ozzy56 Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 účelem má být, že se více prohřeje spalovací prostor a samozřejmě taky ty svíčky, na staré 205 D jsem to taky v mrazech dělal, teď u těch nových systémů rychložhavení, kdy se nemusí čekat na zhasnutí spirály, to nemá žádný smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 No právě, dožhavuje ještě po nastartování!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 V 9.2.2017 at 15:35, ozzy56 napsal: origo balonek je i s potrubím za fantasmagorickou cenu, takže zkus dát ten neorigo, ale jak píšeš, musí to dokonale těsnit Origo balonek je nasazen rovnou na plastovým kolínku, které se připojuje přímo do filtru a tam by napojování neorigo balonku bylo asi komplikovanější. Co kdybych hadici rozříznul před origo balonkem (ve směru toku nafty) a nový balonek vložil tam? Původní balonek by naftu měl směrem k filtru propustit a nový zase zabrání propouštění nafty zpět do nádrže. Myslím že tento způsob napojení by byl daleko jednodušší ale přesto funkční? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 10. únor 2017 Sdílet Odesláno 10. únor 2017 Proč dva balónky? Dej tam místo celého balónku jen to, oč jde. A to zpětnej ventil.. Taky jsem ho tam dal a mám klid. Navíc balónek začal plnit svojí funkci na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. únor 2017 Sdílet Odesláno 11. únor 2017 MISTO balonku nemůže dát JEN zpětný ventil, něčím tu naftu v případě potřeby pumpovat musí dva balonky nedávej, napoj tam radši kousek hadice (místo starého balonku) a na ni ten nový balonek pokud necháš starý balonek, můžeš zkusit dát jen ten zpětný ventil (ve směru šipek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 Však já to nemyslel aby odstranil ten "nefunkční" ale aby dal před něj zpětnej ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 Nevím proč jsem uvažoval nad doplněním druhého balonku Ventil je samozřejmě jednodušší varianta. Udělám to tak jak píšeš. Díky za upřesnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 2. březen 2017 Sdílet Odesláno 2. březen 2017 V 10. 2. 2017 at 9:51, brutall napsal: Gormen: Jenom zareaguju na to: "Dvakrát nažhavim, při -3°C". Tomu nerozumím, to jako otočím klíčkem, rozsvítí se spirálka žhavení, vypnu klíček, znovu zapnu a startuju? Proč??? Přesně tak.... Jestli se ptáš proč, tak asi pro můj dobrý pocit... Osobně i u firemních dodávek se mi osvědčilo, že žhavení je základ, i když vím, že můj lvíček byl pašák a při -13 chytl s 3 žhavicíma svícema v hajzlu, než jsme je vyměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 2. březen 2017 Sdílet Odesláno 2. březen 2017 A víš, jak funguje žhavení u HDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebestikjaroslav Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 (upraveno) Dobrý večer pánové mam problém s peugeotem sice starým ale poctivým 309,padá nafta,nikde netece balonek je pořád měký a nafta při mačkání teče přepadem do nadrže!! prosím o radu jestli je na cerpadle nějaký spětný ventil,aby byl tlak v čerpadle,ne v balonku,jasne že tam musí byt taky. děkuji Upraveno 20. březen 2017 uživatelem sebestikjaroslav oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 9. duben 2017 Sdílet Odesláno 9. duben 2017 V 2. 3. 2017 at 18:43, brutall napsal: A víš, jak funguje žhavení u HDI? Bohužel tak hluboko to nastudováno nemám...;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 12. říjen 2018 Sdílet Odesláno 12. říjen 2018 (upraveno) ahoj. mám P407 1.6HDI. Mám už dlouho problémy s palivovou soustavou. někdy se tomu nechce startovat, jako by tam nešlo palivo. někdy zas když motor hodně vytočím, tak vyskočí chyba motoru(nízký tlak paliva) a motor potom během jízdy cuká. zkoušel sem také mačkat balónek pod krytem motoru a zjistil sem že opravdu ztvrdne, ale za pár vteřin už je zase měkký. vůbec nedrží tlak. rozebral sem ho. je to jen kus plastové hadice. z obou stran jsou k němu připojené kolínka. jedno má nějakou klapku a to druhé má v sobě zpětnou klapku složenou z plastového pera s pružinou. takže v klidovém stavu je cesta uzavřena. vše vypadalo v pořádku, tak jsem to dal zase dohromady. pak jsem ucpal zpáteční hadici se zelenou spojkou a balónkem sem natlakoval celý podtlakový systém. ale stejně to tlak nedrželo. po pár vteřinách balónek vždy změknul. kontroloval sem všechny spoje od přívodu přes paliv. filtr, přes balónek až po čerpadlo, ale nikde nic neunikalo. nakonec sem objevil, že trochu kapala zpáteční hadička z jednoho vstřiku, tak jsem ji připevnil plast. zdrhovací páskou, ale tento problém stejně můj problém nevyřešil :-( poraďte co může být špatně? může to být přímo