krtek 2 Odesláno 13. leden 2017 Sdílet Odesláno 13. leden 2017 (upraveno) ventil je na cerpadle ,cerpadlo je tusim CP2 alebo CP 3 a funguje uz trochu zlozitejsie nez starsie verzie trochu som vcera patral ako to cele funguje animaciu som nasiel aj toho ventila (volume flow regulator valve),len moc anglicky neviem a nevidim nikde prepad na tom ventile takze nesom si stopro isty ci to cez neho moze padat ak by bol netesny ak si nasiel netesnost tak sa najprv zameraj na nu prikladam animaciu toho cerpadla s ventilom Upraveno 13. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 13. leden 2017 Sdílet Odesláno 13. leden 2017 Takže ... Diagnostika nic neukázala. Vyměnil jsme palivový filtr spolu s těsnícím O kroužkem za originál... Namazal hezky olejem ať si sedne a zašrouboval, nacvakal konektory , odvzdušnil , projel a teď uvidíme co zítra ráno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 A jak to dopadlo? A originál je jaký výrobce palivového filtru?L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motli Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Přidám se taky do spolku padající nafta, nový pal.filtr Purflux, vyměněné o-kroužky na koncovkách co jdou do filtru a z filtru. Když je teplo,chytne hned, jakmile teplota jde po nulu třeba třikrát do týdne chytne skoro hned,jindy déle točí. občas po startu hned chcípne. Při přidání plynu jdou vidět bublinky v hadičce za filtrem, před filtrem bez bublinek, kde mám ještě hledat problém? Už nevím jak na to přijít. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 Takže report: V pátek jsem se naštvala odpoledne ještě vyměnil palivový filtr za origo "origo koupen v Peugeot Hruška Ov" ale na značku se mně neptejte... Nic jsme tam nenašel kromě nálepky s logem Peugeot a Citroen original parts a nějaké označení... Pokud by někdo chtěl fotnu krabičku jestli najdu... Každopádně poznatek z výměny.. Starý O kroužek se mi zdál z jedné strany už zploštělý, nejspíše z důvodu toho jak byl namontován.. Nicméně jsem dal nový filtr i O kroužek , odvzdnušnil , projel a v sobotu ráno pokus numero 1) Nažhavit na 2x , otočení a start na 1* .... auto stálo 12hodin.. venku bylo -2 .. 2) dneska ráno ... po 20 hodinách stání -3.. opět 2x nažhavit a na první škrt .... Závěr: nerad to přiznávám, ale vypadá to, že všechny ty dny strávené v garáži, vymýšlení a otravovaní všech okolo má na svědomí pitomé těsnění palivového filtru... Takže startu zdar a snad je to už za mě vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 15. leden 2017 Sdílet Odesláno 15. leden 2017 (upraveno) Stačilo nezačínat od konce... Kór když jsem to tu psal, že mi pomohlo vyměnit filtr (přesněji těsnění). Origo filtr je značka PURFLUX Upraveno 15. leden 2017 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 Jojo, dnes už se tomu "směji" Četl jsem to a věděl jsem to, ale podvědomě jsem nedůvěřoval tomu zacvakávacímu konektoru co jde do filtru a ještě balónku, ke kterému jsme se pořád podvědomě vracel s pocitem že ho neumím domačkat do tvrda... Hold. láska je krásná a slepá... A k autům obvzláště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Jinak co se týče toho "origo" filtru... Nedávno mi to nedalo...a teď jsem vyhazoval krabičku a prolezl jsem ji ze všech stran a o "Značce Purflux" ani slovo... Ani na filtru nic nebylo.. Nějaké čísla a šipka a to bylo vše... (to není narážka, pouze můj myšlenkový posun) . A včera jsem koukal do fa. a tam je pouze napsáno filtr bla bla bla a cena... Máte někdo reálné foto toho vašeho origo filtru, či krabičky... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikysedliste Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Já na krabičce taky mám jen čísla ale vím jistě že na filtru bylo napsáno Purflux a po výměně taky musím potvrdit lepší starty ted jde motor na škrtnutí. Ale že by to bylo tím těsněním? nezdálo se mi že by bylo jiný oproti tomu co sem tam měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Je to Purflux Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 V 29.12.2016 at 19:54, Schreek napsal: Je, musi to drzet. Novy balonek ztvrdne jak beton behem druheho zmacnuti... Pokud je balonek ko tak vetsinou propouští zpětným ventilem kudy právě i padá nafta. Jak moc má být ten balonek tvrdý? Ptám se proto, že taky mám v zimně trochu horší starty a musím vícekrát startovat než to chytne. Balonek jsem zkoušel namačkat a je poměrně tvrdý. Na první zmáčknutí je měkčí, ale pak ztvrdne, ale stejně ho můžu vždycky alespoň o 1 -2cm zmáčknout než ztvrdne. Je toto normální stav, nebo mi to taky padá buď přes balonek nebo u filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 To máš ok. Však u 2.0 je u VT čerpadla průhledná hadička, tak se podívej jestli nafta slejzá.. Jestli ale nazýváš trochu horší starty to, že startuješ na několikrát, tak nevim co jsou pak špatný starty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Brizan když pomačkáš balonek, chytne to hned? myslím, jestli to pomačkání pomůže, nebo je to jedno a startuje furt stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Řekl bych že to chytne hned. Zatím jsem to vyzkoušel jen jednou dnes ráno. Ráno to zase zkusím a dám vědět jestli je to fakt lepší. Taky se podívám na tu hadičku jak píše Chozeluizskuner jestli nafta skutečně padá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 (upraveno) pokud je start lepší, bude vada ve ventilcích, které jsou součástí balonku (samostatně nelze koupit), tam může být příčina, proč nafta padá...,když nový balonek namačkáš, je dlouho tvrdý, tzn., že nepustí naftu do nádrže, starý (špatný) balonek se vyznačuje tím, že ho pomačkáš, on sice ztvrdne, ale za chvíli je opět měkký, v podstatě to není vada balonku, ale jednoho z těch ventilků v něm Upraveno 8. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 9. únor 2017 Sdílet Odesláno 9. únor 2017 Takze muj ranni start vypadal nasledovne, balonek byl na prvni zmacknuti mekky, na druhe uz byl tvrdy. Pak jsem nastartoval na poprve a hned. Takze nafta trochu pada a budu resit vymenu balonku a pro jistotu i palivoveho filtru. Koukal jsem na ty balonky a nasel jsem jeden ktery ma prumer nasazovaci trubicky 8 mm. Palivova hadicka by mela mit 7,5mm podle informaci z tohoto vlakna. Myslite ze to tam nasadim bez nejakych redukci ci jineho bastleni aby to dokonale tesnilo? Hadicku samozreme stahnu svorkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. únor 2017 Sdílet Odesláno 9. únor 2017 origo balonek je i s potrubím za fantasmagorickou cenu, takže zkus dát ten neorigo, ale jak píšeš, musí to dokonale těsnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 Normálně hadičku nahřej zapalovačem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 ponořit do horké vody je lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 (upraveno) Gormen: Jenom zareaguju na to: "Dvakrát nažhavim, při -3°C". Tomu nerozumím, to jako otočím klíčkem, rozsvítí se spirálka žhavení, vypnu klíček, znovu zapnu a startuju? Proč??? Upraveno 10. únor 2017 uživatelem brutall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.