dusan2 Odesláno 7. září 2015 Sdílet Odesláno 7. září 2015 Pozri. Do tej mojej krabice nema zmysel sypať prachy. Na Oddie ho radu som magnetom zistil že piliny vo filtri niesu magnetické to znamená že nepochadzaju z VT čerpadla. Mením teda filter každú chvíľu , vyčistím všetko dostupné a viac to neriešim. Odvtedy som na tom nabehal minimálne 15 tis. km bez problémov. Za posledné dva mesiace bolo auto minimalne dva krát v Nemecku , pár krát vo Varšave , raz vo Švajčiarsku no a ja som s ním na dovolenke v taliansku najazdil 5 tis. Km. Ak sa niečo v tejto súvislosti na ňom pokazí vôbec ma to neprekvapí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 Abys k tomu stromu pak se zadrenyma vstrikama dojel. Třeba souseda nechalo outo kus od domova, spony z VT čerpadla mu zadrely vstriky. Dal 6,5 za vstriky a 6 za čerpadlo + prace, mel RHY Siemens, ten bude nahlejsi. Kdyby mi řekli 6 za čerpadlo, tak není co řešit. Ale po mě chtěli 25 za repas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 (upraveno) jak uz sa ti tu pisalo rob prevencne opatrenia ,dat 30 000 tisic neni prevencia ale vymena takmer komplet palivoveho systemu takze neni co riesit a to aditivum by som tam urcite daval , kto maze ten jede Upraveno 8. září 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 Za podávacím čerpadlem je fine-filter, takže smolík. Cena podávacího čerpadla je do 5.000,- Kč Spony pronikající do vstřikovačů jsou především z VT čerpadla - tam by cena odpovídala. Tribo rozbor vyjde min. asi tak na 2-5 tis. ne-li více (někdo to musí někam poslat, zabalit, tam změřit, vyfotit, zabalit a poslat zpátky + sepsat zprávu) ... analogií jsou emise, kde se strčí sonda do ...výfucku... a za pár minut je hotovo+automaticky to vyhodí i protokol (a kolik stojí emise, že?) Za 30 tkč nevyměníš palivovou soustavu ani náhodou... Resumé: Kaplan007 asi koupil nějakou polovraždu s načatým VT čerpadlem a teď dumá co s tím. A servis příště začne tu o "Sněhové Karkulce" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 no nove diely nie ale pouzivane za 30 v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 (upraveno) krtek 2: Bez diskuze. Když mu na ně dáš záruku, zcela a klidně, prosím ... Upraveno 8. září 2015 uživatelem vix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 Těžko říct jestli jsem to už v takovém stavu koupil. Už s tím jezdím 2 roky. To si myslím, že by se na vstřikovačích projevilo. A jelikož bych s tím chtěl ještě pár let jezdit, rozhodl jsem se, že to nechám vyřešit. Pořád lepší 30, než za rok přijít o auto. Jen si objedu pár servisů (přesně ty 2 v Plzni o kterých vím, že to dělají) a porovnám ceny. Pokud by měl někdo tip na osvědčený servis v okolí Plzně, uvítám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 (upraveno) Tak jsem si právě auto přivezl z Bosh Diesel servis Černík v Plzni. Vstřikovací čerpadlo demontovali, prošlo testem a v naprostém pořádku, nic se tam nedře. Tak jsem jim řekl, ať mi ještě udělají test paliva, jelikož mi v Diesel servisu Tesař tvrdili, že mám v palivovém systému kovové piliny a chtěli za vyřešení 31000,-. Test paliva mi udělali a mechanik mi tvrdil, že mám palivo extrémě čisté a není čeho se bát. V tu chvíli jsem si připadal jako debil, jelikož jsem na formuláři viděl dost překročené limity u větších částic. Tak jsem se zeptal co to má znamenat? Prej to jsou velký částice a to ať neřeším. No v tu chvíli jsem si začal připadat jako ještě větší debil. Na otázku jak může filtr pustit velký částice řekli jen že by neměl. (tečka) Jsou ve všech servisech takoví dementi nebo co? Teď mi poraďte,co mám dělat. Vstřiky OK, čerpadlo OK a test paliva? Podle nich OK, podle mě KO. Co podle vás? Já jsem úplný laik Každopádně už nemám energii jezdit po servisech a řešit to. Tak asi počkám, až se to vyřeší