Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dotaz na přečipování


petrnes

Recommended Posts

Nazdar všem:-) koupil jsme peugeot 307 2.0 HDI 66 kW a cháním názory a zkušenosti se zvýšením výkonu přečipováním. Prodejce mi to nabídl ale řekl že to nedoporučuje ale neřekl proč ne?? Servisák tvrdí že přečipování sice zvedne výkon ale po 50 000 km je motor na generálku. Jiní říkají že přečipování u HDi je vpohodě, že tento problém s malou životností je u TDi (octavie, passat). Napište mi porsím na mail jestli máte někdo zkušenost z praxe jak do doopravdy je... díky předem. muj mail: petrnes@volny.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč nechceš příspěvky na fórum?Já mám 406 2.0 HDi 80Kw.Je po čipu asi 40000km motor má 220000km a běhá v pohodě.Je už sice hlučnější ale je to auto,které poslouchá mě a ne já jeho:-).Když jsem ho kupoval tak jsem se taky na to ptal a říkali:studený motor nehonit po svižnější jízdě nechat motor chvíli běžet na volnoběh a nemělo by se nic stát.Je ale pravda,že každý tvrdí něco jiného.Sám jsem zvědav jestli mi vydrží turbo.Ještě tu váhu vzduchu novou a bude to svištět ještě líp:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Zipík

Proč nechceš příspěvky na fórum?Já mám 406 2.0 HDi 80Kw.Je po čipu asi 40000km motor má 220000km a běhá v pohodě.Je už sice hlučnější ale je to auto,které poslouchá mě a ne já jeho:-).Když jsem ho kupoval tak jsem se taky na to ptal a říkali:studený motor nehonit po svižnější jízdě nechat motor chvíli běžet na volnoběh a nemělo by se nic stát.Je ale pravda,že každý tvrdí něco jiného.Sám jsem zvědav jestli mi vydrží turbo.Ještě tu váhu vzduchu novou a bude to svištět ještě líp:-).

Odhaduju životnost Tvýho motoru tak 250 000km - MAXIMÁLNĚ 280 000 km, o kolik se vsadíme, že to víc bez nákladné opravy nevydrží???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: petrnes

Nazdar všem:-) koupil jsme peugeot 307 2.0 HDI 66 kW a cháním názory a zkušenosti se zvýšením výkonu přečipováním. Prodejce mi to nabídl ale řekl že to nedoporučuje ale neřekl proč ne?? Servisák tvrdí že přečipování sice zvedne výkon ale po 50 000 km je motor na generálku. Jiní říkají že přečipování u HDi je vpohodě, že tento problém s malou životností je u TDi (octavie, passat). Napište mi porsím na mail jestli máte někdo zkušenost z praxe jak do doopravdy je... díky předem. muj mail: petrnes@volny.cz

Tento dotaz do této sekce NEPATŘÍ!!:xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je moje nedůvěra k čipům - Ty motory vydržej půl milionu km pokud se k nim chováš slušně a necpeš tam voloviny zvyšující výkon (a současně LOGICKY snižující počet najetých km) - chipy do motorů rvou převážně lidi, kteří vědí, že během těch tří let, co budou platit leasing, se jim auto jen těžko totálně podělá a podle toho s tím i jezdí - takže podle mě ten motor s chipem určitě půl milionu km vydržet nemůže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jirkap

Původně zaslal: petrnes

Nazdar všem:-) koupil jsme peugeot 307 2.0 HDI 66 kW a cháním názory a zkušenosti se zvýšením výkonu přečipováním. Prodejce mi to nabídl ale řekl že to nedoporučuje ale neřekl proč ne?? Servisák tvrdí že přečipování sice zvedne výkon ale po 50 000 km je motor na generálku. Jiní říkají že přečipování u HDi je vpohodě, že tento problém s malou životností je u TDi (octavie, passat). Napište mi porsím na mail jestli máte někdo zkušenost z praxe jak do doopravdy je... díky předem. muj mail: petrnes@volny.cz

Tento dotaz do této sekce NEPATŘÍ!!:xvul

Pravda. Ani jsem si to neuvědomil. Ale club to řeší...:xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: Zipík

