Fusion Odesláno 9. září 2015 Sdílet Odesláno 9. září 2015 Dlouho sem tu neotravoval s žádnou záležitostí ale teď sem nakrknutej. Před nějaou dobou začalo auto pod plynem tak nějak divně umírat. Našel sem praskliny na hadičce od EGR k válečku u baterky, uřízl a nasadil. Teď sem tu hadičku vyměnil za novou a chová se to zas jinak. Auto jede normálně, dokud se nejede s lehkým plynem mezi 2000-2500ot. Za těchto podmínek začne traktorovej zvuk motoru, přestane když se přidá plyn. Je cítit kopnutí (jak turbo) a zvuk je zas normální. Podle mě je to EGR ventilem, ale nevím jestli špatným otvíráním nebo co. Neřešil někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 10. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2015 Tak sem na to koukal a je to fakt asi tím. Dá se nějak oblbnout, aby se nezavírala klapka? Když odcvaknu páčku, která zavírá motýlek tak to jede hrozně a hulí. Je za ním ještě další ventil, jak to má z boku zelenej plast? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 10. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2015 Vyřešeno zacpáním hadičky od malýho čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.