samo. Výsledek testu paliva přikládám. Vzorek odebrán za palivovým filtrem. Upraveno 16. září 2015 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Vidím tam veliké NE, jako že palivo nevyhovuje. Tak nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 moj nazor nevyhadzuj zbytocne peniaze na tie testy a zbytocne rozborky ,neni to kozmicka raketa ale obycajne auto,ked ti technik povedal ze ok tak ok inak ak by chcel na tebe zarobit okamzite by ta strasil kupuj kvalitny filter a skracuj jeho interval vymeny a hotovo ako ti bolo poradene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Jasný, já už to vzdávám. Mám papíry na to, že vstřiky i čerpadlo jsou ok. Palivový filtr budu měnit vždycky s výměnou oleje a za čas nechám znovu zkontrolovat vstřiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Ved to hovorim od zaciatku ze to moc prezivas :) Zbytocne vyhodene peniaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 25. duben 2019 Sdílet Odesláno 25. duben 2019 ahojte, dneska jsem byl v servise kvuli tomu, že mam nizký tlak v palivové soustave .. vyměnil mi ventil regulaci tlaku a přitom našel aj drobne špony v palivovém filtru. Auto jede lepší už to nepadá do nouzáku .. ale při strednich otáčkach cca 2100 mi to hodi červenou stopku nachvilku a pak zhasne. Bylo mi řečeno, že je to vstřikovací čerpadlo. je to možně .. nebo to může dělat i čerpadlo v nádrže ? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 A VIN by byl? Ne kazde auto ma podavaci cerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 Ty spony vetsinou byvaji z dosluhojiciho vysokotlakeho cerpadla . Tohle chce necekat a resit, nez zacnes shanet ucpany vstrikovace! Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 řekl bych, že pokud má nízký tlak v palivové soustavě, musí napsat v které části--je nízkotlaká a vysokotlaká..., v nízkotlaké to může být čerpadlo v nádrži, nebo regulátor tlaku, špony ve filtru jsou pak na 99 % z čerpadla v nádrži, jestli čerpadlo v nádrži nemá a vysokotlaké čerpadlo si saje palivo z nádrže, mohou být špony z vysokotlakého čerpadla a do filtru se dostanou přepadem ze vstřikovačů, to by taky znamenalo, že vysokotlaké čerpadlo je K.O. vysokotlaká část má vysokotlaké (nee vstřikovací) čerpadlo, tlakové potrubí a vstřikovače, na obou částech jde diagnostikou zjistit, zda jsou tlaky paliva v toleranci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 před 8 hodinami, HonzaC2 napsal: A VIN by byl? Ne kazde auto ma podavaci cerpadlo. pokud se to da zjistit tady jen vin VF38ERHR8BL101095 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 před 4 hodinami, ozzy56 napsal: řekl bych, že pokud má nízký tlak v palivové soustavě, musí napsat v které části--je nízkotlaká a vysokotlaká..., v nízkotlaké to může být čerpadlo v nádrži, nebo regulátor tlaku, špony ve filtru jsou pak na 99 % z čerpadla v nádrži, jestli čerpadlo v nádrži nemá a vysokotlaké čerpadlo si saje palivo z nádrže, mohou být špony z vysokotlakého čerpadla a do filtru se dostanou přepadem ze vstřikovačů, to by taky znamenalo, že vysokotlaké čerpadlo je K.O. vysokotlaká část má vysokotlaké (nee vstřikovací) čerpadlo, tlakové potrubí a vstřikovače, na obou částech jde diagnostikou zjistit, zda jsou tlaky paliva v toleranci diagnostika napsala : P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnout P0094 - Nekoherence tlaku paliva měřeného s příliš otevřeným regulátorem průtoku přitom ventil regulaci tlaku jsem včera vyměnil .. a pořád stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 čerpadlo v nádrži podle VIN není, takže problém hledej ve vysokotlaké části Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 děkuju moc za info .. a je možné mi ještě zjistit kod nebo cislo cerpadla co tam ma bejt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.