Schreek Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Je, musi to drzet. Novy balonek ztvrdne jak beton behem druheho zmacnuti... Pokud je balonek ko tak vetsinou propouští zpětným ventilem kudy právě i padá nafta. Řešení už jsem popsal výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 (upraveno) No, vidím to tak, že zkusím jít cestou výměny balónku nebo zpětný ventil... Opravte mně jestli to říkám blbě... Když to někde nakuchnu tu hadici, vsadím zpětný ventil a bude to fungovat, je to cajk... Pokud ne, a bude to stejně na čiču jako do teď nebo nedejbože hůř, tak stejně nezbude nic jiného než prostě koupit origo vedení jak psal @Schreek... Edit : balńek fakt neztvrdne ani Boha... teď jsem to zkoušel opět.... Upraveno 29. prosinec 2016 uživatelem Gormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 balonek má jen jednu polohu--nesmí být obráceně, zpravidla jsou na něm šipky, jak má palivo jít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Nebudem sa prieť ,ale ak balon namačkám ,tak kameň to určite neni,trochen to povolí,dokonca ak ho budem neustále tlačiť tak ho pomaličky aj stisnem. Možno to znamená že to prepúšťa ,neviem ,ale auto štartuje na brnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Nevíte, jaký má vnitřní průměr palivová hadice co jde k balónku ? Ta černá tvrdá.. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Nemam moc funcni šupleru, ale cca 7,5mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 před 10 hodinami, baffy napsal: Nebudem sa prieť ,ale ak balon namačkám ,tak kameň to určite neni,trochen to povolí,dokonca ak ho budem neustále tlačiť tak ho pomaličky aj stisnem. Možno to znamená že to prepúšťa ,neviem ,ale auto štartuje na brnk. To se klidně hádat budu, kam myslíš, že bys tu naftu tlačil? Myslíš, že bys tím balonkem přetlačil čerpadlo? před 10 hodinami, Gormen napsal: No, vidím to tak, že zkusím jít cestou výměny balónku nebo zpětný ventil... Opravte mně jestli to říkám blbě... Když to někde nakuchnu tu hadici, vsadím zpětný ventil a bude to fungovat, je to cajk... Pokud ne, a bude to stejně na čiču jako do teď nebo nedejbože hůř, tak stejně nezbude nic jiného než prostě koupit origo vedení jak psal @Schreek... Edit : balńek fakt neztvrdne ani Boha... teď jsem to zkoušel opět.... Buď zpětný ventil a nebo uříznout balonek a nahradit univerzálním. Práce to bude cca stejná a nový balonek bude určitě lepší. V každém případě si s tím bude chtít pohrát, aby to pořádně těsnilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 2 Schreek ,básnik tým chcel iba povedať ,že ak to je netesnosť ,tak to v tomto /mojom/ prípade nemá vplyv na štartovanie.Mno a ak dokáže ten balón natlačiť do takého stavu ako som popísal ,respektíve ho v takom stave nájde po dlhšom státí ,tak by to zrejme nemal byť problém ani u neho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Neviem presne ako je to čepadlo riešené ale z praxe viem že aj po natlakovaní prípadne väčším tlakom by sa tam mal nachádzať pretlakový ventil. Práve ten ventil by mal v prípade väčšieho natlakovania prepúšťať naftu do prepadového (vratného) potrubia ku nádrži. A tak sa prikláňam ku baffyho názoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Judes: Samozřejmě, že je tam nějaký ventil, ale víš na jaký tlak je nastaven? Takový tlak určitě balonkem neuděláš baffy: může být tak malá, že se neprojeví a nebo používáš auto moc často. Mě se to třeba projevovalo jen při stání auta 4 dny a víc. Bohužel a to si málokdo uvědomí, oddalování řešení problému mě stálo výměnu vysokotlakého čerpadla, na kterém odešla jeho podávací část. V každém případě se o tom nechci hádat, jen popisuji stav, když se vymění balonek s origo potrubím za zcela nový, protože jsem si tím reálně prošel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Oukej ,veď ani ja sa nehádam ,iba konštatujem. Samozrejme ,ani nechcem tvrdiť že to tým nemôže byť ,to sa od pc ani nedá.Každopádne držím palce nech to vyrieši k spokojnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Každopádně chci co nejdříve to opravit, nerad bych, aby na to doplatilo podávací čerpadlo jak piše Schreek ... Jdu změřit ten