Pedrollo Odesláno 21. září 2015 Sdílet Odesláno 21. září 2015 (upraveno) Citroen Saxo / Peugeot 106. Při emisní kontrole jsem neprošel z důvodu několikanásobně převýšené hodnoty CO. Prosím kde je chyba? Opravím sám a nebo musím do servisu? Děkuji moc. 8.10.15 Děkuji všem, kteří odpověděli se snahou pomoci. Situace je následující. Saxo prošlo emisemi na dobré slovo. Vyměnil jsem olej a svíčky. Umyl jsem motor. A protože bylo mastné vzduchové potrubí i karburátor, tak jsem to vše umyl a vyčistil Arvou. Došlo však k následující změně: Studený start: - motor naskočí ale klesají otáčky až zhasne - po druhém startu už se drží, ale otáčky kolísají, stačí přišlápnout lehce plyn a rozjet se - při studeném startu je motor hlučný, nějak klape, snad jako diesel? Teplý start: - motor naskočí bez problémů, ale po zahřátí drží vysoké volnoběžné otáčky Upraveno 8. říjen 2015 uživatelem Pedrollo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 22. září 2015 Sdílet Odesláno 22. září 2015 Na emisnej sa meria CO (oxid uholnaty). Moze to byt x veci...netesny vyfuk, lambda sonda, dosluhujuci KAT (ten by som riesil nakoniec), vstrekovace, zanesena skrt. klapka, alebo i zasrany vzduch. filter. Mas prilis bohatu zmes. Pokial je spotreba OK a auto ide v pohode, neries to.Treba nejako "obist" EK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. září 2015 Sdílet Odesláno 23. září 2015 Bohatá směs. Podezírám čidlo teploty, hlásí pořád "studený motor". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 23. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2015 Děkuji za odpovědi. Auto má najeto regulérních 132 tis. Vzduchový filtr jsem před STK měnil. Při ranním startu v létě v zimě když nepřidám plyn, tak motor po několika vteřinách zhasne. Při rozjezdu pak motor cuká. Výfuk byl před STK děravý ale zavařením opraven. Spotřebu jsem až tak nesledoval. Auto pouze na cesty do práce. 8 km tam a zase 8 km zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 24. září 2015 Sdílet Odesláno 24. září 2015 Išiel by som po škrtiacej klapke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. září 2015 Sdílet Odesláno 24. září 2015 uprav si ten nadpis, nebo jezdíš na bombičky k sifonu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedrollo Odesláno 8. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Rád bych si ten "sifon" opravil, ale nevím jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. říjen 2015 Sdílet Odesláno 9. říjen 2015 Jak je na tom lambda? Napojit na DIAG a změřit hodnoty které dává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 9. říjen 2015 Sdílet Odesláno 9. říjen 2015 (upraveno) pedrollo: Ahoj, CO je kysličník uhelnatý, je jedovatý, produkt nedokonalého spalování. CO2 je kysličník uhličitý, nejedovatý, ale nedýchatelný, produkt dokonalého spalování. Nedokonalé spalování se objeví když je málo vzduchu a hodně paliva, nebo špatný stav některé části zapalování, předstih....A souhlasim s P607Olda. V podezření na špatnou funkci je čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, to zelené v domečku termostatu. Upraveno 9. říjen 2015 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.