tata Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 Při startování se mi nerozsvítila kontrolka žhavení. Po delším hledání jsem zjistil že je spálené relé žhavení.A ani po jeho výměně se kontrolka nerozsvítía nejde nastartovat.Pojistky jsou OK Do svíček proud jde. Asi bude závada někde na drátech. Nevít e někdo ,kde sehnat scema na 806 1.9 tdi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 a co zarovka v pristrojovce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 Hel, ta?ko, napiš sem mejla, a? ti můžu aspoň něco poslat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 Ty si zase Voš?ajz papal vtipnou kaši viď? Když někdo píše, že mu to nestartuje, tak to kurwa asi nebude žárovkou v přístrojovce ne? :D:D Už to nehul.... K tématu... Pokud ti jde proud do žhavicích svíček a auto nestartuje, tak bude potíž buď ve svíčkách samotných - v těhle zimách stačí kolikrát i jedna vadná a už to jde špatně natočit. Pokud to nejeví absolutně žádnou snahu chytit, tak si oměř, jestli ti jde napětí na típací elektroventil - je na čerpadle. Pokud ne - tak tam neteče nafta a navíc může být v loji i ten venti a nakonec můžeš už mít motor řízen elektronicky - nevim, jak je to u 806tek. Napiš víc info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 muhehe, no jo, nejsem dieslovej to az pristi auto mozna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 26. listopad 2005 Sdílet Odesláno 26. listopad 2005 Původně zaslal: Hics Ty si zase Voš?ajz papal vtipnou kaši viď? Když někdo píše, že mu to nestartuje, tak to kurwa asi nebude žárovkou v přístrojovce ne? :D:D Už to nehul.... K tématu... Pokud ti jde proud do žhavicích svíček a auto nestartuje, tak bude potíž buď ve svíčkách samotných - v těhle zimách stačí kolikrát i jedna vadná a už to jde špatně natočit. Pokud to nejeví absolutně žádnou snahu chytit, tak si oměř, jestli ti jde napětí na típací elektroventil - je na čerpadle. Pokud ne - tak tam neteče nafta a navíc může být v loji i ten venti a nakonec můžeš už mít motor řízen elektronicky - nevim, jak je to u 806tek. Napiš víc info. Koukám nová image nahý baby a odpor k trávě Hele myslíš, že je tam podobné relé jako na HDi ? Tam se žhaví jen na chvilku.... Stačí ale odpojit čidlo teploty motoru a žhaví to hezky dlouho. Pak už se dá i něco měřit , nebo sledovat. Co já vím relé žhavení na HDi třeba nemá vůbec pojistku. Alespoň sem me ní nikde nepřišel.. sice jsou silné pojistky vpředu v motoru, ale žádná ke žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.