palikx Odesláno 23. listopad 2005 Sdílet Odesláno 23. listopad 2005 Ahoj vsichni.mam velkou prosbu mam hdi 306 66kw a odesla mi podavaci pumpa v nadrzi.nemate nekdo pristup k dilum nebo nejakou slevu v peugeotu?origo stoji kolem 6300(teda na jare to tak bylo)mam tam VDO.diky za cokoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 24. listopad 2005 Sdílet Odesláno 24. listopad 2005 Ono záleží, co na ní odešlo. Ložiska se dají sice blbě, ale přezto vyměnit. Pokud je v loji rotor, tak holt novey kus. Než novou, tak radši pohledej v annonci. Da se určitě sehnat za rozumnej peníz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmx.806 Odesláno 26. listopad 2005 Sdílet Odesláno 26. listopad 2005 me odesla - komutator na rotoru prodrenej az na plast - takze funglovka... - dat starou bych se i bal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 26. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2005 No odesla proste uplne.potrebuji novou .starou tam nechci.ale zda se ze sem sehnal novou odv Vdo z nemecka za 3800.tak to docela jde.Jinak diky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 27. listopad 2005 Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 me odesla na 2,2 Hdi , přemyslim o starsi za 1500, ono se taky rika ze kdyz ti odejde niskotlaky okruch tak do pul roku ti odejde i vysokotlaky okruch . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. listopad 2005 Sdílet Odesláno 27. listopad 2005 Fakt? Vysokotlakej okruh, to bude asi garda za novej ne? Oni mi vsichni podar rikaji, at jsem rad ze mam 1,9 TD klasiku cerpadlo a ja si porad zenu ze chci HDI:) No jeste si to rozmyslim I kdyz jsem videl celej motor 81KW HDi za 21000Kc se vsim tak zas mit jeden v zaloze a je klid:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 28. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2005 No tak vysokotlakej okruh uz mam nacatej davno.ale dokud se to toci tak to moc neresim.jen se mi zda ze je to mozna trosku hlucnejsi nez treba 406 HDI.ale nevim jak to s tou hlucnosti je presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-=Michal=- Odesláno 29. listopad 2005 Sdílet Odesláno 29. listopad 2005 Původně zaslal: palikx No tak vysokotlakej okruh uz mam nacatej davno.ale dokud se to toci tak to moc neresim.jen se mi zda ze je to mozna trosku hlucnejsi nez treba 406 HDI.ale nevim jak to s tou hlucnosti je presne. HDi je jednoznačně tišší než TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 30. listopad 2005 Sdílet Odesláno 30. listopad 2005 neni to tak hrozne s tou udrzbou. ja sehnal cerpadlo do nadrze starsi za 1000,- a vysokotlake se da sehnat za 5t nove a starsi za 2,5t , pokut vim tak na vysokotlakem odchazi prevazne nejake gumicka a ta stoji kolem 80Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 7. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2005 tak pumpu mam ale ted je asi (jak jste napsali)problem ve vysokem tlaku.skube mi auto a kolisá vykon(vstriky mechanicky vycisteny a ok)dobre to jede jen na plny plyn.co to odchazi za gumicku vite nekdo?a eventuelne nemate nekdo vysokotlake cerpadlo do hdi 66kw.diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 8. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2005 To vysokotlae cerpadlo je stjne 110PS i 90PS, je rozdil jenom Bosch nebo Siemens. A stejne to tim cerpadlem byt nemusi, muze to byt treba vaha vzduchu nebo neco takoveho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 8. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2005 jedina moznost jak to zjistit je diag ten ukaze hodnoty tlaku vstrikovani, tak gumicka jde obednat pouze original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 8. