oddie Odesláno 3. říjen 2015 Sdílet Odesláno 3. říjen 2015 A zájemců o ně taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 3. říjen 2015 Sdílet Odesláno 3. říjen 2015 já jsem jí hledal 2 měsíce , pak jsem si koupil naftu a najednou se objevily 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 3. říjen 2015 Sdílet Odesláno 3. říjen 2015 A já ji hledal skoro dva roky a nakonec mam 1.8 :-D Ale sháněl jsem perfektni zachovalý stav. Ten rozhodl i na úkor motoru. Lituji jen v momentě, kdy chci predjíždět s naloženým autem :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duin Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Jak se tak divam po novejsich autech (max 5 let) typu kombi stredni tridy, tak se mi nabidla benzinova 2.0i 406tka kombi z posledniho roku vyroby 2004 s najetymi 87000 km za zajimavou cenu. Servisni historii to prokazatelnou nema, posledni zaznam v servisce je z roku 2006, po nedeli se na ni jedu podivat. Kdyz ty kilometry budou pravda, tak by auto jeste nemelo mit zadne znamky opotrebeni Nemusim mit nutne nove auto, nekupuji ho kvuli sousedum ale kdyz to spocitam, tak koupim staronovou 406tku, dam do ni opet LPG, tazne a mohl bych spokojene dalsich 6-7 let jezdit jako doposud. Uspora pri porizovaci cene oproti novemu kombi cca 200k, ktere muzu investovat rozumneji nez koupi noveho auta. Otazka do pranice, sel by jste nekdo touhle cestou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 preco nie ja mal 406 2.0 sice old model a poviem to tak ze z tych troch 406 co som mal bola naj (spotrebu nepocitam) ,bohuzial z rodinnich dovodov musela prec ak ti nevadi ze sused ma novsie tak bezproblemov mal som to velakrat rozobrane a poviem ti ze to auto bolo postavene kvalitne nie ako dnesne auta samozrejme vybavou bezpecnostou spotrebou neoslni oproti novym autam ja riesil to iste pred nedavnom a vzal som to HDi z podpisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Pokud takové opravdu najdeš, bude nezbořené, neopravované, nezprasené, tak určitě ano. Akorát mám takovou obavu, že tam bude nějaký háček, takováhle auta jsou opravdu těžkou výjimkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duin Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Auto neni daleko, cca 40km vylet. To zvladnu rano jeste nez pujdu do prace. Az uvidim, tak budu chytrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 krtek 2: Není dvoulitr jako dvoulitr. Když jsem se o 406 zajímal, prošel jsem velkou řadu diskuzí tady na foru i jinde a starý dvoulitr XU (99kw) byl opravdu chválený jako nejlepší poměr spotřeba výkon ve starých benzinových 406. Ale na nové motory 2.0 EW (100kw) většinou lidi nadávali, že to moc nejede a žere. Já jsem se vezl jenom v jednom a byla to fakt bída. Od 100kw motoru jsem čekal víc. A k tématu: Pokud by bylo auto jinak ve výborném stavu a potřeboval bych ho hned, asi bych i toho dvoulitra vzal. Než se objeví případně jiná zachovalá 406, může uběhnout hodně dlouhá doba. Pokud se vůbec ještě takové auto někde objeví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duin Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Je pravdou ze i ten 100kW motor ve 406tce je takovy vlacny ( stejne jako brzdy). Tohle pro me a asi pro vetsinu lidi tady na foru neni problem. Resil jsem jestli poridit 5let stare velke kombi (dieselove s turbem) anebo opet stejne velke (ne-li vetsi 406) s jednoduchym atmosferickym