stani a pripadne dobijet ze zdi, kdyz klesne pod 12,6V. V pripade @MJSytic bych uvazoval o pronajmu baterky, na ten jeden tyden v zime a jeden tyden v lete na dovcu to je v pohode, jinak v garazi muze 508 stat bez aku 😛:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě nedávno řešil něco podobného... Auto startovalo bez problému, i v -10 chytlo na brnk, neměl jsem žádné podezření, ale hrozně rychle padalo do economy mode, člověk párkrát otevřel kufr a měl smůlu. Baterka Exide cca 4 roky stará i na zátěžáku měla slušné hodnoty, ale neměla volty, resp. velmi rychle spadla klidně i pod 12V. Asi načatý nějaký článek nebo tak něco.Po výměně za novou jsem ještě economy mod neviděl :D 

Ale co koukám, tak MJ tu má asi před rokem výměnu za novou.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterka je stará necelé 2 roky (duben18) a je "obyčejná". Celou dobu dostávala záhul od "inteligentního" dobíjení, takže určitě v top stavu nebude :nevim Každopádně zatím v pohodě startuje a zima končí, takže žádnej stres. Ekoteroristické dobíjení jsem zrušil, tak věřím, že příští zimu ještě dá. Jak píše Ferry, v nejhorším si nějakou na ten jeden týden půjčím :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 2 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...