Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308SW 1.2 130k Style


Nemesis

Recommended Posts

  • O 11 měsíců později...

Zdar, prečítal som celý príbeh a pozerám, že väčšinu problémov si mal ako ja :D

Vŕzganie nápravy, poškodený remeň, hrdzavé zadné brzdy + z mojej skúsenosti by som pridal ešte odtrhnutú fóliu na šoférovej kľučke v interéri, nedržiaca krytka zrkadla v slnečnej clone na šoférovej strane.

Na margo brzd, ja som menil už všetky 4 asi pri 50t km, najskôr zadné a o pár mesiacov aj predné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

 

Nazdar,

 

Auto má aktuálne pár mesiacov po servise a 140 000 km.

V jari 2020 prehnil spoj na radiátore klímy, ako som zistil tak bežná vec.
klíma proste prestala ísť a ešte aj samozrejme uniklo všetko chladivo, myslím že okolo 400 EUR von oknom.

Cez zimu odišlo vyhrievanie sedadla spolujazdca, teraz v lete to budem riešiť.

Takisto budem zrejme ďalší rok meniť komplet brzdy.

Tvoje problémy ma ešte nepostihli ale všetko už pôjde z vlastného vrecka, auto má už 7r ale ide stále ako hodinky, dokonca s pôvodnou baterkou, už len čakám kedy odíde :D

Som veľmi spokojný s tým motorom, spotreba výborná, motor krásne drží.

Rád by som vymenil čelné sklo lebo je pôvodné a je doškriabané jak čert po x zimách kedy sa škrabalo + rovno v zornom poli mám priehlbinu od kameňa ktorá mi vadí, ale nevadí mi natoľko, aby som vysolil ani neviem koľko za nové čelné sklo.

Aspoň už viem, že do ďalšieho auta chcem okrem iného aj vyhrievané čelné sklo, aby som ho v zime nemusel škrabať.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Dnes som objavil kvalitné hnitie. 

Dvere vodiča sú na tom horšie ako dvere spolujazdca. 

Pár týždňov dozadu boli vystriekané rezistínom, no podľa všetkého už je neskoro. 

Nečakal som, že 7r auto bude takto hrdzavieť, normálne som zhrozený. 

Taktiež na dverách vodiča vidno na laku malé hrbole, najskôr to bude vydutý lak pod ktorým je hrdza. Až sa bojím to stlačiť, že sa to odlúpne. 

Čo sa dá s tou hrdzou robiť? 

 

20220729_183659.jpg

20220729_183524.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

147 000 KM znova RIP rozvodový remeň.

Vydržal 72 000km a 4 roky.

Podľa výrobcu sa má meniť po 100 000 km / 6 rokov.

Jedna radosť s tým autom.

 

Zas zasral sitko olejového čerpadla, nízky tlak oleja, atď atď, predbežná cena opravy 1300 EUR.

Tým že je auto staršie ako 6 rokov, výrobcu to už nezaujíma a všetko si platím sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si pamatuju s jakou pompou to uváděli v reklamách 😉, prý vesmírná technologie 😯, ale dobře--nikdo není dokonalý, kdo nic nezkouší, nic nezkazí :myslim, ale postavit se k tomu tak, že si tu ostudu bude muset platit majitel auta je nehoráznost, přitom výrobce má úplně jiné ceny při odstraňování těchto ,,nepodarků'' :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Charlie 1 napsal:

No ono macet rozvodovy  řemen v oleji to byl taky nápad proč nezůstali u klasiky řetězu nebo normálního řemen bez oleje?asi aby měli co opravovat….

Protože proto https://www.auto.cz/technika-mokry-rozvodovy-remen-85809
Prostě ekomagorismus způsobuje zoufalé činy inženýrů a ještě zoufalejší činy těch, co o tom rozhodují :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...