benzinem. Financni narocnost udrzby po letech provozu hovori ve prospech 406tky. Jinak 406 je technologicky jiz zastarale a prekonane auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 (upraveno) asi si mal na mysli 97kw RFV to blo podareny motor ,406 je zastarala ale nie tak docela vo vsetkom napr dnes sa setri na vsetkom napr na takej octe3 pokial to neni rs mas obycajnu vlecnu napravu a 406 maju vsetky a to neni len u octy a to ze tie 2.0 pocitovo netahaju nieje tym ze motory su slabe ale je to to tym ze su podvozky meko naladene ak by ste si to porovnali s inymi 2.0 od konkurencie podobnych rocnikov tak zistite ze pojdete cca nastejno takto machroval kamarat so svojim e36 320i ano pocitovo mu to slo fakt o triedu lepsie tlacilo do sedacky jak svina a myslel som ze mi nareze bezproblemov ale realita bola ina islo to priblizne narovnako pri sprinte takze ja uz na pocity nedavam a radsej kukam na rychlomer Upraveno 8. říjen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Myslím, že psali i o 99kw, že byly dobrý Rozhodně lepší, než 100kw RFN. Jinak sám jsem se před necelými dvěma roky vydal cestou, že radši koupím pěknou, zachovalou, na opravy jednodušší 406 v benzínu a zbytek peněz nechám jako rezervu na případné opravy. Autu jsem na začátku dopřál velkou údržbu, aby ještě min 5 let povozilo. Tak doufám, že nezklame. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 pokial to nejako administrativne nezkomplikuju urady tak 5 rokov to vydrzi jak nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 (upraveno) Nejhorší je rakovina.tzn.koroze prahu.....auto se zdravyma prahama je skoro zázrak,bohužel ročníky 2004,2003 na tom byly hůř než 99,01,02.... Mám 406 6 let bez problémů,5 let snad vydrží ještě je to držák i když už jsem vařil práh,dutiny u prahu budu muset dělat každý rok..... Upraveno 8. říjen 2015 uživatelem Charlie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 (upraveno) no mal som rocnik 95 a prahy su ok dodnes ju vidam ale zadny lavy lem je uz ko ale to bol dovoz z NL tam su podmienky milosrdnejsie k autam ako u nas Upraveno 8. říjen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Když jsem hledal auto, chtěl jsem kombi s velkým rozvorem kvůli místu vzadu. V úvahu připadali tři konkurenti: P406 restyl, Passat B5 / B5.5, nebo Mondeo mk III. První přišel Peugeot, tak jsem ho vzal. Psals, že nechceš německý koncern, tak mě tak napadá: co to Mondeo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. říjen 2015 Sdílet Odesláno 8. říjen 2015 Mondeo 2.0i 107kW je super, leč k vidění velmi zřídka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. říjen 2015 Sdílet Odesláno 9. říjen 2015 (upraveno) Je otázka, v čem si pomůžeš, když namísto 406 nový model (který znáš) koupíš 406 nový model (kus který neznáš). Neuvedl jsi, jaký máš na to rozpočet. 406 kombi se kupovaly na hodně ježdění, takže najít zachovalou bude problém. Z prostorných aut se na málo ježdění kupovaly Citroen Xsara Picasso (dá se sehnat velmi zachovalá kolem 100 t), anebo Citroen C4 Picasso nebo Grand Picasso. Anebo kup 307 kombi, to je nejmenší riziko. V každém případě by ses měl výměnou auta posunout o generaci dopředu (věk auta a tím i technické řešení). Jinak je levnější opravit a provozovat do dosavadní. A nebál bych se dieslu, 1,6 HDi je dobrý. Upraveno 9. říjen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duin Odesláno 9. říjen 