ozzy56 Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 pežot chce pořád nesmysl, protože prodává balonek jen s naftovým potrubím , což je sabotáž obyčejný noname balonek stojí do 150 korun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Aha, takže tam ma tři zpětný ventily Trochu jsem s tim experimentoval a zjistil následující: když cupuju (novej naname) balonek a mam vyplej motor, tak nasává a vyfukuje bubliny zpátky směrem k nádrži (to by ale znamenalo, že buď tam zpětnej ventil není, je rozbitej, nebo je tam netěsnost) - jde to vidět v tý průhledný hadičce před balonkem. Nejdřív bublinu nasaje. Nikdy ho nenacupuju do tvrda když nastartuju a cupuju za chodu, tak před balonkem bubliny nevidim, ale za tou nádržkou s palivovým filtrem jdou vidět bubliny, jak lítají k motoru pak to chcípnu a balonek z nějakýho důvodu nacupuju do tvrda po minutě už je zase měkkej Podle mě to netěsní před balonkem, možná přímo na tý trubičce na začátku balonku, jenže nevím, čím ji dotěsnit. Když balonek zmačknu a pustim, tak při tom nasávání jde vidět, jak tudy jdou dovnitř malý bublinky vzduchu. Ale nevím, jestli to dělalo ještě předtím, než jsem se do toho začal hrabat Čím to teda utěsnit? Nebo mám pro jistotu koupim celej origo balonek i s hadičkama za 2500 Kč.. to se mi zdá docela zlodějna? Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 prostě musíš najít místo, kde to bere vzduch--já vím, lehce se řekne, hůř udělá, většinou pomůže překlenovat jinou hadicí postupně úseky paliv. potrubí a tím zjistíš, kde je chyba mechoš v autorizáku nafasuje potrubí s balonkem, vymění a když to nepomůže, hledá a mění díly dál..., vždycky si zdůvodní, že to bralo vzduch tudyma, ale nebere v potaz cenu... Hafity a gaff.cz ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 před 19 minutami, gaff.cz napsal: Nebo mám pro jistotu koupim celej origo balonek i s hadičkama za 2500 Kč. No to ale jistota není.... Přisává to vzduch většinou v napojení.... Někdy stačí přitáhnout hadicové spony, někdy pomůže ty spony vyměnit a někdy pomůže zkrátit ty konce, které už jsou vymačkané.... No a jak už to tak bývá, někdy kombinace.... gaff.cz a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 někdy stačí jen vyměnit O kroužky v koncovkách, bo za ty roky jsou tvrdé jak c.. gaff.cz ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Díky za rady Zkusim dotáhnout ty spony, zkrátit hadičky, zkusim ten balonek překlenout, okroužky už jsou hotový, snad to ňák najdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Když jsem měl nafťáka, tak jsem postupně zjistil, že žádný bálónek (já měl tedy pumpičku na filtru) při provozu a ani při výměně filtru nepotřebuju.... Utvrdilo mně v tom i to, že spousta nafťáků ho tam nemá.... Ale pozor! Píšu o starých komůrkáčích! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 před 20 minutami, gaff.cz napsal: zkusim ten balonek překlenout Místo balónku vlož ten malý průhledný filtřík, jak jsem psal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 (upraveno) Jinak díky, všechno si zapisuju a zkusim sám nebo s technikem. Citovat @Hafity Místo balónku vlož ten malý průhledný filtřík, jak jsem psal.... Tohle si moc neumim představit, neměl bys nějakej obrázek? Jen ještě jedna věc, ten zpětnej ventil jsem dal asi špatně, tj. mezi balonek a tu nádobku s naftou a palivovým filtrem. Takže když vezmu nádrž jako začátek palivové soustavy, vlastně ZA balonek. A nepomohlo to. Představoval jsem si to tak, že před vypnutím motoru tím zpětným ventilem oddělím tu zavzdušněnou část, nafta bude za