Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chyba emisniho systemu Peugeot 407 coupe 2.7 HDI


buky88

Recommended Posts

Ahoj pežotáci,

 

Auto cca pred 14 dni začalo psat na pc tuto hlasku prvni co me napadlo fap filtr nebo egr ventil,vzal sem auto na dia do V-Group Peugeot a kontrolka jak naschval tesne pred servisem zhasla, auto sem dal i tak na  diagnostiku a ta ukazala pouze chybu prutokomeru 1(vaha vzduchu pro zadni radu valcu)fap filtr zaplnen ze 64%a egr ventil podle dia v poradku, bylo mi receno bud anomalie nebo ze to muze mit spojitost s tim ze řidici jednotka z duvodu maleho mnozstvi privodu vzduchu pristrikne vice paliva a tim se zhorsi emise a napada me jeste jedna vec ze auto obcas zasmrdi spaleninou z motoru co nasaje do kabiny kdyz otevru kapotu tak z nespecifikovaneho mista vychazi slaby kour tak jestli to nema nakou spojitost?? :myslim je lehky unik oleje tak to mozna muze byt spaleny olej ale nevim, dnes se kontrolka motoru opet rozsvitila a auto pise stejnou chybu..tak se chci zeptat jestli nevite nebo nemate podobnou zkusenost moc diky za nazory..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

Mám 407 Coupe 2 .7 Hdi

 

Měl jsem také problém s emisním systémem: psalo mi to "Depollution system faulthy" jeden den kontrolka svítila, druhej zase ne, takto se to projevovalo asi měsíc a měl jsem problém s EGR ventilem zjistili v servisu.

Auto mi při nastartování, když byl studený motor trochu kuckalo. Nechal jsem je proto oba zaslepit a od té doby pohoda.  Pač nový vyjde na 7 000 + práce, zaslepení mě vyšlo na 3500 se vším.

 

Ten kouř normální není, je možné, že tam je něco povoleného nějaká hadička, je jich tam snad milion a jsou jen z obyčejné gumy a nebo laciného plastu. Mě třeba mechanik, když jsem měnil v zimě svíčky, jednu špatně asi zašrouboval a byla trošku povytažená, takže mi to také zapáchalo zplodinama a šel mi kouř z kapoty. Vlastně jsem měl jendou i drobný únik nafty pač mi z puchřel jeden spoj z přepadu nafty...

 

Co se týče uniku oleje, také mám trošku kapky zespodu, bude to asi zadní turbo, ale maličký únik má skoro téměř každé auto, co má nalétáno 100 000+ Km..., Pokud ti to neuniká hodně tak bych to neřešil...

Dyžtak jsem dej foto: odkaď to kouří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

 

U me dia ukazala jen chybu na vaze vzduchu egr i fap ok,dnes sem jel z prace a kontrloka porad sviti jinak auto po nastartovani i kdyz je studene necuka a motor jde pravidelne napada me jedine zkusit tu vahu vzduchu.

 

Foto ohledne toho lehkeho koure dam vecer...ale jde jakoby z pod steracu v prostoru motoru.

 

 

 

Tak bohuzel obrazek nejde vlozit pise to ze to nemam povoleno na tomto foru muzu jeste poslat na email..

Upraveno uživatelem buky88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jak sem koukal na tvoje prispevky tak mam take pocit ze co kilometr to dve koruny auto mam trictvrte roku a zaclo to uhnivajici trubkou od chladice(unik vody)nasledovala trubka od serva (unik kapaliny)zadni kotouce+desticky,netocici se predni sahara,vymena prednich spodnich cepu, nutne opravy vymena vsech filtru(predchazejici majitel byl prase)+vsech kapalin. to sem tam po koupi a najetych necelych 8tis za 25..a ted nakonec zaclo hlaska chyba emisniho systemu. :bojim

Upraveno uživatelem buky88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...