Proč nechceš příspěvky na fórum?Já mám 406 2.0 HDi 80Kw.Je po čipu asi 40000km motor má 220000km a běhá v pohodě.Je už sice hlučnější ale je to auto,které poslouchá mě a ne já jeho:-).Když jsem ho kupoval tak jsem se taky na to ptal a říkali:studený motor nehonit po svižnější jízdě nechat motor chvíli běžet na volnoběh a nemělo by se nic stát.Je ale pravda,že každý tvrdí něco jiného.Sám jsem zvědav jestli mi vydrží turbo.Ještě tu váhu vzduchu novou a bude to svištět ještě líp:-).

Poznam auta,ktore maju nabehane s upravenou RJ 300.000km a viac a to bez vymeny turba apod

Len tak na okraj,ktora automobilka Ti pri predaji noveho auta da na papier,ze motor ci uz nafta alebo benzin vydrzi 200,300 alebo nebodaj 400.000 km bez generalky,mam dojem ze ani jedna.

Zaruka zo zakona je 2 roky,a ked nabehas za tieto dva roky 20.000 alebo 200.000 a potom Ti prdne motor,tak je to tak isto v haji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě moc nestrašte vždy? jsem si ho před chvílí teprve koupil tak očekávám,že mi min 5 let vydrží;).Je to zatím nejlepší autí co jsem měl i když porovnávat to se Škoda 105l a Escort 1,9 D to asi moc nejde.Je to přece jen o nějakou tu třídu víc.Musím jen doufat,že se s ním zacházelo slušně a že ten čip tam dávala nějaká dobrá firma a není to nějaký šmejd:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
Původně zaslal: Jezkovi.voci

Původně zaslal: Zipík

a že ten čip tam dávala nějaká dobrá firma a není to nějaký šmejd:grr

U koho jsi to nechal dělat?

Sorry za :xvul

Bohemia Chip... sakra používejte už konečně mozek a hledání :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona pravda bude niekde uprostred... cip... jednak sa s tym bez diskusie skracuje zivotnost motora... no to je relativne pretoze: po cipe pri beznej prevadzke u diesela klesne spotreba vo vacsine pripadov o cca 0,5-1l/100km (pytal som sa viacerych ludi co maju a je to tak), ak tomu motoru nevykrucas krk kazdu jazdu, tak sa cip nema ako prejavit pretoze zvacsa aspon ja osobne pri normalnej jazde snad ani nedosahujem max plniaceho tlaku turba (alebo len velmi kratkodobo) cize ten motor je menej namahany a ked tomu bude tak i po cipe.... co sa zmeni? ze je bohatsia zmes? pri mensej spotrebe by som skor povedal ze sa len meni davkovanie...) ale to ja neviem mozno by bolo fajn keby sa vyjadril niekto kto to robi :-)... no a ked potrebujes tak tam ten vykon mas... co sa tyka toho co davaju automobilky tak ano je to kompromis medzi zivotnostou, spotrebou, vykonom a emisiami... u tuningovych firiem sa na to posledne nepozera takze nemyslite ze nieco na tom bude? trebars u 2.0 HDi co som sa pytal by mala byt spotreba po meste o cca 0,5l mensia ale emisie (tusim co2 ci coho) dvojnasobne!...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj. taky jsem o tom chvíli uvažoval , byl jsem měnit olej a viděl jsem katalog pro jednotlivé motory různých značek.

U mého motoru byl psán nárust výkonu o 37Kw a krouták asi 60Nm. :o

Ale nevím co životnost motoru a taky 1.červenec se blíží :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šéf ve firmě měl oktávku( týden již má novou TDI/140koní) TDI 81kw/110k koupenou před 4 lety a už zrovna mu tam udělali softvérově chiptuning na 130k. Za ty 4 roky najel na čipovaném motoru 300 000km a s motorem a ni s turbem vůbec žádné problémy neměl. U té nové 140 k ani nevím jestli tam chip má , ale skoro to asi nebude potřebovat při tom výkonu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...