Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308SW 1.2 130k Style


Nemesis

Recommended Posts

Dnes auto po 2. garančnej prehliadke, menený olej, brzdová kvapalina, všetky filtre a sviečky, dezinfekcia klímy, total 417 EUR.

Popri tom mi opravili nahlásené vŕzganie zadnej nápravy - Peugeot na to vyvinul striekaciu penu v spreji, ktorá sa tam niekde nastrieka. Znie to smiešne, uvidíme, ako to bude fungovať.

O 2 týždne idem ešte raz, budú riešiť LSPI - detonačné spaľovanie, vraj je na to nový soft RJ no chcú tam kontrolovať niečo viac, nie len nahrávať nový soft.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujala mě ta zmínka o stříkací pěně do zadní nápravy. Vypadá to alespoň jako pokus... ale... Když jsem totiž byl naposledy ukázat vrzadlo v servisu, říkali mi, že kromě původního pokusu měnit zadní nápravy, což pomáhalo jen na chvilku, se objevil ještě pokus s jakousi pěnou, údajně snad aplikovanou na korejském trhu, a že ani tam se nejednalo od trvalé řešení. Tak jsem zvědav na vývoj u tebe. 

No každopádně já jsem dostal od Zákaznického servisu Peugeot Citroen DS odpověď, že na eliminaci popisovaného chování výrobce intenzivně pracuje a momentálně je prý již spuštěna "zkušební verze" tohoto postupu, kterou ale, bohužel, není zatím možné použít v ČR. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to som naozaj zvedavý, možno to je dočasné riešenie, dokedy neprídu s niečím trvalým.

Každopádne, mám záruku predĺženú na 4 roky, takže akonáhle sa to vŕzganie ozve znova, okamžite im to dávam naspäť.

Nevieš náhodou, čo je tá skúšobná verzia? Či nový diel alebo pena resp. iná verzia peny než bola aplikovaná v kóree?

Ani by ma neprekvapovalo, keby na slovenský trh tlačili práve to najlacnejšie a najodfláknutejšie riešenie.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Rieši to technik, ktorý o tom dosť veľa vie a v podstate jediné riešenie, čo peugeot ponúka je prehratie špecializovaného SW pre LSPI.

Okrem toho odporúčajú už len tankovať N98 a vyššie.

Od prehratia som už nejaké tie KM najazdil,, no tento rok sa mi to prejavilo menej ako 10x takže neviem posúdiť, či to problém vyriešilo, od prehratia SW to nepozorujem vôbec.

Tankujem už však viac ako pol roka len N98.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zvedavý čo to bude, hoci mám tretiu prehliadku pred sebou, tam sa menia sviečky, aj mi hovorili, nech si kúpim ich aditivum ktoré sa dáva pred výmenou oleja, že to rozpúšťa Carbon, tak som zvedavý a hlavne naštvaný, že si človek kúpi benzín a má väčšie problémy s motorom ako diesel a nehovorim cena benzínu 100 oktanoveho u nás je cca 1,45€...potom napíšem čo mi robili, za mesiac idem do servisu na 45 tis.km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 měsíce později...
V 31. 7. 2017 at 19:08, StibTo napsal:

O tom detonačním spalování pak prosím ještě napiš, protože TO je přesně problém down-sized benzínů. Alespoň co jsem zatím četl. Díky.

Tak je to průser spíš všech přímovstřikových motoru s turbem se vstřikováním do valce....:bacha

je zajímavé že koncern tsi se spalovaním CNG problém nemá...asi je to spjaté s čistotou CNG oproti benzinu s  biosložkama...

no každopádně je to tím ,že aby se s tim down-sizingem dalo jezdit  levně musí se podtáčet a jezdit do v nizkých otačkách kde efektivita spalovaní nebude ideální,a když se jezdí normálně mezi 2000-3500otáčkama tak ono to má papírovou 5,5 a v realu to jezdí za 9 litrů jak 2.0..:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesúhlasím.