zpětný ventil, kolik má průměr ten náústek a pak se uvidí... Díky všem za postřehy a info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Pánové... Tak zpětný ventil namontován, a stále bezezměny Pořád stejné... Večer auto odstavím a ráno balónek měkký ... Jezdi teď s tím, manželka a jsou to nervy... Co to může být ? Zkusit ještě ten palivový filtr vyměnit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 A dal si před nebo za balonek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 (upraveno) a nemoze padat nafta cez spiatocku cerpadla? cez tento ventil? https://www.google.sk/search?q=1920+QH&rlz=1C1AOHY_enSK708SK708&tbm=isch&imgil=JPhJqwx9v3TfWM%3A%3BY8tzPMHbEdrB9M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ebay.co.uk%252Fitm%252FInjection-pump-1920-KV-1920-QH-1920KV-1920QH-1921N8-f-Citroen-Ford-Peugeot-%252F252479309517&source=iu&pf=m&fir=JPhJqwx9v3TfWM%3A%2CY8tzPMHbEdrB9M%2C_&usg=__C9ZTmJsk3Y01uezVwbnE4eNu3lg%3D&biw=1440&bih=809&ved=0ahUKEwjprt-ygLzRAhXpLsAKHVyJCngQyjcIKg&ei=ZCV3WOnsOundgAbckqrABw#imgdii=Zd9RfwPhG24tLM%3A%3BZd9RfwPhG24tLM%3A%3Bm6u6UoZIyARutM%3A&imgrc=Zd9RfwPhG24tLM%3A vytiahol ,by som hadicku spiatocky(z cerpadla ) pod natrubok vecer polozil kelimok(ak je tam miesto) a rano by som sa pozrel ci v nom neni nafta Upraveno 12. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Toto je DRV .....ventil ktorý reguluje tlak v raily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 před 1 hodinou, Gormen napsal: Pánové... Tak zpětný ventil namontován, a stále bezezměny Pořád stejné... Večer auto odstavím a ráno balónek měkký ... Jezdi teď s tím, manželka a jsou to nervy... Co to může být ? Zkusit ještě ten palivový filtr vyměnit ? Ono je to možno ptákovina,ale vadný ventil vo víčku nádrže môže spôsobovať podtlak v nádrži a ten ti vcucne naftu späť.Nemáš podtlak v nádrži? Po odstavení vozidla otvor nádrž....zatvor späť a ráno uvidíš či ho máš mäkký (ten balónek samozrejme) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 (upraveno) před 6 hodinami, Schreek napsal: A dal si před nebo za balonek? Po směru toku paliva před balonek do té černé hadice která leze někde toho prostoru kde je štítek na rozvodech... Kdyby byla chyba v balonku, tohle by mělo tu chybu eliminovat ne ? Stálo to cca 10 hodin. Venku -5 . Baterka dva měsíce nová, Loní nové žhavičky , žhavím na 2x. Když pak nacupuju balónkem tak na první šup... Napadá mě ještě pak to co se tady psalos tím naftovým filtrem.. Zda si to "nepřisává" přes ten O kroužek pod víkem filtru. Prošel jsem snad všechny spoje... Nidke není mokro nebo neprotéká, hadice nejsou poškozené... Edit: zatím jsem na podtlak v nádrži nenarazil... Až žena přijede zkusím.. Edit 2: tak jsem se "plácl přes kapsu" a zajel do Peugeot Hruška v Ově vyplázl 600 za origo palivový fitr a hurá zítra na výměnu... Pánové kdo umí, modlete se i za mně... Už nevím co s tím Upraveno 12. leden 2017 uživatelem Gormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 (upraveno) Ferinko http://www.ebay.com/itm/CITROEN-PEUGEOT-FUEL-PUMP-PRESSURE-REGULATOR-VOLUME-CONTROL-SOLENOID-VALVE-2-0-/251454764513?hash=item3a8bdf35e1:g:BNIAAOSwu4BV3IJI&vxp=mtr to vypada na regulator podavacieho cerpadla (nizkotlaka cast) DRV ventil bude ten druhy ventil na cerpadle ja by som to pre istotu preveril s tym kelimkom Upraveno 12. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 13. leden 2017 Sdílet Odesláno 13. leden 2017 Kde ten ventil najdu ? Pardon za hloupý dotaz, ale nejsem profesionál... Takže ten ventil by měl naftu přepouštět zpět ? Urgent: 1) pozn: podtlak v nádrži vyloučen... Problém i při plné nadrži až pod víčko i při pootevřeném víčku... 2) dnes jsme opět procházel celé vedení a mám podezření na konektor co jde o balonku do naftového filtru... evidentně rosí .... přejel sjem ze spodní strany a té nafty tam je celkem dost... takže otázka na Vás pánové ... Nějaká repas sada ? či přetěsnit nějaký O kroužek ? Může mi někdo z nějakého Service boxu hodit screen jak to tam vypadá a co jsou to za součástky ? Chci to stihnout případně ještě dnes nakoupit, abych to mohl přes víkend vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.