Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padá nafta (ale hooodně) RHR - vyřešeno


Guest Chozeluizskuner

Recommended Posts

Aha, takže tam ma tři zpětný ventily :)

Trochu jsem s tim experimentoval a zjistil následující:

  • když cupuju (novej naname) balonek a mam vyplej motor, tak nasává a vyfukuje bubliny zpátky směrem k nádrži (to by ale znamenalo, že buď tam zpětnej ventil není, je rozbitej, nebo je tam netěsnost) - jde to vidět v tý průhledný hadičce před balonkem. Nejdřív bublinu nasaje. Nikdy ho nenacupuju do tvrda
  • když nastartuju a cupuju za chodu, tak před balonkem bubliny nevidim, ale za tou nádržkou s palivovým filtrem jdou vidět bubliny, jak lítají k motoru
  • pak to chcípnu a balonek z nějakýho důvodu nacupuju do tvrda
  • po minutě už je zase měkkej

Podle mě to netěsní před balonkem, možná přímo na tý trubičce na začátku balonku, jenže nevím, čím ji dotěsnit. Když balonek zmačknu a pustim, tak při tom nasávání jde vidět, jak tudy jdou dovnitř malý bublinky vzduchu. Ale nevím, jestli to dělalo ještě předtím, než jsem se do toho začal hrabat 🙂

Čím to teda utěsnit?

Nebo mám pro jistotu koupim celej origo balonek i s hadičkama za 2500 Kč.. to se mi zdá docela zlodějna?

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prostě musíš najít místo, kde to bere vzduch--já vím, lehce se řekne, hůř udělá, většinou pomůže překlenovat jinou hadicí postupně úseky paliv. potrubí a tím zjistíš, kde je chyba

mechoš v autorizáku nafasuje potrubí s balonkem, vymění a když to nepomůže, hledá a mění díly dál..., vždycky si zdůvodní, že to bralo vzduch tudyma, ale nebere v potaz cenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, gaff.cz napsal:

Nebo mám pro jistotu koupim celej origo balonek i s hadičkama za 2500 Kč.

No to ale jistota není.... Přisává to vzduch většinou v napojení.... Někdy stačí přitáhnout hadicové spony, někdy pomůže ty spony vyměnit a někdy pomůže zkrátit ty konce, které už jsou vymačkané.... No a jak už to tak bývá, někdy kombinace....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl nafťáka, tak jsem postupně zjistil, že žádný bálónek (já měl tedy pumpičku na filtru) při provozu a ani při výměně filtru nepotřebuju.... Utvrdilo mně v tom i to, že spousta nafťáků ho tam nemá.... Ale pozor! Píšu o starých komůrkáčích! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak díky, všechno si zapisuju a zkusim sám nebo s technikem.

Citovat

@Hafity Místo balónku vlož ten malý průhledný filtřík, jak jsem psal....

Tohle si moc neumim představit, neměl bys nějakej obrázek?

Jen ještě jedna věc, ten zpětnej ventil jsem dal asi špatně, tj. mezi balonek a tu nádobku s naftou a palivovým filtrem. Takže když vezmu nádrž jako začátek palivové soustavy, vlastně ZA balonek.

A nepomohlo to. Představoval jsem si to tak, že před vypnutím motoru tím zpětným ventilem oddělím tu zavzdušněnou část, nafta bude za ventilem bez bublin a na nastartování bude stačit. Neznamená to teda, že na tý části okolo balonku nezáleží? A že je chyba i někde u toho palivovýho filtru nebo ještě dál? Filtr jsem měnil, dával jsem purflux

Co bych zjistil, kdybych ten zpětnej ventil dal PŘED balonek? Tj. mezi balonek a nádrž?

 

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obrázek bohužel nemám, ale ráno jsem našel v garáži jeden nepoužitý, co bych tam dal já.... Filtron PS822.... Zpětný ventil funguje jako dioda.... Nafta teče jen jedním směrem.... Pozor na polohu.... Některé fungují jen v určité poloze!!! Záleží na konstrukci.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem to celý přetěsnil mezi nádrží a nádobkou s palivovým filtrem:

  • Když ty hadičky, kde je balonek, odpojim od nádobky s palivovým filtrem (přívod) a ucpu hadičku prstem, tak je balonek furt tvdrej jak beton, takže tam už mi to těsní dobře
  • Když odpojim hadičku až za palivovým filtrem, ucpu vývod z filtru prstem a mačkam balonek, tak je taky jak beton a úplně cejtim, jak je to napěchovaný, takže to není ani nikde v tý nádobce.

Je to někde mezi nádobkou a čerpadlem, možná dokonce rovnou na tom výstupním konektoru, kterej jsem ucpal prstem

Nafta mi podle mě neteče, to bych našel flek pod autem, tak nevim nevim, protože dál už se sám asi nedostanu

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 1 rok později...
  • O 1 rok později...

Mám též problém u Peugeotu 308sw 1.6 HDI rok 2008 praskla mi hadička od nafty na spatečku po opravě auto za studena nedrží volnoběh a špatně chytá když chytne tak hned chcípne musím jít napumpovat a ohřát motor jinak zdechne za tepla vše ok ... pak startuje normálně... Za radu bych byl moc vděčný 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...