Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Špony v palivové soustavě


Návštěvník

Recommended Posts

Pozri. Do tej mojej krabice nema zmysel sypať prachy. Na Oddie ho radu som magnetom zistil že piliny vo filtri niesu magnetické to znamená že nepochadzaju z VT čerpadla. Mením teda filter každú chvíľu , vyčistím všetko dostupné a viac to neriešim. Odvtedy som na tom nabehal minimálne 15 tis. km bez problémov. Za posledné dva mesiace bolo auto minimalne dva krát v Nemecku , pár krát vo Varšave , raz vo Švajčiarsku no a ja som s ním na dovolenke v taliansku najazdil 5 tis. Km. Ak sa niečo v tejto súvislosti na ňom pokazí vôbec ma to neprekvapí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Abys k tomu stromu pak se zadrenyma vstrikama dojel. Třeba souseda nechalo outo kus od domova, spony z VT čerpadla mu zadrely vstriky. Dal 6,5 za vstriky a 6 za čerpadlo + prace, mel RHY Siemens, ten bude nahlejsi.

Kdyby mi řekli 6 za čerpadlo, tak není co řešit. Ale po mě chtěli 25 za repas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za podávacím čerpadlem je fine-filter, takže smolík.

Cena podávacího čerpadla je do 5.000,- Kč

 

Spony pronikající do vstřikovačů jsou především z VT čerpadla - tam by cena odpovídala.

Tribo rozbor vyjde min. asi tak na 2-5 tis. ne-li více (někdo to musí někam poslat, zabalit, tam změřit, vyfotit, zabalit a poslat zpátky + sepsat zprávu)

... analogií jsou emise, kde se strčí sonda do ...výfucku... a za pár minut je hotovo+automaticky to vyhodí i protokol (a kolik stojí emise, že?)

 

Za 30 tkč nevyměníš palivovou soustavu ani náhodou...

 

Resumé: Kaplan007 asi koupil nějakou polovraždu s načatým VT čerpadlem a teď dumá co s tím. A servis příště začne tu o "Sněhové Karkulce"  ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Těžko říct jestli jsem to už v takovém stavu koupil. Už s tím jezdím 2 roky. To si myslím, že by se na vstřikovačích projevilo. A jelikož bych s tím chtěl ještě pár let jezdit, rozhodl jsem se, že to nechám vyřešit. Pořád lepší 30, než za rok přijít o auto. Jen si objedu pár servisů (přesně ty 2 v Plzni o kterých vím, že to dělají) a porovnám ceny. Pokud by měl někdo tip na osvědčený servis v okolí Plzně, uvítám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si právě auto přivezl z Bosh Diesel servis Černík v Plzni. Vstřikovací čerpadlo demontovali, prošlo testem a v naprostém pořádku, nic se tam nedře. Tak jsem jim řekl, ať mi ještě udělají test paliva, jelikož mi v Diesel servisu Tesař tvrdili, že mám v palivovém systému kovové piliny a chtěli za vyřešení 31000,-. Test paliva mi udělali a mechanik mi tvrdil, že mám palivo extrémě čisté a není čeho se bát. V tu chvíli jsem si připadal jako debil, jelikož jsem na formuláři viděl dost překročené limity u větších částic. Tak jsem se zeptal co to má znamenat? Prej to jsou velký částice a to ať neřeším. No v tu chvíli jsem si začal připadat jako ještě větší debil. Na otázku jak může filtr pustit velký částice řekli jen že by neměl. (tečka)

 

Jsou ve všech servisech takoví dementi nebo co? Teď mi poraďte,co mám dělat. Vstřiky OK, čerpadlo OK a test paliva? Podle nich OK, podle mě KO. Co podle vás? Já jsem úplný laik :) Každopádně už nemám energii jezdit po servisech a řešit to. Tak asi počkám, až se to vyřeší samo.

 

Výsledek testu paliva přikládám. Vzorek odebrán za palivovým filtrem.

 

IMAG0779.jpg

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moj nazor nevyhadzuj zbytocne peniaze na tie testy a zbytocne rozborky ,neni to kozmicka raketa ale obycajne auto,ked ti technik povedal ze ok tak ok inak ak by chcel na tebe zarobit okamzite by  ta strasil  kupuj kvalitny filter a skracuj jeho interval vymeny a hotovo ako ti bolo poradene 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, já už to vzdávám. Mám papíry na to, že vstřiky i čerpadlo jsou ok. Palivový filtr budu měnit vždycky s výměnou oleje a za čas nechám znovu zkontrolovat vstřiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

ahojte,  dneska jsem byl v servise kvuli tomu, že mam nizký tlak v palivové soustave .. vyměnil mi ventil regulaci tlaku a přitom našel aj drobne špony v palivovém filtru. Auto jede lepší  už to nepadá do nouzáku .. ale při strednich otáčkach cca 2100 mi to hodi červenou stopku nachvilku a pak zhasne. Bylo mi řečeno, že je to vstřikovací čerpadlo. je to možně .. nebo to může dělat i čerpadlo v nádrže ? 

 

díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že pokud má nízký tlak v palivové soustavě, musí napsat v které části--je nízkotlaká a vysokotlaká..., v nízkotlaké to může být čerpadlo v nádrži, nebo regulátor tlaku, špony ve filtru jsou pak na 99 % z čerpadla v nádrži, jestli čerpadlo v nádrži nemá a vysokotlaké čerpadlo si saje palivo z nádrže, mohou být špony z vysokotlakého čerpadla a do filtru se dostanou přepadem ze vstřikovačů, to by taky znamenalo, že vysokotlaké čerpadlo je K.O.:myslim

vysokotlaká část má vysokotlaké (nee vstřikovací) čerpadlo, tlakové potrubí a vstřikovače, na obou částech jde diagnostikou zjistit, zda jsou tlaky paliva v toleranci 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, ozzy56 napsal:

řekl bych, že pokud má nízký tlak v palivové soustavě, musí napsat v které části--je nízkotlaká a vysokotlaká..., v nízkotlaké to může být čerpadlo v nádrži, nebo regulátor tlaku, špony ve filtru jsou pak na 99 % z čerpadla v nádrži, jestli čerpadlo v nádrži nemá a vysokotlaké čerpadlo si saje palivo z nádrže, mohou být špony z vysokotlakého čerpadla a do filtru se dostanou přepadem ze vstřikovačů, to by taky znamenalo, že vysokotlaké čerpadlo je K.O.:myslim

vysokotlaká část má vysokotlaké (nee vstřikovací) čerpadlo, tlakové potrubí a vstřikovače, na obou částech jde diagnostikou zjistit, zda jsou tlaky paliva v toleranci 

diagnostika napsala  :

P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnout

P0094 - Nekoherence tlaku paliva měřeného s příliš otevřeným regulátorem průtoku

 

přitom ventil regulaci tlaku jsem včera vyměnil .. a pořád stejné.☹️ 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...