Ja s tým autom nejazdím na spotrebu a nikdy nenechávam otáčky klesnúť pod 2000, tam sa už ten trojvalec necíti dobre.

Po meste 55km/h len na 3. stupni to je tak ľahko nad 2000.

Okresky 100km/h na 5. stupni, na 6. stupni už má zas príliš málo otáčok.

Minimálne párkrát do týždňa správne zohriaty motor vytočím niekoľkokrát do obmedzovača na 2. a 3. a priemernú mám 6.6, pričom veľa jazdím v meste.

Trasy mimo mesta za 5.5 - 5.8 za hore uvedeného štýlu jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Máme za sebou 50 000km.

S autom som stále spokojný, nedávno sa objavila závada motoru stále niekoľko minút po studenom štarte, servis nakoniec vymenil čidlo, ktoré meria uhol pootočenia vačky alebo niečo podobné.

Tankujem už minulého marca len N98 a občasné škubnutie pri akcelerácii sa úplne vytratilo.

Keďže auto zažíva už svoju tretiu zimu, musím povedať že čelné sklo je strašne mäkké.

Má na sebe už milión mikroškrabancov a aj slušný počet väčších škrabancov.

Bočné sklo u spolujazdca mi zas skrášľuje dlhý šrám, kde sa asi medzi škrabku a sklo dostalo zrnko špiny pri škrabaní minulú zimu.

Najradšej by som ich obe vymenil ale za tie prachy mi to nestojí.

Záruku som kupoval 4r/100 000km a vo štvrtom roku budem určite dokupovať ďalšie rozšírenie na ďalšie 2-3 roky.

Predsa len, je to Peugeot.

Pred zimou začal vypadávať PP basový reproduktor, servis ma uistil že kabeláž je v poriadku, lebo elektrika ide najprv do basového a z neho do výškača a výškač hrá v pohode.

Hádajte čo, po pár mesiacoch začína vypadávať zas. :myslim

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Dnes pri 57 000 urobená prehliadka po 3 rokoch.

Vymenený olej, všetky filtre, urobená geometria, vydezinfikovaná klíma.

Nahlásil som technikovi, že ešte stále, z času na čas, pri zrýchľovaní, auto stratí výkon na cca 1 sekundu - detonačné spaľovanie.

Na moje prekvapenie technik povedal že peugeot na to spravil zvolávačku a presne na detonačné spaľovanie majú nový soft RJ, ktorý to má riešiť.

Nahrali to, tak dúfam že sa to už neobjaví.

Takisto som nahlásil občasné vypadávanie PP reproduktoru, technici taktiež našli nejakú chybu a objednali nový káblový zväzok (predtým bol neúspšene menený reproduktor).

Tretia vec čo ma štvala bol gumový vŕzgavý zvuk pri točení volantom, majú na to postup, premazali tam to čo bolo treba a už to nevŕzga.

Suma sumárum, vyriešili všetko čo som chcel, takže super.

 

cena servisu: 301 EUR

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prečítal som celý príbeh, pozerám, že si s autom na tom rovnako ako ja.

Tiež mám 130k 1.2 1/2016, style,  momentálne najazdených 28 000 km a už sa menili komplet zadné brzdy (doštičky + kotúče) - vraj to je normálne. 

Náprava mi tiež neskutočne vŕzga, objednaný som na vytlmenie nejakou penou, tak uvidíme čo to spraví. Minulý týždeň mi nahrávali nejaký nový soft rádia

V zime mi zatekalo do ineriéru, menila sa nejaká súčiastka klímy + peľový filter.

Vidím, že nie som sám, kto s týmto autom problémy :D

Ešte otázka na teba, nemáš pocit pri priraďovaní, že 1. prevodový stupeň si niekedy ťažšie sadne do kulisy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veľmi málo, stalo sa mi to asi len do 5x odkedy to auto mám. Stále pomohlo zaradiť iný stupeň resp. spiatočku a znova 1.

Celkovo nové peugeoty majú na hovno nastavené zadné brzdy, stačilo by pár percent brzdnej sily navyše a všetko by bolo OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...