Print Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 První prohlídka proti prorezavění je u osobáku po 4 letech od uvedení do provozu. pak každé dva roky až do stáří 10 let. MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 Tohle je důležité info. MJ, zkontroluj si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 Vše je napsáno a popsáno v servisní knížce ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 18. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2018 JJ, je to vše v servisce, kterou mám v elektronické podobě uloženou u servisáka Federal Cars, který tam už nepracuje Já jsem mimo, takže budu odrezovávat samo-domo Poučení pro ostatní včetně Milana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 19. červen 2018 Sdílet Odesláno 19. červen 2018 Jenom pro ilustraci, jak mají vypadat spary před lakováním. Nové dveře na Yeti - výměna na záruku, puchyre v ploše. Nevím, proč tohle francouzi nedělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. červen 2018 Sdílet Odesláno 19. červen 2018 Proč asi šetří....to mě jen utvrzuje ,že další auto Peugeot nebude Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. červen 2018 Sdílet Odesláno 19. červen 2018 Myslíš, že je to jinde lepší? Nedělej si iluze. Každý výrobce dnes šetří. Milan+, ozzy56 a Rikic339 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2018 Jéé, že jsem to sem dával Jedny dveře ze 100tis ks 508, který měly třeba už vadu z výroby a teď to vylezlo a dělá se z toho nějaká tragédie Teď jsme měli doma novou 308 GTi a ta má ve spárách normálně gumový těsnění kolem dokola. Ideální řešení. Nedostane se tam ani voda a ani bordel Edit: Tak to těsnění má i stará 308, tak nevím proč je 508 bez něj Schreek, MilanF1 a Rikic339 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 3. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 Blíží se 6. narozeniny, tak jsem dnes 508 vyměnil (po 13 měsících a 7tis km) olej a filtry (krom naftového, ten až příště). A jelikož korozi dveří jsem ošetřil, vrhnul jsem se na zadní lemy. Co k tomu dál dodat. Je to pro mě zklamání Čekal jsem, že tam něco bude, ale tohle je po 6 letech úlet. Nečekal jsem, že bude 508 takhle odfláknutá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 Co? Takhle na lemech nevypadá ani moje dvacetiletá 306ka. Hold doba šetření. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 3. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 NJN, jsou to prostě matláci. Je to vydřený od těch kobercových podběhů. Se do toho pěkně to blátíčko s pískem zažere, a pak to brousí a brousí, až to probrousí Všude jsou tam napatlaný metráky tmelu na spárách, což je fajn, ale kdyby tím stříkli i ty lemy zevnitř, alespoň v místech, kde se to dotýká s tím podběhem, tak se to prodře nejdřív za 15let To samé na tom přechodu blatník/nárazník. V té mezeře zůstávají nečistoty a jak ten plast pracuje, tak to brousí a brousí... Teď abych ještě sundaval zadní nárazník, abych ty kraje opravil, když už to dělám radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 to nejvíce člověka nasere--auto stojí hromadu peněz a oni to na takových místech odrbají tím, že tam nedají tmel, nebo nějakou ochrannou vrstvu plastizolu za pár korun !!! Charlie 1, Hafity, MilanF1 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 když šulej 508 vlajkovou lod tak jak musí vypadat ty levnější modely? ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 (upraveno) Ty tam máš kobercove podbehy? To je špatně, ty se nasaknou vodou a drží na sobě špínu. A že to 306 nemá? Tam je ještě poctivý pozink. Já mám odloupnou barvu na předních blatnicich od nárazníku, několik let a téměř se to nezvětsuje, koroze minimální, zinek to dal nepustí. Ani to nebudu řešit, není důvod. Tohle by stačilo vyvoskovat... škoda. Upraveno 3. červenec 2018 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 3. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 No já myslím, že je tam nemám jen já Myslím, že jsou ve všech novějších Peugeotech Jasně, že jsou naprd. Mám v plánu takhle odstrojit i 308 (taky tam jsou koberce), tak jsem zvědavej, jak to bude vypadat. Letos jí bude 10let, ale myslím, že na tom bude mnohem líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 kluci nechci vám brát iluze ,ale náklady na výrobu nových modelů se "optimalizují" napříč všemi automobilkami.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 ja z preventivnich duvodu se taky chystam striknout hjondeee, ze zustane doma co nejdele je jiz vice nez jasne takze neni duvod cekat na prekvapko .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2018 Aktuálně znovu pátrám po zdroji úniku oleje. Již dříve jsem podezříval gufero (viz starší příspěvky), ale teď zase nevím. Je reálné, aby se to nějak z gufera dostalo až k turbu Asi mi nezbude nic jiného, než to vše pořádně omýt, aby se to konečně už mohlo vyřešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 25. červenec 2018 Sdílet Odesláno 25. červenec 2018 Jestli máš olej až na turbu, soustředil bych se na hadicku k němu. Zkus ji osahat jestli máš už novější pancirovou nebo starší gumovou, pokud nahmatas gumu, tak neváhej a měň. Jsem jen přes mobil,tak ti to neukazu, ale je to hadička co jde středem turba... Výměna je až na hrozný přístup celkem v pohodě i finančně to není žádný drama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2018 Hadičky jsem kontroloval a obě jsou suché. Jedna je obalená v "alu" a druhá bez obalu. Ale kolem nich je sucho. No budu pátrat dál Schreek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.