čerpadlem? proč stále ztrácím tlak v paliv. soustavě? za poslední rok a půl mám vyměněny podtlakové trubky paliv. soustavy, nový DRV ventil(regulátor tlaku paliva na čerpadle), paliv. filtr. už nevim. diagnostika píše jen nízký tlak paliva... Upraveno 12. říjen 2018 uživatelem drtikol777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 9. říjen 2020 Sdílet Odesláno 9. říjen 2020 (upraveno) Ahoj, mám stejnej problém, auto normálně startuje, po ránu ale problém. Nastartuju, bafne to, chcípne, pak musím točit dýl a nakonec to chytne. Zjistil jsem, že mám v balonku bubliny. Vyměnil jsem polivovej filtr, dal jsem tam origo purflux Všechny hadičky + gumičky Balonek - není origoš Když balonek cupuju, nikdy ho nenacupuju do tvrda, pořád tam vidím bublinky Teď mě už napadá jen: Dát origo balonek + hadičky Pro jistotu mrknout, jestli to nedělá podlak od nádrže, jak tu někdo zmiňoval Přidat před balonek zpětný ventil V zimě to podle mě nenastartuju, možná proto, že bude nafta hustější a spíš tam natlačim bubliny než naftu. Dává to smysl? Mohl by mi někdo poradit, jaký zpětný ventil koupit? Díky Upraveno 9. říjen 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. říjen 2020 Sdílet Odesláno 9. říjen 2020 zkus balonek připojit (jinou hadicí) k bandasce s naftou, jestli půjdou furt bublinky, když nee, bude netěsná část potrubí od nádrže k balonku podle mě to řeš co nejdříve, nebo v mrazech budeš mít opravdu problém, zpětný ventil třeba tady https://www.eshop-zemedelske-potreby.cz/zpetny-ventil-pro-palivove-hadice-o-prumeru-8-mm-prutokovy-odpor-0-25-bar-pri-120-l-h-p31715/?utm_source=sklik&utm_medium=cpc&utm_campaign=pn_nakupy-produkty_desktop&utm_content=Zpetny+ventil+pro+palivove+hadice&utm_term= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 9. říjen 2020 Sdílet Odesláno 9. říjen 2020 Díky za rady ozzy, zkusím obojí, a to co nejdřív ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Přidal jsem zpětnej ventil před balonek. Je to furt stejný Balonek je novej, ale není to origoš. Když ho cupuju, je furt měkkej a vidím v něm bubliny. Dá se z toho vyvodit, že je netěsnost před balonkem, jak psal někdo výše? Podle mě ne, když nasává, tak z obou stran, ne? A když už mám zpětnej ventil, co když balonek zkušebně vyhodim / překlenu hadicí? Kdyby to pak startovalo, tak je to balonkem, když ne, je to někde před nebo za. Co mám překlenout pak? Můžu překlenout celou tu nádržku s naftou s filtrem, abych otestoval tu část ZA? A co mám překlenout, abych otestovat část PŘED balonkem? Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Kup si takový ten malý průhledný filtřík s trubičkama na obou koncích a napoj se na hadičku do balónku (před balónkem) a na čerpadlo (před čerpadlem).... Nepouštěj nefiltrovanou naftu do čerpadla! ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 balonek nasává jen z jedné strany, proto se musí zapojit do hadice (do systému) jen v jedné poloze (bývají na něm šipky jak má nafta jít), že není origo peugeot vůbec nevadí, ale musí být funkční--naftu z jedné strany nasaje a druhou stranou vytlačí dále (třeba do paliv. filtru), balonek je funkční, když po nějaké době pumpování jde ztěžka zmáčknout, taky zpětný ventil má jen jednu montážní polohu!! balonek můžeš zkusit obejít (vyřadit), ale použij průhlednou silonovou hadici, abys viděl, zda jdou pořád bubliny..., problémem ale pravděpodobně bude, že motor nechytne, protože dopravní čerpadlo ve vysokotlakém čerpadle naftu nenasaje, když bude potrubí (hadice) bez nafty... jak píše kolega nade mnou, bez filtrované nafty neee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff.cz Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Díky No kdybych balonek nebo ventil dal obráceně, tak by mi to nepouštělo do mototru a nejel bych, ne? Ale já jedu, tak to musí bejt správně Takže ten zpětnej ventil na balonku je z tý strany blíž filtru? Jasný chápu, filtr překlenovat nebudu.. Možná to zní blbě, ale jsem lajk Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem gaff.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Balónek by měl mít zpětné ventilky dva.... Na sání a na výtlaku.... Takhle fungují všechny podobné pumpy (membránové, pístové, plunžrové).... Stačí malý problém na jednom z ventilků a systém je nefunkční.... V podstatě pokud není vlastní balónek viditelně poškozen tak by měl být problém v jednom z ventilků.... Kdysi jsem jezdíval pro balónky na Libeňák k Imramovský Marine (kdyžtak mně někdo opravte, už je to opravdu dávno), nebot u Peugeotu za balónek chtěli nesmysl.... Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem Hafity ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.