foxo Odesláno 19. listopad 2016 Sdílet Odesláno 19. listopad 2016 ja bystlit nic nechci. takze jak to mam urobit? Koupit balonek primo v Peugeotu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. listopad 2016 Sdílet Odesláno 19. listopad 2016 ano, i s potrubím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 Potrubí od filtru někam pod nádrž, cenově to bylo tuším kolem 3 tis. s nějakou slevičkou a výměna docela peklo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 (upraveno) tak asi s... nato... peklo nemam rad... myslel sem ze balonek na nejake potrubi... ale ne az od nadrze... slušně! díky Upraveno 20. listopad 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 Pánové tohle je origo palivový filtr? Palivový filtr Purflux C489 např: http://www.citroeny.eu/motor-2342/palivovy-filtr-purflux-c489-pro-citroen-20hdi-20hdi-120-20hdi-138-1906c0-190690-190177.html mně totiž padá nafta taky...po napumpování..startuje na škrtnutí...filtr mám Filtron právě, tak chci zkusit dát jiný filtr a těsnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 Padanie nafty je zapríčinené vadným spätným ventilom v tom balonku,nie filtrom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 No keď nie je v systéme netesnosť tak by nafta nemala padať ani keby bol vadný spätný ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 Teoreticky je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 Tím si nejsem jistý. Nejsem si přesně vědom konstrukce, ale myslim že by mohl přisávat vzduch přes vratnou trasu zpět do nádrže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2016 To by musela nafta "pretiahnúť" vysokotlaké čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 17. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2016 To není až takový problém Každopádně většinou je opravdu problém pouze v tom balonku, resp v jeho zpětné klapce. Tomuhle motoru dělá problém pomalu každá bublinka a navíc to extrémně namáhá podávací část čepadla, která moc síly nemá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 18. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 A mohl by mi někdo vyfotit kam a jak dával ten ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Pánové dospěl jsem ke stejnému problému... Začaly padat teploty níže a mi padá nafta... Nikde nic neteče, nic neprosakuje, četl jsem tady o tom ventilu, kde jej namontovat ? To potrubí co jde k balónku je tvrdé jako čert Nebo tedy zkusit prvně výměnu balónku , či palivového filtru ? Když napumpuji balonkem auto chytá na prví cuknutí startéru .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Jde balonek namačkat do tvrda? Tzn. že už nejde znova zmáčknout? Pokud ne, tak je ko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Nedavno jdem videl k prodeji na nejakym shopu samostatne balonek. Bylo to neco s citroenama. Cena kolem 300,-, ale vzpomen si hlavo kde to bylo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Maj to všude, v každých autodílech se to koupí za pár stovek. Problém je, že u 407 my je to v kuse a nerozebiratelné, tzn. musí se to uříznout hadice a nějak nabastlit nebo jít cestou origo dílu z x-tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Tak to je samozrejmost. Vyriznout starej a prevliknout spoje. Co je lepsi? Komplet menit potrubi za nehorazny love, nebo tato varianta za zlomek ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Pokud si s tím člověk umí pohrát, tak jasně levnější varianta. Ale tyhle motory jsou na zavzdušnění hrozně haklivý a když se dostane vzduch až do vysokotlakého okruhu, tak může trvat klidně dvě baterky než to chytne, proto já tohle riskovat nechtěl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 (upraveno) Dve baterky, to ale tahas naftu az z Popradu Resim stejny problem s padajici naftou a pokud se nechci strapnovat na parkaci tak stojici auto pres noc chytne do peti vterin, maximalne do 15 vterin. Pokud namackam tak na prvni brk. Je pravda, ze unik asi neni tak velkej. Ja mam bublinky az za filtrem, takze to netaham az z nadrze. Upraveno 28. prosinec 2016 uživatelem Lada78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Noo balónek namačkám do skoro "tvrda" ... Nejde domáčkat úplně na beton... Je to špatně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.