ventilem bez bublin a na nastartování bude stačit. Neznamená to teda, že na tý části okolo balonku nezáleží? A že je chyba i někde u toho palivovýho filtru nebo ještě dál? Filtr jsem měnil, dával jsem purflux Co bych zjistil, kdybych ten zpětnej ventil dal PŘED balonek? Tj. mezi balonek a nádrž? Upraveno 19. říjen 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 obrázek bohužel nemám, ale ráno jsem našel v garáži jeden nepoužitý, co bych tam dal já.... Filtron PS822.... Zpětný ventil funguje jako dioda.... Nafta teče jen jedním směrem.... Pozor na polohu.... Některé fungují jen v určité poloze!!! Záleží na konstrukci.... gaff.cz ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 Aha, už chápu, super, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 2. listopad 2020 Sdílet Odesláno 2. listopad 2020 (upraveno) Tak jsem to celý přetěsnil mezi nádrží a nádobkou s palivovým filtrem: Když ty hadičky, kde je balonek, odpojim od nádobky s palivovým filtrem (přívod) a ucpu hadičku prstem, tak je balonek furt tvdrej jak beton, takže tam už mi to těsní dobře Když odpojim hadičku až za palivovým filtrem, ucpu vývod z filtru prstem a mačkam balonek, tak je taky jak beton a úplně cejtim, jak je to napěchovaný, takže to není ani nikde v tý nádobce. Je to někde mezi nádobkou a čerpadlem, možná dokonce rovnou na tom výstupním konektoru, kterej jsem ucpal prstem Nafta mi podle mě neteče, to bych našel flek pod autem, tak nevim nevim, protože dál už se sám asi nedostanu Upraveno 2. listopad 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alfi62 Odesláno 28. listopad 2020 Sdílet Odesláno 28. listopad 2020 Ahojte.Nejde mi natlačiť balonikom nafta do filtra.Keď odpojím hadičku,ktorá ide do filtra a stláčam balonik,tak nafta z hadičky nejde.(motor nie je naštartovany).Je to normálne,alebo je zly ten balonik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. listopad 2020 Sdílet Odesláno 28. listopad 2020 nafta by měla jít, je dost nafty v nádrži ? balonek má na vstupu a výstupu ventilky, možná jsou ucpané, zkus balonek profouknout vzduchem směrem k nádrži, může být i ucpané sítko v nádrži (teoreticky), jinak balonek vyměnit za nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alfi62 Odesláno 28. listopad 2020 Sdílet Odesláno 28. listopad 2020 Je tam asi 1/4 nádrže.Skúsim to prefuknuť.Mám už nový balonek(starší),ale nejde mi ho stiahnuť z hadice.Skúšal som to aj vo vriacej vode a nič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alfi62 Odesláno 29. listopad 2020 Sdílet Odesláno 29. listopad 2020 Skúšal som kompresorom a nepomohlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 14. leden 2021 Sdílet Odesláno 14. leden 2021 Trápím se podobně jako vy.Jaký rozměr o kroužku používate u rychlospojek nebo v palivovém boxu?V originálu jsou dvě barvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrklimes Odesláno 11. březen 2022 Sdílet Odesláno 11. březen 2022 Jen info dneska jsem byl pro díl na výměnu : potrubí paliv včetně balónku Číslo dílu je 1579 HW Peugeot 407sw 2l hdi rv.2005 Peugeot famko Brno cena 2587 ,- hampl70 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzs90 Odesláno 3. červenec 2023 Sdílet Odesláno 3. červenec 2023 Mám též problém u Peugeotu 308sw 1.6 HDI rok 2008 praskla mi hadička od nafty na spatečku po opravě auto za studena nedrží volnoběh a špatně chytá když chytne tak hned chcípne musím jít napumpovat a ohřát motor jinak zdechne za tepla vše ok ... pak startuje normálně... Za radu bych byl moc vděčný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.