Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padá nafta (ale hooodně) RHR - vyřešeno


Guest Chozeluizskuner

Recommended Posts

ventil je na cerpadle ,cerpadlo je tusim CP2 alebo CP 3 a funguje uz trochu  zlozitejsie  nez starsie verzie trochu som vcera patral ako to cele funguje 

animaciu som nasiel aj toho ventila (volume flow regulator valve),len moc anglicky neviem a nevidim nikde prepad na tom ventile takze nesom si stopro isty ci to cez neho moze padat ak by bol netesny 

ak si nasiel netesnost tak sa najprv zameraj na nu  prikladam animaciu toho cerpadla s ventilom 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ... Diagnostika nic neukázala. Vyměnil jsme palivový filtr spolu s těsnícím O kroužkem za originál... Namazal hezky olejem ať si sedne a zašrouboval, nacvakal konektory , odvzdušnil , projel a teď uvidíme co zítra ráno... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám se taky do spolku padající nafta, nový pal.filtr Purflux, vyměněné o-kroužky na koncovkách co jdou do filtru a z filtru. Když je teplo,chytne hned, jakmile teplota jde po nulu třeba třikrát do týdne chytne skoro hned,jindy déle točí. občas po startu hned chcípne. Při přidání plynu jdou vidět bublinky v hadičce za filtrem, před filtrem bez bublinek, kde mám ještě hledat problém? Už nevím jak na to přijít. Děkuji za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže report: V pátek jsem se naštvala odpoledne ještě vyměnil palivový filtr za origo "origo koupen v Peugeot Hruška Ov" ale na značku se mně neptejte... Nic jsme tam nenašel kromě nálepky s logem Peugeot a Citroen original parts a nějaké označení... Pokud by někdo chtěl fotnu krabičku jestli najdu... Každopádně poznatek z výměny.. Starý O kroužek se mi zdál z jedné strany už zploštělý, nejspíše z důvodu toho jak byl namontován.. Nicméně jsem dal nový filtr i O kroužek , odvzdnušnil , projel a v sobotu ráno pokus numero 1) Nažhavit na 2x , otočení a start na 1* .... auto stálo 12hodin.. venku bylo -2 .. 2) dneska ráno ... po 20 hodinách stání -3.. opět 2x nažhavit a na první škrt ....

 Závěr: nerad to přiznávám, ale vypadá to, že všechny ty dny strávené v garáži, vymýšlení a otravovaní všech okolo má na svědomí pitomé těsnění palivového filtru... 

Takže startu zdar a snad je to už za mě vše :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Stačilo nezačínat od konce... Kór když jsem to tu psal, že mi pomohlo vyměnit filtr (přesněji těsnění). Origo filtr je značka PURFLUX

Upraveno uživatelem Chozeluizskuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Jojo, dnes už se tomu "směji" ;) Četl jsem to a věděl jsem to, ale podvědomě jsem nedůvěřoval tomu zacvakávacímu konektoru co jde do filtru a ještě balónku, ke kterému jsme se pořád podvědomě vracel s pocitem že ho neumím domačkat do tvrda... Hold. láska je krásná a slepá... :D  A k autům obvzláště :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Jinak co se týče toho "origo" filtru... Nedávno mi to nedalo...a teď jsem vyhazoval krabičku a prolezl jsem ji ze všech stran a o "Značce Purflux" ani slovo... Ani na filtru nic nebylo.. Nějaké čísla a šipka a to bylo vše... (to není narážka, pouze můj myšlenkový posun) . A včera jsem koukal do fa. a tam je pouze napsáno filtr bla bla bla a cena... :D  Máte někdo reálné foto toho vašeho  origo filtru, či krabičky...  ? :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎29‎.‎12‎.‎2016 at 19:54, Schreek napsal:

Je, musi to drzet. Novy balonek ztvrdne jak beton behem druheho zmacnuti... 

Pokud je balonek ko tak vetsinou propouští zpětným ventilem kudy právě i padá nafta.

Jak moc má být ten balonek tvrdý? Ptám se proto, že taky mám v zimně trochu horší starty a musím vícekrát startovat než to chytne. Balonek jsem zkoušel namačkat a je poměrně tvrdý. Na první zmáčknutí je měkčí, ale pak ztvrdne, ale stejně ho můžu vždycky alespoň o 1 -2cm zmáčknout než ztvrdne. Je toto normální stav, nebo mi to taky padá buď přes balonek nebo u filtru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

To máš ok. Však u 2.0 je u VT čerpadla průhledná hadička, tak se podívej jestli nafta slejzá..

Jestli ale nazýváš trochu horší starty to, že startuješ na několikrát, tak nevim co jsou pak špatný starty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych že to chytne hned. Zatím jsem to vyzkoušel jen jednou dnes ráno. Ráno to zase zkusím a dám vědět jestli je to fakt lepší. Taky se podívám na tu hadičku jak  píše Chozeluizskuner jestli nafta skutečně padá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je start lepší, bude vada ve ventilcích, které jsou součástí balonku (samostatně nelze koupit), tam může být příčina, proč nafta padá...,když nový balonek namačkáš, je dlouho tvrdý, tzn., že nepustí naftu do nádrže, starý (špatný) balonek se vyznačuje tím, že ho pomačkáš, on  sice ztvrdne, ale za chvíli je opět měkký, v podstatě to není vada balonku, ale jednoho z těch ventilků v něm

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze muj ranni start vypadal nasledovne, balonek byl na prvni zmacknuti mekky, na druhe uz byl tvrdy. Pak jsem nastartoval na poprve a hned. Takze nafta trochu pada a budu resit vymenu balonku a pro jistotu i palivoveho filtru. Koukal jsem na ty balonky a  nasel jsem jeden ktery ma prumer nasazovaci trubicky 8 mm. Palivova hadicka by mela mit 7,5mm podle informaci z tohoto vlakna. Myslite ze to tam nasadim bez nejakych redukci ci jineho bastleni aby to dokonale tesnilo? Hadicku samozreme stahnu svorkou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gormen: Jenom zareaguju na to: "Dvakrát nažhavim, při -3°C". Tomu nerozumím, to jako otočím klíčkem, rozsvítí se spirálka žhavení, vypnu klíček, znovu zapnu a startuju? Proč???

Upraveno uživatelem brutall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...