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2005 jo jasne ze jedine diag ja vim.ale myslim ze to je cerpadlo protoze je slyset jak se meni zvuk motoru pri konstantnich otackach.je to jednoznacne tlak v cerpadle.zkusim jeste zmerit tlak podavaciho cerpadla.a jeste je mi jasne ze gumicka je poze origo ale ktera to je?je jich tam vic a jedina me napada na regulacnim ventilu.diky za vsecko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 zkus jeste filtr , me se filtr ucpal po ujeti 20tKm , je to nejlevnejsi oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 14. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2005 zdar tak filtr byl prvni co jsem menil.dnes jsem mel moznost vyzkouset jiny regulacni ventil a po vymene se to trosku zlepsilo (prestalo to cukat.)ale kolísáni vykonu tam je stejne takze asi jeste váha.na diagnostice byl napsanej regulacni ventil a vaha (rozsah hodnot) a tlak v liste.takze asi jeste váhu.ach jo.nemate nekdo neco?ten ventil je jen pujcenej.vsecko je to bosch.diky [upravil dne 14/12/05 palikx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 21. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2006 tak jsem po dlouhe dobe konecne videl moje auto na diagnostice.ale nebyl to origo servis ale jen bosch .tlak paliva kolisal strasne rychle mezi 280-330 bary(coz je mi divne) na volnobeh.vzduch mel asi 500 mg.chyby tlak paliva ,regulacni ventil,a meric hmotnosti vzduchu rozsah hodnot. mam moznost porovnat jiny common rail a to 2,7cdi(v ssang yongu)a tam je tlak 250 stalej a vzduch kolem 300mg.(delam v servisu techto aut). a jeste mam vytiskle hodnoty zdraveho hdi 406 a tam je tlak 300 a vzduch 500. Vykoukate z toho nekdo co muze byt pricina toho ze houpe tlak nafty a vykon motoru .rano po startu je to strasny.zhavicky ok. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leggatstreetcars Odesláno 22. leden 2006 Sdílet Odesláno 22. leden 2006 da se pouzit z 205 GTi je temer stejna, ale PST:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palikx Odesláno 23. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2006 jo dekuju ja uz dopravni cerpadlo mam.ted asi potrebuju vysokotlake. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda 206SW Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 Původně zaslal: palikx tak jsem po dlouhe dobe konecne videl moje auto na diagnostice.ale nebyl to origo servis ale jen bosch .tlak paliva kolisal strasne rychle mezi 280-330 bary(coz je mi divne) na volnobeh.vzduch mel asi 500 mg.chyby tlak paliva ,regulacni ventil,a meric hmotnosti vzduchu rozsah hodnot. mam moznost porovnat jiny common rail a to 2,7cdi(v ssang yongu)a tam je tlak 250 stalej a vzduch kolem 300mg.(delam v servisu techto aut). a jeste mam vytiskle hodnoty zdraveho hdi 406 a tam je tlak 300 a vzduch 500. Vykoukate z toho nekdo co muze byt pricina toho ze houpe tlak nafty a vykon motoru .rano po startu je to strasny.zhavicky ok. diky Cest, dle mych zkusenosti se regulace muze dost hodne zmenit s poctem ujetych kilometru, jakakoliv drobna netesnost na pumpe, vstrikovaci, regulacnim ventilu atd. muze zpusobovat takovehle rozdily tlaku. Dobre by bylo vedet, jestli to dela v celem rozsahu otacek nebo jenom pri volnobehu. Zajimalo by me, jestli chlapici v BOSCH servisu umi i vic, nez jenom precist, co se tam deje - treba sestelovat PID regulator, ktery se o regulaci stara... Jinak oscilace samozrejme neprospivaji, ale kdyz je to kolem 300bar, tak je to jeste to lepsi zlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 12. únor 2006 Sdílet Odesláno 12. únor 2006 hm ak ti dava dopravne cerpadlo dostatocny prietok paliva a tlak asi 3bar tak chyba bude asi v cerpadle alebo v vstrekoch/ unik tlaku do prepadu/ asi budes mat najskor spinavy regulator na vysokotlakom cerpadle. dalej ten prietok vzduchu je vysoky. skus vyskusat z druheho auta a mozno ze je prave v nom chyba. Takze ak ides a mas zaradenu trojku a pridas plny plyn a auto perfektne akceleruje tak vstrekovace budu v poriadku a zostava uz len ten regulator na vysokotlakom cerpadle alebo prietokomer vzduchu. Ja to najviac vidim na spatny prietokomer asi tak na 95%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.