2015 Sdílet Odesláno 9. říjen 2015 Mondeo - Diky za zajimavy tip, je to velike prostorne auto, podivam se po nich 307Kombi - nejsem z nej nijak nadsen 406tka mi prijde o dost robustnejsi a poctiveji udelane auto 406 vs. novejsi 406 - Moje ma pres 320t km a dat ji do krasneho a bezvadneho stavu mi prijde mrhani penezi. Motor ok, prevodovka = 5tka zrala na vymenu, prorzela predni kapota, LPG nadrz na konci zivotnosti, celni sklo dotukane a doskrabane od steracu, dira skrz pod zadnimi sedackami = zateka dovnitr, podvozek hlucnejsi, predni brzdy taktez silne ojete. Levnejsi a jednodussi nez tohle vsechno spravovat a nakupovat je vzit auto, ktere bude mit tech 87000 (tezko uverit cislu, musim videt) Co takhle C5 kombi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. říjen 2015 Sdílet Odesláno 9. říjen 2015 C5 kombi tady bývá označována jako pravý nástupce po 406ce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
U3pist Odesláno 17. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2015 krtek 2: Není dvoulitr jako dvoulitr. Když jsem se o 406 zajímal, prošel jsem velkou řadu diskuzí tady na foru i jinde a starý dvoulitr XU (99kw) byl opravdu chválený jako nejlepší poměr spotřeba výkon ve starých benzinových 406. Ale na nové motory 2.0 EW (100kw) většinou lidi nadávali, že to moc nejede a žere. Já jsem se vezl jenom v jednom a byla to fakt bída. Od 100kw motoru jsem čekal víc. A k tématu: Pokud by bylo auto jinak ve výborném stavu a potřeboval bych ho hned, asi bych i toho dvoulitra vzal. Než se objeví případně jiná zachovalá 406, může uběhnout hodně dlouhá doba. Pokud se vůbec ještě takové auto někde objeví... Vybíral jsem z Peugeot 407 Combi - stření třída, menší kufr ale s hranou ( Peugeot 307 Combi - je o kategorii níž (, ale zase kufr bez hrany Citroen C5 II Combi 2004-2008 - stření třída, kufr bez hrany, hydoaktiv ( tohle auto je i po FL vzhledově docela nudé a těžké, ale zase spolehlivé... motory 1.8 125k 170 Nm, 2.0i 105 kW 1502 kg 200, 3.0 210k 285 Další mimo koncern, po kterých se dívám, jsou: Ford Mondeo Combi - stření třída, kufr bez hrany VW Passat Combi - stření třída, kufr bez hrany BMW E46 Combi - úzký kufr a s hranou ( Takže mi zbývá 406 u které byly BENZINové motory od r.1995 1,8i 16V (81 kW) a 2,0i 16V (97 kW) řada XU od r.1996 1,6 8V (65 kW) a 2,0i 8V Turbo (108 kW) od r. 1999/2000 1,8i 16V (85 kW), 2,0i 16V (99 kW) a 2,2i 16V (116 kW) řada EW do Coupe dávaly 2,0i 16V (99 nebo 101 kW) a 2,2i 16V (116 kW) s rozvodem DOHC a vícebodovým vstřikováním paliva; zážehový vidlicový šestiválec 3,0 V6 24V (140 kW) s rozvodem DOHC a vícebodovým vstřikováním paliva, později s proměnným časováním sání (152 kW) A ještě jsem našel info o motoru 2,0i (100 kW) a ale možná (??) se plete s 99 kW nebo XU a EW. Nejsilnější motorizace vidlicový šestiválec je dost nákladný na případné opravy (rozvody atd...) od r.1997 3,0i 24 V (140 kW) od r.2000 3,0i 24 V (152 kW) od r.1997 Break a Coupe od r. 1999 úprava vzhledu FL, přední maska, lišty... 2,0i (99 kW) ten mám ve stávajícím combi, ten je bezva s dobrým zátahem už od začátku. Určitě se nejedná o zde zmiňovaného lenocha. Když padne zelená a trochu to přišlápnu, tak si i hrábne a odpich taky OK, plynule táhne asi až do 130 a 130-150 táhne o trochu méně, více už moc nejezdím, na 170-180 začne trochu poskakovat, takže raději zpomalým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.