Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padá nafta (ale hooodně) RHR - vyřešeno


Guest Chozeluizskuner

Recommended Posts

účelem má být, že se více prohřeje spalovací prostor a samozřejmě taky ty svíčky, na staré 205 D jsem to taky v mrazech dělal, teď u těch nových systémů rychložhavení, kdy se nemusí čekat na zhasnutí spirály, to nemá žádný smysl :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎9‎.‎2‎.‎2017 at 15:35, ozzy56 napsal:

origo balonek je i s potrubím za fantasmagorickou cenu, takže zkus dát ten neorigo, ale jak píšeš, musí to dokonale těsnit

Origo balonek je nasazen rovnou na plastovým kolínku, které se připojuje přímo do filtru a tam by napojování neorigo balonku bylo asi komplikovanější. Co kdybych hadici rozříznul před origo balonkem (ve směru toku nafty) a nový balonek vložil tam? :myslim Původní balonek by naftu měl směrem k filtru propustit a nový zase zabrání propouštění nafty zpět do nádrže.

Myslím že tento způsob napojení by byl daleko jednodušší ale přesto funkční?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Proč dva balónky? Dej tam místo celého balónku jen to, oč jde. A to zpětnej ventil.. Taky jsem ho tam dal a mám klid. Navíc balónek začal plnit svojí funkci na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MISTO balonku nemůže dát JEN zpětný ventil, něčím tu naftu v případě potřeby pumpovat musí :myslim:roker

dva balonky nedávej, napoj tam radši kousek hadice (místo starého balonku) a na ni ten nový balonek

pokud necháš starý balonek, můžeš zkusit dát jen ten zpětný ventil (ve směru šipek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
V 10. 2. 2017 at 9:51, brutall napsal:

Gormen: Jenom zareaguju na to: "Dvakrát nažhavim, při -3°C". Tomu nerozumím, to jako otočím klíčkem, rozsvítí se spirálka žhavení, vypnu klíček, znovu zapnu a startuju? Proč???

Přesně tak.... Jestli se ptáš proč, tak asi pro můj dobrý pocit... Osobně i u firemních dodávek se mi osvědčilo, že žhavení je základ, i když vím, že můj lvíček byl pašák a při -13 chytl s 3 žhavicíma svícema v hajzlu, než jsme je vyměnil ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Dobrý večer pánové

mam problém s peugeotem sice starým ale poctivým 309,padá nafta,nikde netece balonek je pořád měký a nafta při mačkání teče přepadem do nadrže!!

prosím o radu jestli je na cerpadle nějaký spětný ventil,aby byl tlak v čerpadle,ne v balonku,jasne že tam musí byt taky. děkuji

Upraveno uživatelem sebestikjaroslav
oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 1 rok později...

ahoj. mám P407 1.6HDI. Mám už dlouho problémy s palivovou soustavou. někdy se tomu nechce startovat, jako by tam nešlo palivo. někdy zas když motor hodně vytočím, tak vyskočí chyba motoru(nízký tlak paliva) a motor potom během jízdy cuká.

 

zkoušel sem také mačkat balónek pod krytem motoru a zjistil sem že opravdu ztvrdne, ale za pár vteřin už je zase měkký. vůbec nedrží tlak. rozebral sem ho. je to jen kus plastové hadice. z obou stran jsou k němu připojené kolínka. jedno má nějakou klapku a to druhé má v sobě zpětnou klapku složenou z plastového pera s pružinou. takže v klidovém stavu je cesta uzavřena. vše vypadalo v pořádku, tak jsem to dal zase dohromady.

 

pak jsem ucpal zpáteční hadici se zelenou spojkou a balónkem sem natlakoval celý podtlakový systém. ale stejně to tlak nedrželo. po pár vteřinách balónek vždy změknul. kontroloval sem všechny spoje od přívodu přes paliv. filtr, přes balónek až po čerpadlo, ale nikde nic neunikalo. nakonec sem objevil, že trochu kapala zpáteční hadička z jednoho vstřiku, tak jsem ji připevnil plast. zdrhovací páskou, ale tento problém  stejně můj problém nevyřešil :-(

poraďte co může být špatně? může to být přímo čerpadlem? proč stále ztrácím tlak v paliv. soustavě?

za poslední rok a půl mám vyměněny podtlakové trubky paliv. soustavy, nový DRV ventil(regulátor tlaku paliva na čerpadle), paliv. filtr.

už nevim. diagnostika píše jen nízký tlak paliva...

balonek.jpg

čerpadlo.jpg

vstřik.jpg

Upraveno uživatelem drtikol777
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj,

mám stejnej problém, auto normálně startuje, po ránu ale problém. Nastartuju, bafne to, chcípne, pak musím točit dýl a nakonec to chytne.

Zjistil jsem, že mám v balonku bubliny.

  • Vyměnil jsem polivovej filtr, dal jsem tam origo purflux
  • Všechny hadičky + gumičky
  • Balonek - není origoš
  • Když balonek cupuju, nikdy ho nenacupuju do tvrda, pořád tam vidím bublinky

Teď mě už napadá jen:

  • Dát origo balonek + hadičky
  • Pro jistotu mrknout, jestli to nedělá podlak od nádrže, jak tu někdo zmiňoval
  • Přidat před balonek zpětný ventil

V zimě to podle mě nenastartuju, možná proto, že bude nafta hustější a spíš tam natlačim bubliny než naftu.

Dává to smysl?

Mohl by mi někdo poradit, jaký zpětný ventil koupit?

Díky

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus balonek připojit (jinou hadicí) k bandasce s naftou, jestli půjdou furt bublinky, když nee, bude netěsná část potrubí od nádrže k balonku

podle mě to řeš co nejdříve, nebo v mrazech budeš mít opravdu problém, zpětný ventil třeba tady  https://www.eshop-zemedelske-potreby.cz/zpetny-ventil-pro-palivove-hadice-o-prumeru-8-mm-prutokovy-odpor-0-25-bar-pri-120-l-h-p31715/?utm_source=sklik&utm_medium=cpc&utm_campaign=pn_nakupy-produkty_desktop&utm_content=Zpetny+ventil+pro+palivove+hadice&utm_term=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidal jsem zpětnej ventil před balonek. Je to furt stejný

Balonek je novej, ale není to origoš. Když ho cupuju, je furt měkkej a vidím v něm bubliny. Dá se z toho vyvodit, že je netěsnost před balonkem, jak psal někdo výše? Podle mě ne, když nasává, tak z obou stran, ne?

A když už mám zpětnej ventil, co když balonek zkušebně vyhodim / překlenu hadicí?

Kdyby to pak startovalo, tak je to balonkem, když ne, je to někde před nebo za. Co mám překlenout pak? Můžu překlenout celou tu nádržku s naftou s filtrem, abych otestoval tu část ZA? A co mám překlenout, abych otestovat část PŘED balonkem?

 

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

balonek nasává jen z jedné strany, proto se musí zapojit do hadice (do systému) jen v jedné poloze (bývají na něm šipky jak má nafta jít), že není origo peugeot vůbec nevadí, ale musí být funkční--naftu z jedné strany nasaje a druhou stranou vytlačí dále (třeba do paliv. filtru), balonek je funkční, když po nějaké době pumpování jde ztěžka zmáčknout, taky zpětný ventil má jen jednu montážní polohu!!

balonek můžeš zkusit obejít (vyřadit), ale použij průhlednou silonovou hadici, abys viděl, zda jdou pořád bubliny..., problémem ale pravděpodobně bude, že motor nechytne, protože dopravní čerpadlo ve vysokotlakém čerpadle naftu nenasaje, když bude potrubí (hadice) bez nafty...

jak píše kolega nade mnou, bez filtrované nafty neee :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky

No kdybych balonek nebo ventil dal obráceně, tak by mi to nepouštělo do mototru a nejel bych, ne? Ale já jedu, tak to musí bejt správně

Takže ten zpětnej ventil na balonku je z tý strany blíž filtru? 

Jasný chápu, filtr překlenovat nebudu..

Možná to zní blbě, ale jsem lajk

Upraveno uživatelem gaff.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Balónek by měl mít zpětné ventilky dva.... Na sání a na výtlaku.... Takhle fungují všechny podobné pumpy (membránové, pístové, plunžrové).... Stačí malý problém na jednom z ventilků a systém je nefunkční.... V podstatě pokud není vlastní balónek viditelně poškozen tak by měl být problém v jednom z ventilků....

Kdysi jsem jezdíval pro balónky na Libeňák k Imramovský Marine (kdyžtak mně někdo opravte, už je to opravdu dávno), nebot u Peugeotu za balónek chtěli nesmysl.... 

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...